همانطوریکه دوستمان گفتند اینها مشکلات فیزیکی خطوط مخابراتی است و این مشکل میتواند دوطرفه باشد و شما اصلا بدنبال راه حل پروتکلی نباشید. به هیچ وجه. دو طرفه که اشاره کردم به این معنی که خطوطی که به ماژول 16AM شما وصل است ممکن است اغتشاش داشته باشد یا از باکس PCM4 یا PCM8 و یا ریموتهای امثال آن عبور کرده باشد. عین این مشکل می تواند برای کاربر هم وجود داشته باشد. حالا اگر کاربری که خودش این مشکل را دارد روی لاینی از ISP قرار بگیرد که از PCM4 گذشته است کانکشن برقرار نمی شود و Error کاذب رخ می دهد. یک احتمال خیلی ضعیف دیگر هم هست که شما برای روتر بعد از نصب ماژول AM از چاه ارت خوب استفاده نکرده باشید و پاور سرورهای شما هم القایی بالا داشته باشند. شما یک Clean Earth خوب نیاز دارید. ارت خوب را با هزینه نه چندان زیاد میتوانید بسازید( صفحه مسی تمیز - مفتول مسی برهنه - کابلشو جوش برنج شده - 2 کیسه زغال - یک کیسه نمک - لوله PVC تا عمق حداقل 1.5 متری برای افزودن آب در فصول گرم و خشک و اتصال سیم آن به بدنه روتر) موفق باشید