برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
در این پست قصد داریم در مورد گوشی موبایل هواوی Honor 4C، که قطعا نام آن را شنیده اید و شاید لحظاتی با آن نیز کار کرده باشید.

همانطور که از نام آن نیز پیداست یکی از اعضای خانواده آنر محسوب می شود و می تواند دوباره نام این خانواده را سربلند کند. با ویژگی ها و خصوصیاتی که این گوشی دارد در رده اسمارت فون های فوق العاده باکیفیت قرار نمی گیرد اما اینکه آنرا جزو گوشی های رده پایین در نظر بگیریم شاید باعث کم لطفی ما در مورد آن شود.زیرا مثلا در بخش دوربین هواوی به خوبی عمل کرده است ولی در مورد جنس بدنه شاید هواوی کم کاری کرده باشد.

در مجموع گوشی نسبتا خوب و با کاربری بالایی است.

طبق معمول همیشه نگاهی به ظاهر آن می اندازیم؛ سایز دقیق آن 71.9*143.3 میلی متر است به یک نمایشگر 5 اینچی با تکنولوژی IPS مجهز شده که رزولوشن آن 720 × 1280 و درواقع در حد اچ دی است. و این یکی از همان بخش های رده بالایی این گوشی هواوی محسوب می شود که قبلا در مورد آن صحبت کردیم.

سفید، مشکی و طلایی سه رنگی است که این گوشی هواوی با آن معرفی شد. موبایل آنر 4 سی، 8.8 میلی‌متر ضخامت و به وزن 162 گرم است.

با اینکه بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است اما دارای ظاهری بی کیفیت و رده پایین به نظر نمی رسد. قاب پشت گوشی باز می شود که می توان به سیم کارت و کارت حافظه دسترسی داشت اما باتری آن قابل جداشدن نیست.

قسمت اصلی و هسته پردازشی که به عنوان بخش اصلی پردازشی و مغز گوشی می شناسیم، شامل پردازنده Hisilicon Kirin 620 هشت هسته ای 64 بیتی با 1.2 گیگاهرتز سرعت پردازشی و کارت گرافیک Mali-450 MP4 است .

دو گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که قابل افزایش تا 32 گیگابایت توسط کارت حافظه‌ی microSD است.

اگرچه از شبکه اینترنت پرسرعت 4 جی پشتیبانی نمی کند اما بر خلاف دیگر گوشی های موبایل دو سیم کارته که هر دواز شبکه 3 جی پشتیبانی نمی کنند، این مسئله به عنوان یک مزیت برای این گوشی در نظر گرفته می شود وهر دو سیم‌کارت آن از شبکه 3 جی ساپورت می‌کنند.

یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیتی برابر 2550 میلی‌آمپرساعت که می تواند تا 80 ساعت در حالت استند بای دوام بیاورد.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز دیگر بخش های تشکیل دهنده سخت افزار آن خواهد بود. یک حسگر 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی موبایل قرار گرفته است. فوکوس لمسی، تشخیص چهره، ثبت موقعیت زمانی و مکانی، پانوراما و HDR از قابلیت های دوربین گوشی Honor 4C است.

استفاده از سیستم عامل اندروید 4.4 با رابط کاربری Emotion UI 3.0 از ویژگی های نرم افزاری این گوشی هوآوی است. طبق گفته هواوی قابلیت به روزرسانی به اندروید 6 را نیز دارد.


منبع :درباره ویژگی های موبایل Huawei Honor 4C
 

arsmnat

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2015
نوشته‌ها
119
لایک‌ها
17
سن
44
پردازنده این دستگاه ۶۴ بیتی است اما بصورت پیش فرض سیستم عامل ۳۲ بیتی روی گوشی نصب شده ، ایا با ارتقا به اندروید ۵ سیستم عامل ۶۴ بیتی میشه یا خیر؟

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
بالا