برگزیده های پرشین تولز

يك سايت عالي براي كسب درآمد. بدون هيچ هزينه اي

وضعیت
موضوع بسته شده است.

diba777

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2005
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
0
به نام خدا
توجه!!!!:لطفا مطلب زير را بطور كامل بخوانيدوبعد تصميم بگيريد.اگرديديد ضرر مي كنيد عضو نشويد.فقط بدانيد كه امتحانش مجاني است.

بدون پرداخت هیچ مبلغی میلیونر شوید، تنها سرمایه شما برای ثروتمند شدن:

ایمان آوردن به E-Marketing می باشد.

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید گفت: این یک فرصت طلائیست،برای افرادی که می خواهند برای خود قصرموفقیت را بنا کنند بدون اینکه حتی مبلغ یک آجر آن را داشته باشند.


http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=123059797

قبل از خواندن متن زیر به خود قول دهید که کلیه مطالب این web log را بخوانید بعد تصمیم بگیرید، فراموش نکنید که این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد، پس درصدکلاهبرداری و تقلب در آن به صفر میرسد. می توانید این صفحه را ذخیره کنید و بعد سر فرصت آن را مطالعه فرمائید. در این متن کلیه آموزشها به صورت قدم به قدم درج شده است، پیشنهاد می شود حتماً آن را با دقت مطالعه بفرمائید.



آیا می دانستید از طریق e-marketing یا تجارت الکترونیک درآمد ماهانه حداقل 9000000 تومان برای خود داشته باشید، من هم وقتی این مطلب را شنیدم شکه شدم و دقیقاً حال شما را درک می کنم در ابتدا این را یک شوخی فرض کردم اما وقتی افرادی را دیدیم که بدون هیچ هزینه ای صرفاً با اختصاص 2 ساعت وقت در روز(براي جمع آوري زيرگروه) به این درآمد رسیدند باور کردم و حقیقتاً به این مطلب ایمان آوردم.
البته تعجبی ندارد چون به قول اقتصاددانان: کسانی که در حال حاضر به تجارت الکترونیک روی می آورند تا سال 2015 درآمدشان میانگین 15 برابر درآمد سرانه ثروتمندان جهان است. حتماً می پرسید چگونه؟ بیائید با هم با این نوع فعالیت اقتصادی سودمند آشنا شویم.

E-marketing چیست؟
شاید تا به حال در Internet با این مطلب برخورد کرده اید:
Join this group for free and receive a monthly salary …
( با عضویت رایگان در این site به صورت ماهیانه حقوق دریافت نمائید.)
و یا متنهای مشابه آن، اینها همه وهمه زیر مجموعه ای از فعالیتهای اقتصادی تحت Internet هستند که بازاریابی اینترنتی یا همان E-marketing میباشند.
تا اینجا با بازاریابی اینترنتی آشنا شدید اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟
در اینترنت سایتهایی هستند که به کار Marketing مشغولند، اساس کار این قبیل سایتها پخش آگهی وتبلیغات می باشد، هر چه اعضای سایت بیشتر باشد کمپانیهای بیشتری به آنها آگهی میدهند، این شرکتها آگهی ها را برای اعضای خود e-mail میکنند و یا از روشهای دیگر برای تبلیغ آنها اقدام می کنند. از آنجائی که شرکتها نمی توانند به تنهایی اقدام به عضو گیری کنند جهت انجام این امر از اعضای خود کمک می گیرند و بابت اضافه کردن اعضای جدید به آنها پورسانت پرداخت می کنند.
لازم به ذکر است که درآمد ماهیانهٌ این سایتها بیش از چند 10 میلیون دلار است،و پرداخت پورسانت آن هم در بیشترین حالت که مبلغ 100,000$ است،که رقم قابل توجهی نیست. نکته مهم این است که درآمد این سایتها به دلار می باشد،از این جهت درآمد حاصل از این کار برای ما ایرانیها قابل توجه است.





مزییتهای www.greenhorse.com چیست؟
1- این سایت یکی از معتبرترین و بزرگترین سایتها در زمینه E-marketing می باشد، که در حدود 000 000 39 میلیون نفر در سراسر دنیا عضو دارد و همه روزه به تعداد آنها افزوده می شود.
2-طرف قرارداد با بانک ملی ایران و بانک رفاه می باشد و شما به آسانی می توانید چکهای دریافتی را به اسکناس رایج تبدیل کنید.
3- از هر نظر قابل اعتماد و معتبر می باشد.




