برگزیده های پرشین تولز

ویژه صنعت ساختمان | آگهی ویژه + رپورتاژ

mousavisepehr

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2009
نوشته‌ها
516
لایک‌ها
114
محل سکونت
ایران - تهران
رپورتاژ آگهی

یکی از مناسب ترین راه های تبلیغاتی و برندسازی برای معرفی کالا و خدمات خود در دنیای تبلیغات و بازاریابی، رپورتاژ آگهی است که در قالب یک متن و گزارش خبری از کالا یا خدمات از طرف مسئولین شرکتی و بنگاه اقتصادی به رسانه های مجازی و مطبوعات ارائه می شود. در واقع به جهت تشریح و توضیح کامل یک کالا یا سرویس که با معرفی مزایا و مشخصات آن همراه می شود، به طور غیر مستقیم ولی کامل، یکی از موثرترین راه های معرف کسب و کار ما خواهد بود.

سایت بسپار، با فراهم آوردن شرایطی مناسب و سایتی تخصصی در زمینه املاک و صنعت ساختمان، می تواند محل مناسبی برای معرفی خدمات و کالای شما عزیزان در زمینه صنعت ساختمان باشد.

از همین رو، چنانچه برای معرفی شرکت، خدمات و کالای ساختمانی خود نیاز به معرفی بهتر و تخصصی دارید، می توانید آن را در قالب یک رپورتاژ آگهی برای ما ارسال کرده تا در بخش تازه های صنعت ساختمان قرار گیرد.

توجه توجه توجه!!!

برای مدت کوتاهی این خدمات با تخفیف ویژه، ارائه خواهد شد.
در صورتی که فقط قصد درج رپورتاژ آگهی خود دارید و نیاز به آگهی و تبلیغ نداشته باشید، با ما تماس بگیرید.

برای سفارش رپورتاژ آگهی و درج مقالات خود، کافیست بعد از سفارش و واریز دوره مورد نظر خود، مطلب خود را به نشانی: [email protected] ایمیل نموده و بعداز 24 ساعت از طریق لینک "رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان" مقاله خود را مشاهده نمائید.

جهت سفارش رپورتاژ آگهی یا هرگونه سوال و نیاز به مشاوره، با شماره 09122204073 هماهنگ فرمائید
 
بالا