برگزیده های پرشین تولز

پرفکت مانی چیست و مهمترین مزایای پرفکت مانی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

marianazim

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 جولای 2018
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
0
سن
33
محل سکونت
ندارمی
سوال شما هم باشد پرفکت مانی از انواع ارزهای دیجیتال محسوب می شود که کمتر کسی از آن اطلاعات دارد. این واحد ارزی در گروه ارزهای دیجیتالی مانند پی پل، وب مانی، بیت کوین و ریپل قرار می گیرد. با توجه به اینکه از اسم این گونه ارزها مشخص است ماهیت خارجی ندارند و مانند ریال و دلار قابل لمس نیستند. از این واحد پولی برای خرید و فروش ارز استفاده می شود. ضمن اینکه اگر یک حساب پرفکت مانی داشته باشید می توانید از خارج کشور ارز دریافت کنید و سپس آن را به ریال یا دلار تبدیل نمایید.امروز در کشور ما این ارز بسیار مورد توجه قرار گرفته بخاطر دسترسی راحت و بازار خرید و فروش خوبی که دارد,در ادامه همراه ما باشید بیشتر درباره این ارز دیجیتال (از ثبت نام تا خرید و فروش) توضیح بدم خدمتتون


perfectmoney-perfectmoney24.jpg



برای اینکه از این گونه ارزها داشته باشید کافی است که به صرافی های اینترنتی مراجعه نمایید و به تعداد مشخص و البته لازم ارز دیجیتالی خریداری کنید تا هر زمان که نیاز به خرید از سایت هایی که این گونه ارزها را پشتیبانی می کنند، مشکلی نداشته باشید.


از ویژگی های بسیار خوب پرفکت مانی ساده شارژ شدن آن است. همچنین براحتی می توان در خرید و فروش ها از آن استفاده کرد. ضمن اینکه برای این ارز لازم به احراز هویت های مختلف نیست. از جمله امتیازات مهم پرفکت مانی این است که برای ما ایرانی ها نیز قابل استفاده است و این شرکت اعلام کرده است که زبان فارسی خدمات رسانی برای پرفکت مانی را راه اندازی کرده است.

مزایای پرفکت مانی


– بهره بردن از سود ماهیانه آن

– افتتاح حساب بدون دردسر و زحمت خاصی

– تحریم نبودن ایران و ارائه خدمات مختلف به ایرانیان

– انتقال اعتبار داخلی راحت بین حساب های گوناگون

– خرید راحت با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا

-خدمات زیرمجموعه گیری

-تبدیل راحت به بیت کوین و بلعکس

چگونه می توان حساب پرفکت مانی داشت؟


همه کاربران از جمله ایرانی ها می توانند با ورود به سایت https://perfectmoney.is اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کنند. بعد از وارد شدن به سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. ( قسمت بالا سمت راست گزینه فارسی را بزنید ). سپس با انتخاب گزینه ساخت یک حساب مراحل ایجاد حساب را دنبال نمایید.


در صفحه ی جدیدی که باز می شود کادر های مختلفی قرار دارد که باید آن ها را به دقت پر کنید. پس با تیک زدن گزینه “من با شرایط و ضوابط موافقم” ایمیلی براش شما ارسال خواهد شد که می بایست بر روی لینک فعال سازی آن کلیک نمایید. همچنین شناسه کاربری مختص به شما نیز به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. بعد از گرفتن شناسه به سایت مورد نظر برگشته و با انتخاب گزینه ورود و با استفاده از شناسه و رمزعبورتان وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید.


در این مرحله باید به قسمت “تغییر تنظیمات” رفته و هویت خود را احراز نمایید. ( حواستان باشد که می بایست این قسمت را کاملاً و بدرستی انجام دهید، به این دلیل که وگرنه نمی توانید از امکانات سایت استفاده کنید ). حال به بخش “تنظیمات امنیت حساب” رفته و بر روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید. حال باید سه مرحله از احراز را دقیقاً طی کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود. این سه مرحله به این صورت است:


در مرحله اول که نام آن Name Validation است باید مدارک هویت خود مانند گواهینامه یا پاسپورت خود را ارسال کنید. ( دقت کنید که در مرحله اول باید مشخصات را دقیق وارد می کردید )

در مرحله دوم که Address Validation خواهد بود باید مدرکی ارسال کنید تا محل سکونت شما را تایید کند. ( از قبض های تلفن، برق، آب و… استفاده کنید )

و در نهایت در مرحله سوم که Phone Validation می باشد باید شماره تماس خود را وارد و تاییدیه بگیرید. ( این مرحله حتماً بعد از احراز هویت مرحله دوم انجام خواهد شد )

چگونگی شارژ حساب فرکت مانی


بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید حساب خود را شارژ کنید. در واقع برای این منظور باید به بخش شارژ حساب بروید و بعد به اندازه دلخواه خود پرفکت مانی بخرید. توجه داشته باشید که پرفکت مانی به چند شکل مختلف یعنی دلار آمریکا، یورو و طلا و بیت کوین در حساب پرفکت مانی نگهداری می شود.