چطور میشود از این سایت کسب درآمد کرد؟


مرحله تعداد افراد پورسانت دریافتی
1 معرفی 10 نفر 1$ درماه
2 معرفی 100 نفر 10$ درماه
3 معرفی 1000 نفر 100$ در ماه
4 معرفی 10000 نفر 1,000$ در ماه
5 معرفی 100000 نفر 10,000$ در ماه
6 معرفی 1000000 نفر 100,000$ در ماه

در جدول بالا مراحل کار به صورت Level بهLevel آورده شده، بعد از عضویت شما در سایت باید حداقل 10 نفر از طرف شما به سایت معرفی و عضو شوند، البته این مطلب را بدانید که همیشه از طرف معرف خود حمایت میشوید. هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ معرفی افراد جدید به زیر دست شما، مجموعه شما رشد می کند و Level های شما هر روز نسبت به روز قبل به کاملتر شدن نزدیک و نزدیکتر می شود.
زمانی که level 2 شما به 100 نفر رسید ماهانه مبلغ 10$ پورسانت دریافت میکنید.
زمانی که level 3 شما به 1000نفر رسید ماهانه مبلغ 100$ پورسانت دریافت میکنید.
زمانی که level 4 شما به 10000نفر رسید ماهانه مبلغ 1000$ پورسانت دریافت میکنید.
و به همین ترتیب...
نکته مهم این است که بدانید هیچ وقت تنها نیستید. یک گروه زیر دست شماست که دقیقاً مانند شما فعالیت می کند. تا Level 5 کار مشکلی نیست،فراموش نکنید که شما از قدرت تصاعد و باینری استفاده می کنید به طور مثال: اگر شما 10 نفر را به مجموعه خود معرفی می کنید این 10 نفر هم مانند شما به دنبال 10 نفرهای خود هستند، و همین امر باعث میشود شما مجموعه ای پویا و فعال داشته باشید،مطمئن باشید این کار شدنیست فقط باید به آن ایمان داشته باشید.
در ضمن شما می توانید مجموعه تان را به خارج از ایران هم گسترش دهید، همانطور که این کار می تواند از ایران هم خارج شود. E-marketing جهانیست و مختص به مکان خاصی نمی باشد.

آیا این کار یک حقه، کلاهبرداری و یا تقلب است؟ و آیا این سایت واقعاً این مبالغ را پرداخت می کند؟
اینها دقیقاً سوالاتی بودند که در ذهن من هم بود،و کاملاً احساس شما خواننده عزیز را درک می کنم،اما درباره این موضوع تحقیق کردم خوشبختانه شما به یک منبع نا متناهی به نام Internet دسترسی دارید می توانید سوابق E-marketing و سایت www.greenhorse.com را search کنید و اطلاعات کاملتری به دست آورید. مسئله مهمتر که باعث ورود من به این کار شد دیدن کسانی بود که این مبالغ را دریافت کرده بودند. ماهانه 100,000$ مبلغ قابل توجهیست. آیا شما شغلی را سوراغ دارید که بدون هیچ سرمایه گذاری ریالی صرفاً با اختصاص 2 ساعت وقت در روز بتوانید این مبلغ و یا حتی یک دهم آن را به دست آورید. یادآور می شوم که شروع این کار برای شما هیچ هزینه ای ندارد و همین موضوع احتمال هرگونه کلاهبرداری یا تقلب را در آن به صفر می رساند.
درست است که عضوگیری فاکتور زمان بر است،اما درآمد ماهانه حداقل 000 000 9 تومان و حد اکثر 000 000 90 تومان ارزش صرف این زمان را دارد.شما یک شانس دیگر هم دارید، چون شما از طرف من عضو می شوید کار شما راحت تر می باشد زیرا تعداد زیرمجموعه های من نسبتاً زیاد است، یعنی شما با معرفی کردن هر نفر 2 مرحله جلوتر هستید. چون قانون green horse به این صورت می باشد، که از Level 2 به بعد هر نفر از اعضاء که کسی را معرفی کند. برای تمام اعضاء Level پورسانت در نظر گرفته می شود.



آموزش عضویت در سایت
چند نکته مهم :

1- توجه داشته باشید مشخصات شما باید حتماً به زبان انگلیسی نوشته شود.
2- شما باید حتماً مشخصات را کامل و صحیح وارد کنید توجه داشته باشید در صورت اشتباه پر کردن field های ثبت نام هیچ تضمینی برای دریافت چکهایتان وجود ندارد.

