برگزیده های پرشین تولز

پرواز دوران و شکست سکوت رسانا شکوه کویر!

Conner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 مارس 2012
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
10
آنگاه که آتش جنگ زبانه می‌کشد و دشمن چنان بر وطن می‌تازد که گویی هیچ‌کس را یارای مقابله نخواهد بود. زمانی که از فتح سه روزه‌ی تهران، سخن رانده و خلبان نیروی هوایی ایران را بزدل خطاب می‌کنند و به تمسخر سخن از این گفته می‌شود که اگر خلبانی ایرانی،‌ بتواند به پنجاه مایلی بصره برسد حقوق یک سال افسران عراقی را خواهد داشت (!) و تنها ۱۵۰ دقیقه بعد نیروگاه بصره توسط خلبانی غیور بمباران می‌شود. قصه‌ی رشادت غیور مردی آغاز می‌شود که حضور در دره‌ها، عملیات نفس‌گیر هوایی آتش هراسی بر جان دشمنان انداخته بود؛ آری داستان این بازی روایت رشادت‌های بزرگ مردی است که در نهایت جان خویش را برای کشورش تقدیم کرد:

عباس دوران



و اینک! پس از یک مدت طولانی… سکوت استودیوی رسانا شکوه کویر شکسته شد و آمده است تا با بازی‌های گوناگون همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود برگرداند و بمبارانی از اخبار بازی‌های جذاب را بر همه‌ی گیمرهای ایرانی نازل کند و آن‌ها را شگفت زده گرداند!

اولین خبر، راجع به بازی پرواز دوران است که متن زیبای مربوط به آن را در ابتدای خبر خواندید. بازی‌ای که تابه‌حال نمونه‌اش را داخل ایران ندیده‌ایم. شبیه‌ساز پرواز! بله… این اولین بازی‌ای است که با گیم‌پلی و انیمیشن‌های متفاوت می‌خواهد به همه نشان دهد شهید عباس دوران چه زحماتی کشیده و چه رشادت‌هایی از خود برجای گذاشته است.



برای درک بهتر موضوعات و دیدن گیم‌پلی بازی شما را به تماشای تریلر جذاب این بازی دعوت می‌کنم:

تریلر:
http://persiangamesmag.persiangig.com/video/Parvaz.avi

تریلر کیفیت پایین: http://persiangamesmag.persiangig.com/video/Parvaz1.mp4

به زودی منتظر مجموعه تصاویری از این بازی باشید…
 
بالا