برگزیده های پرشین تولز

پارچ رنگی ویتامیکس (VitaMix)

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
اگر به دنبال پارچ های مخلوط کن بدون آلرژی هستید ما به شما پارچ رنگی ویتامیکس را معرفی میکنیم. این محصول در رنگ های زیبا و شاد در بازار به فروش میرسد. رنگهایی مانند قرمز، اطلسی، آبی و زرد که رنگی بسیار زیبا به آشپزخانه میدهد. پارچ رنگی ویتامیکس از تجهیزات اساسی و مهم در کافی شاپ‎ها به حساب می‎آید. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از این پارچ ها بهداشتی بودن آن میباشد. همچنین در پایان کار به راحتی میتوان پارچ رنگی ویتامیکس را شست و از هر گونه میکروب و باکتری آن را پاک کرد.
از این پارچ ها میتوانید برای بیشتر دستگاه های مخلوط کن استفاده کنید. از این دستگاه ها میتوان به The Quiet One ، Touch & Go ، Drink Machin اشاره کرد.همانطور که میدانید در تجهیزات کافی شاپ داشتن چندین پارچ رنگی ویتامیکس بسیار کاربردی است. برای مخلوط کردن نوشیدنی های مختلف باید از پارچ های مختلفی استفاده کرد. چرا که اگر تعداد پارچ ها کم باشد پس از هر استفاده باید برای نوشیدنی دیگر پارچ کاملا شسته شود که این خود باعث افزایش زمان آماده سازی نوشیدنی میشود. که این افزایش زمان سبب نارضایتی مشتری میگردد. معمولا صاحبان کافی شاپ ها برای افزایش سرعت کار خود و پاسخگویی به تعداد زیادی مشتری از چندین پارچ رنگی ویتامیکس در آشپزخانه کافی شاپ خود استفاده میکنند و هر پارچ را مخصوص مخلوط کردن نوشیدنی خاصی میکنند.
البته رنگی بودن این پارچ ها هم خود سبب شده تا به هنگام استفاده و درست کردن نوشیدنی های مختلف از یکدیگر متمایز باشند.


-رنگی-ویتامیکس2.jpg




سرعت آماده سازی نوشیدنی توسط پارچ رنگی ویتامیکس

طراحی پارچ رنگی ویتامیکس به صورتی انجام شده که میتواند با بیشترین سرعت مواد نوشیدنی را با یکدیگر مخلوط کرده و نوشیدنی را حاضر نماید. پس اگر تعداد مشتریان شما بسیار زیاد است ما به شما پارچ رنگی ویتامیکس را برای مخلوط کردن نوشیدنی هایتان پیشنهاد میکنیم.

کشور سازنده پارچ رنگی ویتامیکس

برای اکثر خریداران کشور سازنده محصول بسیار مهم است. لازم به ذکر است که سازنده پارچ رنگی ویتامیکس کشور آمریکا میباشد.


-رنگی-ویتامیکس1.jpg


مقاومت پارچ رنگی ویتامیکس در مقابل مواد شیمیایی


مواد اولیه سازنده پارچ رنگی ویتامیکس در مقابل مواد شیمیایی کاملا از خود مقاومت نشان میدهند. که این خود یک مزیت بسیار مهم به شمار میرود.

برای هر آبمیوه یک پارچ جداگانه داشته باشید


با توجه به قیمت بسیار مناسب پارچ رنگی ویتامیکس به شما پیشنهاد میکنیم که برای ساخت و مخلوط کردن هر نوع آبمیوه از یک پارچ جداگانه و مخصوص استفاده کنید. با توجه به اینکه این پارچ ها دارای چند رنگ مختلف میباشند، استفاده از آنها برای آبمیوه های مختلف بسیار کاربردی است.با توجه به اینکه رنگ درها و پارچ ها با یکدیگر هماهنگ هستند، هرگز در پارچ ها به هنگام استفاده یا شستشو با یکدیگر قاطی نمیشوند.
ممکن است به هنگام خرید تجهیزات کافی شاپ برای کسب و کاری نوپا ندانید که به چه تعداد پارچ رنگی ویتامیکس نیاز دارید. علاوه بر پارچ رنگی ویتامیکس برای خرید تجهیزات دیگر حتما باید با فردی خبره و دارای تجربه مشورت کنید. خرید تجهیزات کافی شاپ باید متناسب با تعداد کارکنان، تعداد مشتریان و … باشد. با تحقیق و کسب اطلاعات میتوانید تا حد امکان از هزینه های خود کم کنید. همانطور که میدانید راه اندازی کسب و کار بسیار پر هزینه بوده اما اگر هوشمندانه عمل کنید این هزینه میتواند برای شما کاهش یابد. سعی کنید تجهیزاتی خریداری نمایید که به راحتی شسته شود و آلودگی صوتی کمتری را تولید نمایند. باید دقت کنید که برای برخی از قابلیت ها باید پول بیشتری داد تا کیفیت کار بالا رود.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.


-رنگی-ویتامیکس.jpg


پارچ های رنگی ویتامیکس دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:



  • این پارچ ها دارای طراحی منحصر بفردی جهت افزایش آماده سازی سریع نوشیدنی ها میباشند.
  • از مواد کاملا بهداشتی و بدون ایجاد آلرژی ساخته شده اند.
  • دارای چهار رنگ زیبای قرمز، اطلسی، آبی، زرد هستند.
  • مناسب برای دستگاههای مخلوط من در مدلهای مدل های: The Quiet One ، Touch & Go ، Drink Machin میباشد.
  • کشور سازنده آمریکا میباشد.
 

h3saam

Registered User
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
392
جالب بود ممنون
 
بالا