برگزیده های پرشین تولز

يک شرکت سرمايه گزاري ايراني مطمئن(واقعا عالي

amirsibiloo

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2005
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
tehran
مشاركت مالی شركت پارسيان مهر:

با من تماس بگيريد:[email protected]
شما با شركت در اين طرح مي توانيد گامي مثبت در جهت رفع احتياجات مالي خود و ساير مشتركان اين طرح برداريد


توضيح درباره چگونگي كسب درآمد و فعاليت در اين شركت و طريقه عضو شدن

شما براي عضو شدن در اين شركت بايد از كسي كه قبلا عضو اين شركت شده ، بخواهيد كه شما را به عضويت اين طرح درآورد . براي عضو شدن ابتدا بايد مبلغ 5500 تومان به كسي كه زير مجموعه او شديد بپردازيد . در ضمن همانطوري كه در فرم مشاهده مي فرماييد بايد مشخصات خود و شماره حساب خود را (حساب الكترونيكی يا جاري) وارد فرم نماييد . بعد از پست شدن اين برگه به شركت تقريبا بعد از مدت يك هفته مشابه چنين برگه اي به آدرس شما پست خواهد شد كه نام شما را در رديف اول و نام شخصي كه زير مجموعه او شديد در رديف دوم نوشته شده است. از حالا كار اصلي شما شروع مي شود . شما بايد بدنبال سه نفر بگرديد تا آنها را از طريق خود عضو اين شركت نماييد . مهمترين نكته اينكه اشخاصي را به عضويت رهنمون سازيد كه اطمينان دارند ، آنان نيز قادرند افراد جديد ديگري را به عضويت در اين طرح رهنمون سازند ، تا سريع زير مجموعه هاي شما و اعضاي جديد رشد نمايد . بعد ازاين كه سه نفر تمايل خود را به عضويت اعلام نمودند ، از هر كدام مبلغ 5500 تومان دريافت ( جمعاً 16500 تومان) مينمائيد . ازاين مقدار پول مبلغ 5500 تومان آنرا براي خود بر ميداريد و مبلغ 3000 تومان آنرا به حساب نفر چهارم و مبلغ 3000 تومان ديگر را به حساب نفر هفتم و 3500 تومان را هم به حساب نفر دهم در فرم مربوطه واريز مينمائيد . سپس اصل فيش هاي پرداختي خود را همراه با 1500 تومان باقيمانده داخل پاكت نهاده و به آدرس شركت كه در فرم ذكر شده است با پست پيشتاز ارسال مي نمائيد . بعد از مدت يك هفته سه فرم براي شما مي‌آيد كه در هر كدام از آنها اسم شما در رديف دوم و اسم كساني كه شما آنها را به مجموعه معرفي نموده‌ايد ، در رديف اول قرار دارد . سپس سه عضو جديد چنانچه خود نيز هر يك سه عضو جديد به مجموعه معرفي نمايند ، نام شما در رديف سوم قرار ميگيرد و اگر باز هم اين سيكل طي شود ، اسم شما در رديف چهارم قرار مي‌گيرد و اينجاست كه نوبت شماست تا مبلغ هديه ديگران به حسابتان واريز شود(۸۱۰۰۰ تومان) وادامه آن تا مبالغ بالاتر. در ضمن توجه داشته باشيد كه اگر حتي دو نفر از زير مجموعه هاي شما بدنبال كسي نروند باز هم با آن يك نفر ديگر زير مجموعه شما رشد خواهد كرد و حتي شما خواهيد توانست شخص ديگري را جايگزين آنها نماييد . براي اين كار در يك برگ جداگانه مشخصات فرد ديگر را همراه فرم ضميمه مي كنيد و به شركت مي فرستيد تا اين كار را براي شما انجام دهند.
با من تماس بگيريد:[email protected]


پاسخي به سوالات :



