برگزیده های پرشین تولز

پایان دوران برند نوکیا در گوشی‌های هوشمند؟!

احسان نود و پنج

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2012
نوشته‌ها
495
لایک‌ها
66
محل سکونت
اصفهان
همانطور که می‌دانید مایکروسافت برای تقویت سهم ویندفون در دنیای گوشی‌های هوشمند بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد اما یکی از سوالاتی که در آن زمان برای بسیاری از علاقه‌مندان نوکیا ایجاد شده بود، آینده‌ی برند لومیای نوکیا بود؛ اما در آن ایام خبرهای چندانی در این مورد شنیده نشد.

طبق بندهای قرارداد بین مایکروسافت و نوکیا، شرکت مایکروسافت می‌تواند تا 18 ماه از نام نوکیا برای گوشی‌های هوشمند سری لومیا استفاده کند و این 18 ماه در تاریخ 31 دسامبر 2015 (10 دی‌ماه 94) به اتمام می‌رسد. همچنین مایکروسافت می‌تواند تا 10 سال از نام نوکیا در گوشی‌های عادی خود استفاده نماید.

به نظر می‌رسد طبق اسلایدی که به تازگی درevleaks@ منتشر شده است مایکروسافت مصمم است تا به محض این‌که اولین محصول ویندوز‌فونی خود را به بازار عرضه کرد از شر مسائل مربوط به برند خلاص شود. همانطوری که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید؛ در استراتژی ارسالی به کارمندان نوکیا آمده است:

برند مایکروسافت تنها زمانی که مایکروسافت محصول جدیدی را روانه بازار نماید، جایگزین برند نوکیا در محصولات و نرم‌افزارها خواهد شد.


Leaked-slide-hints-that-Microsoft-plans-to-replace-the-Nokia-branding-with-its-own.jpg


این امر می‌تواند نشانه‌ای بر این امر باشد که هر گوشی ویندوز‌فونی مهمی که امسال معرفی شود (برای مثال گوشی پرچمدار McLaren که شایعاتی از آن مطرح است)، برندی خواهد داشت که تیم بازاریابی ردموندی‌ها برایش در نظر گرفته است. اما این نکته که آیا اسامی دیگری مانند PureView نیز تغییر خواهند کرد یا نه، نکته‌ای است که گذشت زمان پاسخ آن را به ما خواهد داد.


پ.ن:
نوکیا زمانی بهترین متد تو بازار یابی و خروج محصولاتو داشت الان چی؟ داشت با ویندوز فون پا میگرفت چی شد که از رده خارج شد؟
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
هفت میلیارد دلار نوکیا رو خریده،همینه دیگه
کم کم همه برندها رو میخره و یه زمانی یبینیم هر چیزی رو که میخواییم بخریم،اسمش مایکروسافت ه.
 

نـــوید

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 جولای 2014
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
6
سن
31
کتاب One محصول مشترک نوکیا و مایکروسافت
شرکت های نوکیا و مایکروسافت, کتابی چاپ کرده اند و نام آن را (One) گذاشته اند. این کتاب تاریخ نوآوری هایی را که نوکیا و مایکروسافت به طور مشترک انجام داده اند را ارائه می دهد.
جریان خرید نوکیا و خدمات آن توسط مایکروسافت چند ماه گذشته به سرانجام رسید, اما این معامله اولین بار در مهر 92 مطرح شد و همگی می دانیم که تا چندی دیگر مراحل پایانی معامله نیز انجام خواهد پذیرفت.
به مناسبت این اتحاد, این دو شرکت کتابی چاپ کرده اند و نام آن را (One) گذاشته اند. این کتاب توسط شرکت رسانه ای بریتانیایی TCOLondonنشان داده شده است. این کتاب, تاریخ نوآوری هایی را که نوکیا و مایکروسافت به طور مشترک انجام داده اند را ارائه می دهد. مواردی مانند اولین ها که این دو شرکت, در طول سال ها همکاری معرفی کرده اند. دیگر موارد مطروحه کتاب, میراث این دو شرکت, مجموعه باورها و ایده های آتی مشترک می باشد.
طبق گزارش, این کتاب برای 20000 کارمند نوکیا در 53 کشور (که البته در حال حاضر کارمند مایکروسافت هستند) ارسال شده است. رئیس جمهور فنلاند نیز یک کپی از این کتاب را مستقیما از مدیر اجرایی مایکروسافت دریافت کرده است. متاسفانه, این کتاب برای خرید توسط هواداران دو شرکت در دسترس نیست, اما عکس هایی از آن منتشر شده است.

2261422_938.jpg



 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,589
لایک‌ها
2,509
محل سکونت
دیار دور درست ها
خود من که سن بالایی دارم تجربه خرید و استفاده از گوشیا نوکیا - i-mate - سونی اریکسون - ال جی و ...... داشتم
و بیشتر با سونی اریکسون و ال جی و i-mate حال میکردم
ولی نوکیا غولی بود واسه خودش و نمیشه پیشرفت دنیا موبایل بدون نوکیا در نظر گرفت و هنوزم ارزش خرید از برند نوکیا ادامه داره
 

robocop-game

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,650
لایک‌ها
1,862
lumia 1320 برا خرید چطوره؟ 2 تا آگهی دیدم زدن آکشو 260 و 290 میدن
https://forum.persiantools.com/thre...-nokia-lumia-1320-آکبند.877795/#post-12251267

https://divar.ir/v/تهران_تهران‌نوLumia-1320-فروشی|-گوشی-موبایل|-تهران_تهران‌نو|-دیوار/IvcyDZnOl

یا بهتره بجاش سری مایکروسافت مثلا 540 خرید؟ که به ویندوز 10 موبایل آپدیت میشن؟ که بالا 300 هزار قیمت دارن
 
بالا