nexpay

يه مشكل در برنامه word

شروع موضوع توسط vahidrk ‏19 فوریه 2006 در انجمن نرم افزار

  1. vahidrk

    vahidrk کاربر قدیمی پرشین تولز

    تاریخ عضویت:
    ‏2 جولای 2005
    نوشته ها:
    3,376
    تشکر شده:
    500
    محل سکونت:
    Home
    سلام.
    من 10 صفحه متن دارم كه همشون توي يك فايل word هستن.همه اون ها portrait هستن به جز صفحه چهارم كه مي خوام landscape باشه.
    حالا بايد چي كار كنم؟
     
  2. Opera 8.0

    Opera 8.0 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20 فوریه 2005
    نوشته ها:
    1,421
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    Tavern
    نمیدونم
    فکر کنم صفحه چهارم رو باید جدا کنی
     
  3. rezadignity

    rezadignity کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30 ژانویه 2005
    نوشته ها:
    1,583
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    Iran
    محتویات صفحه ای رو که میخوای Landscape باشه انتخاب کن و از روی منوی فایل برو به Page Setup و گزینه Landscape رو انتخاب کن و سپس در قسمت Preview گزینه Apply to selected text رو انتخاب کن. ببین کارت راه میفته یا نه!
     
  4. vahidrk

    vahidrk کاربر قدیمی پرشین تولز

    تاریخ عضویت:
    ‏2 جولای 2005
    نوشته ها:
    3,376
    تشکر شده:
    500
    محل سکونت:
    Home
    آقا رضا از لطف شما بسيار سپاسگزارم.
    درست شد.
    بازم ممنون.
     
  5. persian-earning

    persian-earning کاربر فعال درآمد اینترنتی کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2004
    نوشته ها:
    1,073
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    UnderNet
    این راهی که رضا جان گفتند هم درست است. ولی دو راه دیگر هم امکان دارد یکی استفاده از section یکی هم استفاده از point forward که من دومیش را توضیح می دم
    فرض کنید متن شما ده صفحه است و همه آن پرتریت و می خواهید صفحه 4 آن لنداسکیپ شود برای این کار به صفحه 3 می رود و داخل پیج ستاپ orientation را می کنید لند اسکیپ و در بخش apply to گزینه this point forward را انتخاب می کنید.
    سپس به صفحه 4 می روید و همین مراحل را تکرار می کنید ولی orientation را به پرتریت تغییر می دهید و در بخش apply to گزینه this point forward را انتخاب می کنید.
    اگر دوست داشتیم می خواید section را هم توضیح بدم.
     
  6. mynobar

    mynobar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 سپتامبر 2005
    نوشته ها:
    2,556
    تشکر شده:
    2
    آره توضیح بده میلاد جان .
     
  7. Behrooz

    Behrooz مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏7 سپتامبر 2004
    نوشته ها:
    10,985
    تشکر شده:
    244
    محل سکونت:
    Tehran
    من چون تا حالا به اين مساله بر نخورده بودم فكر هم نكرده بودم . كلا جالب بود . برخي اوقات آدم يك چيزهاي نابي را مي بيند يا مي شنود كه شايد هم خيلي ساده باشند اما چون به آن فكر و دقت نكرده بعد از شنيدن برايش خيلي جالب بياد .
    به هر حا ممنون
     
  8. Opera 8.0

    Opera 8.0 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20 فوریه 2005
    نوشته ها:
    1,421
    تشکر شده:
    6
    محل سکونت:
    Tavern
    ای ول میلاد جان
    جدا که استاد آفیس هستی
    حتما مدرک MOUS رو بگیر
     
  9. pinokio2

    pinokio2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏8 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    227
    تشکر شده:
    1
    اين چه مدركيه ديگه.الكيه
     
  10. mynobar

    mynobar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 سپتامبر 2005
    نوشته ها:
    2,556
    تشکر شده:
    2
    فکر میکنم اینم یکی دیگه از مدارک کیلویی مایکروسافت باشه . :D
     
  11. persian-earning

    persian-earning کاربر فعال درآمد اینترنتی کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2004
    نوشته ها:
    1,073
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    UnderNet
    اولا مرسی اپرا جان دیگه اینقدر تحویل نگیر!!!!:blush:
    در ضمن ببخشید که کمی دیر شد
    البته برای تغییر orientation همان راهی که در بالا گفتم بهتر است!!!

    شما می توانیدsection را با بخش و برش هم معنی بگیرید
    برای استفاده از section باید از اول تایپ متن خود استفاده کنید چون بعدش مشکل میشه و خیلی باید بالا و پایین کنید!!!
    شما وقتی یک section در ورد ایجاد می کنید در واقع مثل این می مونه که یک بخش جداگانه در فایل خود درست کردید و تغییرات شما فقط در این بخش اعمال می شود.(این تغییرات شامل شماره صفحه و عمودی یا افقی بودن صفحه و سایز و مارجین و ... است)
    برای این کار به عنوان مثلا می خواهید یک متن ده صفحه ای را تایپ کنید که صفحه دو تا چهارش صفحاتش به صورت lanscape باشه؛ بعد از اینکه تایپ صفحه یک شما تموم شد میرید در منوی insert سپس break و در کادر مکالمه ای باز شده section break type روی next page کلیک کنید.
    با این کار شروع section شما از صفحه دو می باشد
    اگر این section را تمام نکنید از صفحه دو تا آخر متن شما یک section حساب میشه
    ولی ما در اینجا می خوایم فقط صفحه دو تا چهار یک section باشه که بتونیم صفحاتش را landscape کنیم.
    بعد از ایجاد section دوباره شروع به تایپ متن خود کرده تا پایان صفحه چهار و سپس دوباره روی منوی insert سپس break و در کادر مکالمه ای باز شده section break type روی next page کلیک کنید. با این کار section شما در اینجا تمام میشود و یک section جدید ایجاد می شود و سپس تا آخر شما تایپ می کند.
    حالا موقع اعمال تغییرات است همانطور که گفتم مثلا می خوام صفحه دو تا چهار را land scape کنم.
    برای این کار روی صفحه دو کلیک می کنیم و بعد روی pagesetup کلیک می کنیم و حالت صفحه را به صورت landscape تغییر می دهید منتهی در قسمت apply to رو this section کلیک می کنید.
    برای اعمال همه تغییرات می تونید اینگونه عمل کنید منتهی باید تعیین کنید که تغییرات شما در کدام section اعمال شود!!
     
  12. NojanServer

    NojanServer کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20 جولای 2005
    نوشته ها:
    10
    تشکر شده:
    0
    سلام

    من توي ورد مي خوام يك كتاب ببندم، مي خوام بالاي كتاب شماره و نام هر فصل رو بزنم ولي همش يكي رو درج مي كنه توي تمام صفحات.

    مثلا مبخوام از صفحه 1 تا 20 فصل اول بنويسه و از صفحه 21 تا30 فصل دوم و .....

    دوستان مي تونيد كمك كنين :blush:
     
  13. avajang.com .leftjee.ir.right
zarpopخرید بک لینک عسل طبیعی و گرده گل ایرانیfootbal