برگزیده های پرشین تولز

پارک تفریحی کارالی اوغلو آنتالیا

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
یکی از مهمترین تفریحات آنتالیا ، طبیعت این شهر زیباست که بی شباهت به شهرهای شمالی ایران نیست . سرسبزی و طراوت آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است . در آنتالیا ، پارک های تفریحی بچشم میخورد که نمادی از این طبیعت زیبا هستند . پارک کارالی اوغلو یکی از این پارکهای زیباست که در نزدیکی مرکز شهر و در ساحل دریا قرار دارد . Karaalioglu Park در جنوب شهر تاریخی کالجی ساخته شده است .

karaalioglu_park_antalyaturkey-qpr.jpg

پارک کارالی اوغلو آنتالیا

اگر پس از بازدید مراکز خرید آنتالیا قصد استراحت داشتید ، کمی استراحت کنید و از دیدن منظره دریا لذت ببرید ، پیشنهاد ما پارک کارالی اوغلو ست . پارک کارالی اوغلو در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و به دلیل دسترسی راحت (پیاده یا تراموا) ، روزانه هزاران بازدید کننده دارد . این پارک در کنار خلیج آنتالیا واقع شده و دارای فضایی زیبا ، محیطی فوق العاده و چشم اندازهای خیره کننده می باشد . در پارک کارالی اوغلو می توانند زیباترین بناهای آنتالیا مانند ساختمان شهرداری ، تئاتر شهر ، برج قدیمی هیدریلیک و صخره های بزرگ درون آب های زیبای خلیج آنتالیا را ببینند . مجسمه های زیادی در سراسر پارک کارالی آنتالیا به چشم می خورد اما معروف ترین آن ها ، مجسمه کارگر و پسرش می باشد .

karaalioglu_park_antalya_3turkey-qpr.jpg

Karaalioglu Park Antalya

در این پارکانواع درختان همیشه سبز مثل کاج ، سرو و نخل بچشم میخورد و زیبایی این پارک ساحلی آنتالیا را دو چندان کرده است . کارالی اوغلو در انتهای جنوب شرقی بندر Yacht واقع شده و در امتداد سواحل آنتالیا گسترده شده است . این پارک طبیعی نیست و توسط فضای سبز شهری ساخته شده است . اگر میخواهید یک قهوه خوب نوش جان کنید و یا میخواهید ناهارتان را در یکی از رستوران های آنتالیا میل کنید . پارک کارالی پیشنهاد خوبی ست . علاوه بر صرف غذا در رستوران های خوب این پارک میتوانید در کافه های این پارک انواع نوشیدنی و بستنی را میل کنند .

karaalioglu_park_antalya_2turkey-qpr.jpg

عکس های پارک کارالی اوغلو آنتالیا
 
بالا