برگزیده های پرشین تولز

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

cc.simin

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2015
نوشته‌ها
1,497
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
مالزی
پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی



یکی از مجموعه تفریحی ها در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف گردیده است. این مجموعه توریستی و تفریحی بزرگ در سال 1993 افتتاح گردیده و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شده است .

در واقع این مکان يك معدن قديمي است که با داشتن ورزش هاي آبي مختلف ، سواركاري و انواع سرگرمي ها ، رستوران ها و امكانات تفريحي فراوان ، توریست های بسیاری را به خود جذب کرده و باعث جلب توجه مسافران تور مالزی می شود. مركز خريد بزرگي در نزدیکی این مجموعه قرار دارد كه پیرامید ناميده می شود که اکثر برندهای معروف و معتبر در آن یافت می شود.

این مجموعه توریستی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور واقع گردیده و از مرکز حدود 15 دقیقه فاصله دارد. مسیر رفتن با خودرو شخصی به این منطقه از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ می باشد. ایستگاه سوبانگ جایا نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام است و کلانا جایا نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به این ایستگاه است.

سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است که هریک از ان ها یک مجموعه بزرگ از سرگرمی ها می باشد.
1- پارک آبی
2- پارک سرگرمی ها
3- پارک بی نهایت
4- پارک حیوانات ( باغ وحش )
5- پارک وحشت

پارک آبی سان وی لاگون مالزی شامل بیش از 80 وسیله و سرسره آبی می باشد که گردشگران تور مالزی می توانند از آن ها لذت ببرند. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری قسمتی از تفریحات پارک آبی کوالالامپور می باشند. پارک آبی مالزی محیطی بسیار سرسبز و جنگلی دارد و این تفاوت بارز آن با پارک آبی وایلد وادی دبی و پارک آبی آتلانتیس دبی است.

ورودیه به پارک و هر کدام از مجموعه ها تفاوت دارد. بلیط های معمولی تنها شامل 3 محوطه پارک آبی ، سرگرم کننده و محوطه مربوط به حیاط می باشد. قیمت پایه 80 رینگیت می باشد که باید مبلغ 10 رینگیت هم برای خرید مواد غذایی شارژ می شود زیرا بردن هرگونه مواد غذایی و آب به داخل محوطه پارک ممنوع می باشد و قبل از ورود کلیه وسایل با دقت بازرسی می شود با نصب برچسب و دستبند مخصوص متمایز می گردد . برای نگهداری وسایل اضافه کمد هایی هم در ورودی پارک موجود می باشد که با پرداخت 2 رینگیت می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت بلیط اطفال 65 رینگیت می باشد و افراد بالاتر از 60 سال هم شامل تخفیف می شوند
از دیگر امکانات عمومی این مجموعه سالن های غذاخوری -سالن های بازی و ماساژ -پاتیناژ - سوپر مارکت- هتل در کنار مجموعه - مک دونالد - کی اف سی و غیره می باشد. امکانات صرافی و بانکی نیز در مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کار همه روزه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد و پذیرا شما گردشگران تورمالزی می باشد.

 
بالا