برگزیده های پرشین تولز

پایگاه توسعه خدمات هوشمند لیمورد | هوشمندی در وب مستری

sahoo

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2012
نوشته‌ها
502
لایک‌ها
82
محل سکونت
Tehran
Untitled-2.png

پایگاه توسعه خدمات هوشمند لیمورد یک سیستم جامع ارائه خدمات وب مستری مبتنی بر علوم هوش مصنوعی می باشد. تیم لیمورد در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کارهای نوپا و همچنین ورود کسب و کارهای فیزیکی به دنیای مجازی در حال فعالیت می باشد. در ادامه به بررسی لیست خدمات قابل ارائه می پردازیم:

tarahi.png
tahlil.png

graphic.png

market.png
modiriat.png
business.png
ai.png



برخی از ویژگی های لیمورد:

مبتنی بر علوم هوش مصنوعی:
در واقع تمامی سرویس های لیمورد با اتکا بر علوم هوش مصنوعی و داده کاوی می باشد. برای مثال، در طراحی یک وب سایت، ابتدا تیم آنالیز لیمورد به بررسی رقبا، نقاط ضعف و قدرت پروژه، نحوه پیاده سازی رابط کاربری با استفاده از تحلیل آماری و ... می پردازد و پس از آن، وب سایت وارد مرحله طراحی و تولید می گردد. انجام فرآیند به صورت فوق باعث بازدهی 90 درصدی در پروژه می گردد.

پشتیبانی 24 ساعت: پشتیبانان و کارشناسان لیمورد، به صورت 24 ساعته از طریق راه های ارتباطی معرفی شده آماده پاسخگویی به نیاز کاربران می باشند.

آموزش رایگان: پس از اتمام هر پروژه، آموزش های ویدیویی و متنی رایگان جهت مدیریت پروژه انجام شده در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود. همچنین، بر اساس پروژه انجام شده، هر قرارداد دارای 1 الی 6 پشتیبانی و آموزش رایگان می باشد.

عقد قرارداد معتبر: در پنل کاربری لیمود، برای هر پروژه قرارداد آنلاین با قابلیت امضاء دیجیتال تعریف می گردد. همچنین، کاربران در صورت نیاز و تمایل می توانند نسخه فیزیکی قرارداد خود را از طریق آدرس پستی خود دریافت نمایند.

پنل کاربری مشتریان: لیمورد دارای پنل کاربری Real-time می باشد. در واقع تمامی فرآیندها و موارد قابل انجام در پروژه، از طریق پنل کاربری مشتریان قابل مشاهده و رصد خواهد بود و مشتریان عزیز می توانند به صورت لحظه ای از پیشرفت پروژه خود باخبر شوند.




راه های ارتباطی با لیمورد :

وب سایت: limored.ir

اینستاگرام: limored_ir
شماره تماس: 02144363612
واتس اپ: 09357354242
پست الکترونیکی: [email protected]
 
بالا