1- برنامه ای بنویسید که کاربر در صفحه شطرنج مبدا و مقصد را بر حسب طول و عرض مشخص کند،
سپس برنامه تمامی مسیرهایی که یک اسب میتواند از مبدا به مقصد حرکت کند را نمایش دهد.
2- برنامه ای بنویسید که کاربر بتواند یک مسیر پر پیچ و خم را در آن طراحی کند و مبدا و مقصد آن را نیز
تعیین کند، یک موش باید بتواند از مبدا به مقصد حرکت کرده و مدت زمانی که طول می کشد تا به مقصد برسد نیز
به طور دائم نمایش داده شود.
3- برنامه ای بنویسید که مختصات یک گراف وزنی جهت دار را از ورودی دریافت کند و سپس دو نقطه از این گراف را
کاربر تعیین کند و برنامه کوتاهترین مسیر بین آن دو را اعلام کند.