برگزیده های پرشین تولز

ویژگی های رپورتاژ آگهی موفق

iranreportaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
رپورتاژ آگهی از ترکیب دو کلمه تبلیغ و سرمقاله ایجاد شده است. از آنجایی که امروزه خوانندگان از فاصله دور، تبلیغاتی‌بودن یک محتوا را متوجه می‌شوند و از خواندن آن صرف‌نظر می‌کنند، رپورتاژ آگهی می‌تواند بسیار سودمند باشد. رپورتاژ آگهی متن یا مقاله‌ای است که به شما فرصتی می‌دهد تا با کاربر صحبت کنید، اطلاعاتی در اختیارش قرار دهید و او را با برند خود درگیر نمایید.


استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب در بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی شما قرار می‌گیرد.رپورتاژ آگهی باید محتوای آموزشی ارزشمند و یا خبری در اختیار کاربر قرار دهد. با ارائه رپورتاژ آگهی جذاب و هدفمند، برای کاربر و افزایش دانش او اهمیت زیادی قائل شوید و سعی کنید با نوشته خود، حس خوبِ مهم بودن و یادگیری را منتقل کنید.


بسیاری از کسب‌وکارها برای گرفتن بک لینک و بهبود سئو تبلیغات رپورتاژ منتشر می‌کنند و موفق می‌شوند جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهند. برای برخی دیگر از کسب‌و‌کارها، هدف از نوشتن رپورتاژ آگهی، متقاعد کردن کاربر برای استفاده از محصول و یا سرویسی است که برند شما ارائه می‌دهد. فراموش نکنید محتوای رپورتاژ آگهی در نهایت هدف تبلیغاتی دارد، با این حال لازم است کلمات به گونه‌ای کنار هم قرار گیرند که متن از حالت تبلیغاتی خارج شده و به لحنی آموزشی تبدیل شود.

رپورتاژ آگهی.jpg

رپورتاژ آگهی را می توان شیوه ای از تبلیغات در نظر گرفت که تنها هدف آن جلب توجه مخاطب و جذب او به سوی کسب و کار شماست. از همین جهت یک رپورتاژ آگهی موفق با نگارشی که برای خواننده روان و قابل درک است، مخاطب را با محصولات و یا خدمات شما آشنا می کند.

رپورتاژ آگهی می توانند در قالب هر یک از انواع زیر به مخاطبین ارائه گردد:

– یک لیست معرفی محصول و یا خدمت به همراه راهنمای استفاده

– محتوای تصویری در قالب ویدیو و یا اینفوگرافی

– متن خبری نوشته شده


جدا از این که شما کدام یک از موارد فوق را انتخاب کرده و از چه رسانه ای ( شامل رادیو، تلوزیون، روزنامه و یا وبسایت ) جهت معرفی خود استفاده می کنید، اساسی ترین و مهم ترین اساسی ترین نکته، بیان داستان شما است. بر همین اساس شباهات زیادی بین موارد مورد نیاز برای نگارش یک پشت وبلاگ و نگارش رپورتاژ آگهی وجود دارد.
 

rayadan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2020
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
24
ممنون مفید بود میشه توضیحات بیشتر بزارید در این باره؟
 

mahdi_sbi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
18
سن
26
محل سکونت
IRAN,SHIRAZ
ممنون مفید بود میشه توضیحات بیشتر بزارید در این باره؟
در کل برای محتواها بهتره اول شما کاربر رو در نظر بگیرید. رپورتاژ اگهی های شما توی گوگل رتبه بگیره کاربر سراغ سایت شما هم میاد.

برای رپورتاژ آگهی بهتره از لیست یا انواع دیگه که خیلی بیشتر کاربرها دنبالش هستن استفاده کنید.
 

webwix.ir

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2019
نوشته‌ها
161
لایک‌ها
40
سن
38
محل سکونت
everywhere
ریپورتاژ باید ابتدا کاربر رو جذب بکنه.
اطلاعات داخل ریپورتاژ باید نیاز کاربر رو از نظر اطلاعاتی برآورده بکنه.
وقتی کاربرای زیادی از اون اطلاعات استفاده کنند و به سمت اون متن حرکت کنن ، گوگل هم به اون متن حساس میشه و اینجاست که ریپورتاژ موثر بوده
 
بالا