عضویت در سایت:

Step 1:

برای عضو شدن در این سایت به یک معرف نیاز دارید.
بعد از ثبت نام لینکی مانند این که مخصوص شماست به شما داده می شود که باید از طریق آن عضو گیری کنید . دیگران با کلیک بر روی این لینک با ثبت نام در سایت عضو گروه شما می شوند و شما معرف آن ها خواهید بود .
برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید :

http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=123059797

1- ابتدا در مقابل فیلد Address e-mail نشانی e-mail خود را وارد کنید.(E-mail شما همان user name شما برای ورود به home page خودتان می باشد.)
2- در مقابل first name نام کوچک و در مقابل last name نام خانوادگی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که نام خانوادگی باید با ذکر همه پسوندها باشد. زیرا زمانی که چک از طرف سایت برای شما پست شد،شما برای دریافت و نقد کردن آن با مشکلی مواجه نشوید.
3- در مقابل birth day، تاریخ تولد خود را به میلادی بنویسید، نگران نباشید، برای بدست آوردن تاریخ تولدتان به میلادی به تقویم مراجعه کنید. معادل میلادی روزی که شما به دنیا آمدید همان تاریخ روز تولد شما به میلادی می باشد. برای مثال: اگر شما متولد 1 فروردین ماه باشید تاریخ تولد روز و ماه شما به میلادی 21 مارس خواهد بود.برای بدست آوردن سال تولد هم کافیست یک جمع ساده انجام دهید. عدد 621 را با عدد سال تولد خود جمع بزنید برای مثال: شما متولد سال 1361 هستید این رقم را با عدد 621 جمع بزنید، 1982=621+1361 عدد 1982 سال تولد شما به تاریخ میلادی میباشد.
4- در مقابل gender نوع جنسیت را انتخاب کنید. ( برای آقایان male و برای خانمها Female )
5- در مقابل گزینه Own Credit گزینه No را انتخاب کنید. از آنجائی که ما در ایران زندگی می کنیم و Credit Card یا کارت اعتباری بین المللی نداریم، شما باید گزینه No را انتخاب کنید.
6- در مقابل گزینه country کشور ایران را انتخاب کنید.
7- در مقابل گزینه Do you agree with the terms of service گزینه yes را انتخاب کنید.
8- روی دکمه Go to Step 2 کلیک کنید تا به مرحله دوم وارد شوید.

Step 2:

1- اگر اطلاعات مرحله اول را درست وارد کرده باشید وارد این مرحله خواهید شد.
2- در این قسمت کلمه رمز خود را مشخص میکنید، در مقابل password کلمه رمز خود را بنویسید،در مقابل confirm دوباره همان رمز را که در قسمت password نوشته بودید وارد کنید.
3- از آنجایی که ممکن است شما password خود را فراموش کنید، سایت برای حل این مسئله راهی را در نظر گرفته آن هم طرح یک سوال و جواب از طرف خود شماست وقتی شما password را فراموش می کنید سایت سوال مذکور را برای شما مطرح می کند و شما با پاسخ صحیح به سوال می توانید password خود را روی صفحه مانیتور خود ملاحضه کنید. برای مثال : شما می توانید نام شهر محل زندگی خود را به عنوان سوال در سایت قرار دهید، و با جواب به سوال می توانید password فراموش شده خود را از سایت دریافت کنید.
4- در این بخش شما ساعت محل سکونت خود را برای سایت مشخص می کنید اگر در ایران زندگی می کنید باید گزینه:(met) middle east time را انتخاب کنید. (معمولاً این گزینه به صورت پیش فرض انتخاب شده است.)اگر شما در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافیست گزینه های دیگر را ملاحظه کنید و ساعت محل زندگی خود را انتخاب کنید.
5- در این قسمت شماره تلفن خود را وارد کنید، دقت کنید که شماره تماس خود را درست وارد کنید زیرا ممکن است قبل از ارسال چکها با شما تماس بگیرند، در قسمت کد شهر کد شهر محل سکونت خود را وارد کنید و عدد صفر اول را حذف کنید برای مثال :(به جای 021 – عدد21 را بنویسید) و در قسمت بعدی شماره تلفن منزل خود را بنویسید.
6- در این قسمت زبانهایی که با آنها تکلم می کنید انتخاب کنید، زبان اول و مادری ما ایرانی ها فارسی است پس برای گزینه اول Persian را انتخاب کنید. در گزینه دوم زبان دوم که معمولاً انگلیسی است را وارد کنید. ( می توانید هر زبان دومی که به آن تسلط دارید انتخاب کنید.)
7- در این قسمت آدرس خود را بنویسید، توجه داشته باشید که آدرس را باید دقیق وارد نمایید در صورت اشتباه بودن آدرس شما هیچ تضمینی وجود ندارد که چکها به آدرس پستی شما فرستاده شود. ممکن است آدرس شما طولانی باشد می توانید ادامه آدرس را در قسمت دوم بنویسید، برای سهولت بیشتر شما جهت برگردان آدرس خود از فارسی به انگلیسی ترجمه یک سری لغات در قسمت ذیل آورده شده است:

واحد:Unite --- طبقه: Floor --- شماره (پلاک): No --- کوچه: Alley --- بلوار: Blvd
خیابان: St --- میدان: Sq --- بزرگراه: Free Way --- چهار راه: Cross --- بعد از: after
قبل از: before --- جاده: Rd --- خیابان بزرگ: Ave --- ساختمان: Bldg

نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید.

برای مثال:
تهرانپارس- خیابان حجر بن عدی- بعد از چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی- پلاک 12 – واحد5 .
Unit 5, No 12, West 160 St, Hojr ebne oday Ave, after Tirandaz Cross, Tehran Pars

لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید. در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید.

8- در بخش City/Region نام شهر، و در قسمت State/Province نام استان را بنویسید.
9- در قسمت Zip/Postal Code کدپستی 10 رقمی محل سکونت خود را وارد نمائید.فراموش نکنید بعد از 5 رقم اول حتماً یک خط تیره قرار دهید. برای مثال: 16548- 56345
10- در فیلد Occupation نوع حرفه ای که به آن اشتغال دارید مشخص کنید.
11- در فیلد Income میزان درآمد خود را مشخص کنید. بنا به درآمد خود می توانید گزینه ها را انتخاب کنید.
12- سپس روی دکمه Step go to Final کلیک کنید.

Step Final:

1- روی گزینه Active Account کلیک کنید.
2- بعد از این مرحله صفحه ای باز می شود که لینکی برای دانلود نرم افزار این سایت وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می توانید این نرم افزار را دانلود کنید. دقت داشته باشید که این برنامه مخصوص شما می باشد، و هر کس که آن را دریافت و بر روی کامپیوتر خود نصب کند، زیر مجموعه شما به حساب می آید.توصیه من به شما این است که این برنامه را در اختیار دیگران قرار دهید، هنگامی که این برنامه را اجرا کنید، یک نوار ابزار به بالای صفحه Desktop شما اضافه می شود. کافیست این برنامه اجرا شود، و نیازی به کلیک بر روی تبلیغات نوار ابزار نمی باشد. بعد از ثبت نام یک e-mail از طرف green horse برای شما فرستاده می شود. که حاوی اطلاعاتی راجعبه Account شماست.در این e-mail یک لینک وجود دارد، که شما باید این لینک را در وبلاگ یا سایت خود ثبت کنید، که دیگران بتوانند به واسطه آن در سایت عضو، و زیر مجموعه شما شوند.

http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=123059797
شما می توانید از طریق member login وارد صفحه شخصی خود شوید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
خب ثبت نام هم تمام شد.خسته نباشید!!!

این یک واقعیت است که شما برای انجام این کار به افراد زیادی نیاز دارید، اما مطمئن باشید به هیچ وجه کسب چنین درآمدی غیر ممکن نیست. اگر به این کار ایمان داشته باشید انجام آن برای شما بسیار سهل خواهد شد. باز هم تاُکید می کنم (( در هنگام ثبت نام مشخصات خود را صحیح وارد کنید.))
مطمئن باشید اگر روال این کار را درست انجام دهید چکها به آدرس شما ارسال خواهد شد. شرکتهای پستی که مسئول حمل این چکها هستند خدمات خود را در ایران هم ارائه میدهند. و شما می توانید با دریافت چکها و مراجعه به بانک ملی ایران و یا بانک رفاه (که پیشنهاد من بانک رفاه)مراجعه کنید و چکها را نقد کنید.

