برگزیده های پرشین تولز

پروژه جریان فیکس AMP و ایندکس های گوگل

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
New-Search-Console-AMP-error-report-screenshot-662x600.png

به نقل از سایت سئو :

گوگل اطلاعات جدیدی درباره پروژه بتا گزارش های کنسول جستجو منتشر کرد.

کمپانی آمریکایی گوگل اعلام کرد که در جدیدترین فعالیت خود در حال بررسی پروژه بتا کنسول جستجو بوده و گزارش هایی برای آزمایش کنندگان بتا ارائه کرده است.

چند هفته گذشته گزارش هایی درباره پروژه بتا کنسول جستجو ارائه شد و امروز گوگل اعلام کرد که دو قابلیت جدید به کنسول جستجو اضافه شده است. این قابلیت های جدید موضوعات گزارش های پوشش دهی ایندکس و گزارش های جریان فیکس AMP را شامل می شود.

گزارش پوشش دهی ایندکس می تواند تعداد صفحات ایندکس شده و داده هایی درباره این که چرا نباید بعضی صفحات ایندکس شوند را شامل می شود. هم چنین نمونه هایی درباره صفحات مشکل دار و چگونگی حل کردن آن ها را ارائه کرده است.

گزارش های جریان فیکس AMP ، شامل موضوعات مشکلات AMP می شود. مهم ترین آن ها که روی عملکرد وبسایت موثر هستند را هم نمایش داده می شوند. بعد از حل کردن مشکل ها و ارورها باید شرایطی ایجاد شود تا گوگل دوباره صفحات تحت تاثیر قرار گرفته را خزش کند. با قابلیت جدید ارائه شده می توان از وضعیت فرایند خزش دوباره اطلاعات کسب کرد.

این قابلیت ها ابتدا برای دسته ایی از کاربران ارائه خواهد شد و سپس درباره انتشار نهایی آن باز هم اطلاعیه ایی صادر خواهد شد.

اهداف و دلایل ارائه این رابط کاربری کنسول جستجو :

. ارائه بهتر پشتیبانی جریان کاری سازمانی

. ایجاد یک حلقه فیدبک سریع تر بین کاربر و گوگل


New-Search-Console-index-status-report-screenshot-662x600.png
 
بالا