حساب پرفکت مانی نیز به سه نوع است. حساب عادی که هر کاربری می تواند اقدام به ثبت نام کند. حساب ممتاز که از اصلی ترین امتیاز آن می توان به کارمزد کمتر اشاره کرد. برای دریافت این حساب باید یکسال صبر کرد و همچنین گردش حساب در طول یک سال به 100 هزار دلار رسیده باشد. و در آخر حساب همکار می باشد که در اختیار هر فردی قرار نخواهد گرفت. این حساب بیشتر برای شرکت های فعالی است که در زمین هایی مانند تجارت الکترونیک کار می کنند. همچنین به این گونه حساب ها سو ماهانه هم تعلق می گیرد.





بهترین روش خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت چیست
پرفکت مانی بدون احراز هویت

با توجه به اینکه احراز هویت برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی کمی زمان بر هست شما می توانید در این وب سایت بدون نیاز به احراز هویت فروش پرفکت مانی و همچنین خرید پرفکت مانی را بدون انجام تایید شماره تلفن ثابت انجام دهید.فروش پرفکت مانی یا وچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در سریع ترین زمان ممکن (کمتر از 30 دقیقه ) امکان پذیر می باشد,در ادامه در وب سایت پرفکت مانی 24 همراه ما باشید تا با روش های خرید و فروش پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید.


buy-sell-perfectmoney-verified.jpg


همانطور که شما در جریان هستید فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت صورت می گیرد و شما با ثبت نام در پرفکت مانی 24 و ثبت درخواست فروش ووچر و پرفکت مانی خود را به آسانی به ما بفروشید و به جای آن ریال یا ارزهای دیگر دریافت کنید.هیچ تفاوتی در فروش پرفکت مانی یا وچر پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود ندارد و با خیال آسوده در کمترین زمان ممکن می توانید ارز خود را تبدیل به ریال کنید.هدف ما دسترسی سریع و آسان شما به خدمات سایت است.
خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت


در حال حاضر خرید پرفکت مانی بودن احراز هویت در اکثر سایت ها به دلایل مشخصی غیرممکن می باشد اما در وب سایت پرفکت مانی 24 این مورد برای شما بسیار آسان شده است در این مورد تیم فنی پرفکت مانی 24 با بررسی اینکه برخی از کاربران بنا به دلایلی به تلفن ثابت دسترستی نداشته اند از این رو با تکمیل بقیه فرایند احراز هویت بدون تایید تلفن ثابت با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی امکان خرید پرفکت مانی فراهم شده است.


همچنین برای استفاده از کلیه امکانات سایت و خرید و فروش انواع ارزها آموزش احراز هویت را مطالعه کنید و اگر به دنبال حرفه ای شدن در این مباحث و ارزهای دیجیتال هستید حتما از مطالب وبلاگ پرفکت مانی 24 استفاده کنید .






بهترین سایت و کانال تلگرام خرید و فروش پرفکت مانی ایران
سیستم های کیف پول و مالی زیادی وجود دارد که یکی از بهترین آنها برای ما ایرانی ها، پرفکت مانی است. با توجه به این که پرفکت مانی ، ایران را در لیست تحریم های خود ندارد، بسیاری از ایرانی ها که قصد انتقال و تبدیل ارزهای بین المللی خود را دارند، از این سیستم هوشمند استفاده می کنند.


perfectmoney24-telegram.jpg


حال برای داشتن حساب پرفکت مانی کار دشواری پیش رو نخواهید داشت و با وارد شدن به وبسایت اصلی آن، ضمن پر کردن یکسری اطلاعات و گرفتن تأییده از این سایت عضو رسمی آن شده و به شما یک حساب مجزا خواهند داد. در نظر داشته باشید که اگر تا سه مرحله احراز هویت تان تکمیل نشود، اجازه دسترسی کامل به امکانات پنل را نخواهید داشت، البته این سه مرحله احراز به سرعت انجام خواهد پذیرفت که ما در پرفکت مانی 24 آموزش های لازم را به شما داده ایم.


اما با توجه به اینکه سایت های زیادی وجود دارند که خرید و فروش پرفکت مانی انجام می دهند، سوال اینجاست که به کدامین سایت ها و یا حتی کانال های تلگرامی که تعدادشان کم نیست می توان اعتماد کرد. در واقع می توانیم این گونه به این سوال پاسخ دهیم که به هر سایتی قابلیت خرید و فروش پرفکت مانی داده نمی شود، از این رو اگر سایتی این قابلیت را دارد، می توان با خیال راحت کارهای مدنظرتان را انجام دهید. ضمن اینکه در بعضی از کانال ها کار خرید و فروش پرفکت مانی بهتر انجام خواهد شد، چرا که عملیات کاملاً به صورت خودکار خواهد بود.


ناگفته نماند که اگر بخواهید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید، بلافاصله پس از واریز وجه حساب تان شارژ خواهد شد و دغدغه ی معطلی و دیگر مسائل را نخواهید داشت. دقت کنید که کدی که بعد از پرداخت وجه برای افزایش حساب در اختیارتان قرار می گیرد به کد ووچر معروف است.


در واقع دقیقاً بعد از پرداخت صورتحساب ووچر پرفکت مانی در لحظه به شما داده خواهد شد. اما اگر بخواهید بدون داشتن حساب پرفکت مانی اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید، باید به سایت هایی که چنین قابلیتی دارند مراجعه کنید که تعدادشان نیز کم نیست. هر چند توصیه می کنیم برای اینکه کار خرید ووچر پرفکت مانی برایتان دردسر کمتری داشته باشد می توانید به کانال تلگرام یا ربات تلگرام خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه کنید.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا