آژانس هواپیمایی
pop up

يه سوال در مورد nttac

شروع موضوع توسط sepehr82 ‏12 مارس 2004 در انجمن شبکه

  1. sepehr82

    sepehr82 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2004
    نوشته ها:
    41
    تشکر شده:
    0
    بعضي وقتها در log فايل nttac با خطاي زير مواجه ميشم. يكي به من بگه مربوط به چي ميشه؟
    cannot connect to remote server
     
  2. MCP

    MCP کاربر فعال دوربین دیجیتال کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏23 فوریه 2004
    نوشته ها:
    510
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    YE JAYE TOOP!
    سلام

    بعضي وقت ها يوزر هام اين Error رو ميگيرن : Remote computer not responding in timly manner

    هيچ اشكال خاصي هم ديده نميشه ... سرور Accounting هم سرش شلوغ! نيست كه بگيم نميتوه جواب بده!

    I have 2610XM+modem 16AM
     
  3. aryagohar

    aryagohar کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2003
    نوشته ها:
    680
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Iran
    مربوط به نويز خط ميشه. مودم نمي تونه تو timeout تعريف شده از طرف شما اطلاعات رو از سرورت بگيره پس قطع مي شه. Timeout براي Line 33 48 رو بيشتر كني احتمالا حل ميشه.
     
  4. koorosh

    koorosh Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏12 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    1,525
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Iran - Tehran
    من تست کردم، تو وضعيتی که Noise خط بالا ميره هر چقدر هم Timeout بالا باشه باز هم اين مشکل پيش مياد!
    به User بگين دوباره تست کنه. خط تلفنش رو هم چک کنه که کنار سيم برق نباشه!
     
  5. aryagohar

    aryagohar کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2003
    نوشته ها:
    680
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Iran
    اگه نويزش زياد باشه كه مسلما نميشه . ولي اگه كم باشه ميشه يه كاريش كرد.
    شما هم خودت خطوطت رو چك كن. شايد مشكل ماه خودت هم باشه
     
  6. ghasempouri

    ghasempouri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6 ژانویه 2006
    نوشته ها:
    77
    تشکر شده:
    1
    همانطوریکه دوستمان گفتند اینها مشکلات فیزیکی خطوط مخابراتی است و این مشکل میتواند دوطرفه باشد و شما اصلا بدنبال راه حل پروتکلی نباشید. به هیچ وجه. دو طرفه که اشاره کردم به این معنی که خطوطی که به ماژول 16AM شما وصل است ممکن است اغتشاش داشته باشد یا از باکس PCM4 یا PCM8 و یا ریموتهای امثال آن عبور کرده باشد. عین این مشکل می تواند برای کاربر هم وجود داشته باشد. حالا اگر کاربری که خودش این مشکل را دارد روی لاینی از ISP قرار بگیرد که از PCM4 گذشته است کانکشن برقرار نمی شود و Error کاذب رخ می دهد. یک احتمال خیلی ضعیف دیگر هم هست که شما برای روتر بعد از نصب ماژول AM از چاه ارت خوب استفاده نکرده باشید و پاور سرورهای شما هم القایی بالا داشته باشند. شما یک Clean Earth خوب نیاز دارید. ارت خوب را با هزینه نه چندان زیاد میتوانید بسازید( صفحه مسی تمیز - مفتول مسی برهنه - کابلشو جوش برنج شده - 2 کیسه زغال - یک کیسه نمک - لوله PVC تا عمق حداقل 1.5 متری برای افزودن آب در فصول گرم و خشک و اتصال سیم آن به بدنه روتر) موفق باشید
     
  7. boxilink