نکات مهم:

1- عنوان این نکته بسیار لازم و ضروریست که بدانید،که ثبت نام را بیش از یک بار بر روی یک کامپیوتر انجام ندهید.در نظر بگیرید که هر کس می توانست بیشتر از یک بار از یک کامپیوتر برای ثبت نام استفاده کندشخص می توانست چندین بار از یک کامپیوتر انجام دهد تا زمانی که به درآمد برسد.
وقتی شما در سایت ثبت نام می کنید مشخصات دستگاه شما و IP شما در سایت ثبت می شود، در صورتی که دوباره بخواهید از کامپیوتر خود برای ثبت نام استفاده کنید،نه تنها به شما اجازه این کار داده نمی شود بلکه ID شما باطل شده و به هیچ عنوان نمی توانید در سایت ثبت نام کنید. به نظر من حتی از کافی نتها هم جهت ثبت نام استفاده نکنید،زیرا امکان این وجود دارد که شخص دیگری برای این کار از آن کامپیوتر استفاده کرده باشد وAccount شما توسط Green Horse باطل شود. تا حدامکان از کامپیوتر خود برای این کار استفاده کنید و این نکته را حتماً به زیرمجموعه خود گوشزد کنید. چون اگر Account آنها باطل شود زیرمجموعه شما هم از بین خواهد رفت.

2-برنامه Ticker Barمخصوص خودتان را حتما دانلود و بعد انرا نصب کنید.
طبق سیاست جدید کمپانی اگر برنامه Ticker Bar روی سیستم شما نصب نباشد سودی به شما تعلق نمی گیرد.این مسئله را به افراد گروهتان هم گوشزد کنید .در ضمن بدانید که اگر زیر گروههای شما هم مثل شما برنامه Ticker Bar خود را دانلود و بعد نصب کنند سودی هم به شما تعلق می گیرد . برای نصب برنامه Ticker Bar ابتدا باید به اینترنت وصل شوید و بعد انرا نصب کنید.
مسئولیت و وظیفه شما در این کار چیست؟
یکی از ساده ترین روشها برای جذب افراد چت می باشد در چت می توانید دوستان فعال خود را وارد مجموعه تان کنید، فراموش نکنید هر کس می تواند هزاران نفر را به مجموعه خود معرفی نماید، در ضمن کسانی که مکاله انگلیسی آنها مطلوب می باشد می توانند مجموعه خود را به خارج از ایران هم گسترش دهند.
این نوع تجارت که در اصتلاح Network نام گرفته است، در ایران نو پا می باشد با این وجود توانسته تحول بزرگی در اقتصاد خانواده ها ایجاد کند. بنابراین هر چه زودتر آن را درک کنید و به آن ملحق شوید، زودتر به سود می رسید.
چطور می توانید افراد را جذب کنید؟
1- شما می توانید به منزل دوستانتان بروید و آنها را عضو کنید.
2- می توانید از طریق یک وبلاگ یا یک وب سایت برای جذب افراد اقدام کنید.
شما می توانید با کمک به اعضای گروهتان تعداد اعضای زیر مجموعه خود و در نهایت اعضای سایت را بالا ببرید. شروع این کار با حداقل 10 نفر می باشد. سپس به آن 10 نفر کمک می کنید که چگونه 10 نفر خود را به این کار معرفی کنند. این کار به همین صورت ادامه پیدا می کند.و مجموعه شما به صورت تصاعدی و باینری به رشد خود ادامه خواهد داد.هر چه تعداد افراد در Level های شما بیشتر باشد شما به سود بیشتری خواهید رسید.
بعد از اتمام ثبت نام با گزینه Member login می توانید وارد صفحه یا home page شخصی خود شوید.گزینه هائی که در home page شما وجود دارد عبارتند از:
1- Information Account
2- URL is your Automatic Referral
3- User Information
4- Delete Account
Information Account:
شامل اطلاعاتی در مورد میزان درآمد کل، درآمد همان سال، درآمد ماهانه، درآمد روزانه، کل مبلغی که به شما پرداخت شده، بالانس حساب، و تعداد زیر مجموعه های شما وجود دارد،همچنین تعداد زیر مجموعه های خود را در هر level را می توانید ملاحظه کنید.
URL is your Automatic Referral:
در این قسمت لینک شما نوشته شده است، شما باید این لینک را به جای لینک من در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید و آن را برای دوستان خود بفرستید.
User Information:
شامل اطلاعات شخصی شماست. شما می توانید از طریق این گزینه وارد صفحه اطلاعات شخصی خود شوید و مشخصات خود را تصحیح یا تغییر دهید.
Delete Account:
این گزینه باعث حذف شدن Account شما می شود،به شما توصیه می کنم که از این گزینه استفاده نکنید، چون در صورت حذف شدن حساب شما، حساب تمام زیرمجموعه های شما از Account شما حذف خواهد شد. و دیگر امکان بازگشت به حالت قبلی وجود نخواهد داشت.(یعنی باید از نو شروع کنید و به دنبال زیرمجموعه جدید باشید، که این هم کار آسانی نیست.)
چگونه می توانید افراد را از طریق خود وارد Green Horse کنید:
بعد از عضویت در سایت یک لینک در اختیار شما قرار می گیرد و اگر افراد با این لینک در سایت ثبت نام کنند زیر مجموعه شما خواهند شد. برای دریافت این لینک وارد account خود شوید، این لینک تقریباً در انتهای home page شما و در زیر جمله:
URL is your Automatic Referral
قرارداد، برای مثال لینک من به صورت زیر است:
http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=123059797