1. فرق اين طرح با Network هائي نظير گلدکوئيست يا گلد ماين و... چيست ؟ جواب: اين يک طرح است نه يک Network و با يکديگرکاملا متفاوتند به عنوان مثال در Network ها : اولا ً شما بايد محصولی را خريداری نمائيد ، در ثاني مبالغ بالائی را بايد بپردازيد ، سوماً در صورتيکه نتوانيد زير مجموعه اي برای خود تشکيل دهيد ، حتي به مبلغي كه بابت حق عضويت پرداخته‌ايد نيز دست نخواهيد يافت ، تا چه رسد به مبالغ بيشتر . چهارمين نكته اينكه در Networkها حتما بايد زيرمجموعه شما بالانس شوند تا به شما پورسانت داده شود و پنجم آنكه اکثر Network ها باعث خروج ارز از کشور شده و ششم اينكه در Network ها با معرفی يک نفر به عنوان زير مجموعه هرگز به کل مبلغ حق عضويت خود دست نمی يابيد . در حاليکه در اين طرح نه تنها شما مجبور به خريد محصولي نبوده و هزينه هنگفتي پرداخت نخواهيد نمود ، حتي نيازي به تشكيل بالانس در زير مجموعه نداشته و با معرفی اولين نفر به مجموعه ، حق عضويت خود را که قبلا پرداخت نموده ايد بدست آورده و با معرفي نفرات ديگر مبالغ دريافتي از آنان را مستقيماً به ديگر هموطنان خود آنهم به روش (‌هبه معوضه ) هديه مي نمائيد به ديگر بيان در Network ها پول به حساب شرکت واريز ميگردد ولی در اين طرح پول به حساب اعضای شرکت کننده در طرح واريز ميشود . بنابر اين جلوی هر گونه سواستفاده احتمالی از سوی شرکت و دست يابي به سودهاي كلان آنهم در مدت زماني كوتاه گرفته ميشود...

2. از نظر شرع اسلام اين طرح چگونه است؟جواب: شما مبلغی را که پرداخت مينمائيد به عنوان هبه معوضه پرداخت ميکنيد هبه يعنی بخشش که بر دو گونه است معوض و غير معوض ، در هبه معوض پاداشی در نظر است که به شما داده شود و هيچگونه منافاتی بين اين طرح با شرع اسلام وجود ندارد . با اين توصيف شما حق داريد كه نسبت به قانوني و شرعي بودن اين طرح استفتا لازم را به عمل آوريد .

3. چه زمانی به مبالغ بالائی دست پيدا خواهم کرد؟جواب: بستگی به فعاليت شما و زير مجموعه شما دارد در صورتيکه ببينيد شخصی از زير مجموعه شما توان فعاليت راندارد ميتوانيد با رضايت وی مبلغ عضويت را که داده به وی مسترد نموده و شخص فعالتری را به راحتی جايگزين او نمائيد و بياد داشته باشيد که ابتدای راه ممکن است سخت باشد زيرا شما يک نفر هستيد ولی در مرحله چهارم شما۲۷ نفر زير مجموعه داريد در واقع ۲۷ نفر به کمک شما اقدام به معرفی سايرين به اين طرح مينماينددر مرحله هفتم نيز ۷۲۹ نفر وجود دارند که با کمک شما اقدام به معرفی اين طرح به سايرين مينمايند و....در واقع هر چه جلوتر برويد کار شما آسان تر ميشود .

4. اگر قادر به تشريح اين طرح براي ديگران نباشم ، چگونه سايرين را با اين طرح آشنا نمايم ؟جواب: از فردی که شما را به عضويت اين طرح در آورده بخواهيد که توضيحات را ايشان انجام دهند و شما فقط معرف افراد به وی باشيد.افرادی را معرفی نمائيد که قادر به فعاليت در اين طرح باشند وبياد داشته باشيد که هرگز نااميد نشويد وبه تلاش خود تا حصول نتيجه ادامه دهيددر اين راه ساير اعضا هميشه يار و ياور شما خواهند بود .

5. آيا اين شرکت به رسميت شناخته شده است ؟جواب: بله ، طرح مشاركت مالي پارسيان مهر كرمانشاه وابسته به شركت خدماتي پارسيان مهر باختر كرمانشاه با شماره ثبت : 8866 ) سهامي خاص ) است. اين شركت مورخه 02/10/1382 در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيد و جهت آگاهي عموم در روز نامه رسمي و محلي در مورخه 15/10/1382 درج گرديد.

6. نحوه گرفتن وجه چگونه است؟ جواب:وجوه پرداختی توسط ساير اعضا به حساب شما به همان شماره حسابی که معرفی نموده‌ايد انجام ميشود . بهتر است شماره حساب شما يا حساب الکترونيکی مانند سيبا ، سپهر، مهر و ... يا حساب جاری باشد . اگردرهمه زيرشاخه ها تا نفرچهارم برسيد درمجموع 81.000 تومان خواهيدداشت سپس اگردرهمه زيرشاخه‌ها تا نفرهفتم برسيد درمجموع 2.268.000= ( 81.000 + 2.187.000) تومان خواهيد داشت و اگر درهمه زير شاخه ها تا نفر دهم برسيد در مجموع 71.158.500 = ( 81.000 + 2.187.000+ 68.890.500) تومان (هفتادو يک ميليون و يکصدو پنجاه و هشت هزار و پانصد تومان) خواهيد داشت. موفق باشيد.
با من تماس بگيريد:[email protected]
axnuk1.jpg
 
بالا