دو نکته مهم در تبلیغات:
1- اگر می خواهید در هنگام چت به تبلیغ بپردازید، (که بسیار موثر می باشد) در رومهای ایرانی می توانید از این جمله استفاده کنید:

با عضویت رایگان در این سایت به صورت ماهانه حقوق دریافت نمایید.

2- اگر قصد تبلیغ در رومهای خارجی را دارید از این جمله استفاده کنید:

Join this group for free and receive a monthly salary …

و نکته آخر اینکه اگر می خواهید در رومهای کشورهای دیگر تبلیغ نمایید این وبلاگ را ترجمه کنید با همکاری بالا سری خود بعضی مطالب را حذف و اضافه کنید و در آن رومها به تبلیغ بپردازید سعی کنید بیشتر برای کشورهای آسیایی مخصوصاً کشورهای جنوب شرقی آسیا مثل هندوستان تایلند سنگاپور مالزی و ... تبلیغ نمایید زیرا در این کشورها تعداد بی شماری از مردم از این طریق کسب در آمد می کنند و تفکر e-marketing برای آنها آشنا می باشد.
توجه:
۱ـ طبق قانون جدید Greenhorse تمام افرادی که در این سایت عضو میشوند بایستی Tickerbar مخصوص خود را دانلود نمایند.
۲- باید در نظر داشت که این شرکت برای افرادی که در داخل کشور ایالات متحده زندگی میکنند 50$ و برای کسانی که خارج از این کشور زندگی میکنند 90$ را حد نصاب برای پرداخت پول در نظر گرفته. به این معنا که حداقل موجودی شما بایستی ۹۰ دلار باشد تا سایت اقدام به پرداخت پول به شما نمایید.

نکته مهم:

دقت نمائید که شما در level1 خود بایستی حداقل ۱۰ نفر زیر مجموعه داشته باشید که ماهانه به شما ۱ دلار پرداخت گردد.
در level 2 خود نیز باید حداقل ۱۰۰ نفر زیر مجموعه داشته باشیدو اگر برای مثال شما در level 2 خود ۹۹ نفر زیر مجموعه داشته باشید تا زمانی که ۱۰۰ نفر نشده باشد همان ۱ دلار به شما تعلق میگردد و هنگامی که ۱۰۰ نفر شد به ۱۰ دلار افزایش می یابد.حتی اگر level 3 شما ۱۰۰۰ را تکمیل باشد ولی level 2 شما ۹۹ نفر باشد ۱ دلار به شما تعلق میگیرد اما اگر level2 به حد نصاب یعنی ۱۰۰ نفر برسد به شما ماهیانه ۱۰۰ دلار داده خواهد شد.

لطفا از کسانی که از طریق این وبلاگ در Greenhorse عضو میشوند تقاضا میشود که لینک خود را حتما برای من ارسال نمایید تا برای تبلیغات به آنها کمک شود چون این کار هم به نفع زیر مجموعه میباشد و هم سرگروه.
لینک خود را از طریق ایمیل:[email protected] برای من ارسال نمایید

اگر سوال یا مشکلی داشتید از طریق ایمیل با من تماس بگیرید
email:[email protected]

پیروز و موفق باشید.
 

parisa61

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2005
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
دوست گرامی به جای تبلیغات برای این سایت که معلوم نیست بعد از جمع آوری این همه زیر مجموعه پولتون را بده به گروه ما بپیوند و پولدار شو از یک راه واقعی.
امضای من رو نگاه کن​
 

mdibmehr2

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,899
لایک‌ها
36
سن
36
کی آخه انقدر زیر مجموعه می تونه گیر بیاره ؟؟؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا