9zar
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 اکتبر 2011
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 3

به نقل از سایت سئو :
با حذف برنامه " کلیک اول رایگان " توسط گوگل اکنون پروژه " Flexible Sampling " به معنای سمپلینگ منعطف جایگزین آن شده است.
در دوران کنونی بسیاری از ناشران خبر و اطلاعات نمی توانند با تبلیغات خود را پشتیبانی کنند. به همین خاطر گوگل پس از توقف برنامه کلیک اول رایگان حالا پروژه سمپلینگ انعطاف پذیر را در دستور کار قرار داده است.
اکنون ناشران محتوا و اطلاعات می توانند تعداد مطالب و مقاله هایی را که جستجوگر می تواند بدون پرداخت هزینه ایی استفاده کند را کنترل و مدیریت کنند.
آقای ریچارد گینگراس از مسئولان گوگل اعلام کرده که این قابلیت جدید در همکاری با نیویورک تایمز و فایننشال تایمز در حال تست و بررسی است.
با این قابلیت میزان انعطاف پذیری ناشران افزایش پیدا کرده است اما گوگل پیشنهاد داده که بعضی از محتواها به رایگان و بدون هیچ گونه هزینه ای در صفحه نتایج جستجو قرار بگیرند. کمپانی گوگل سعی دارد با همکاری این دو پایگاه موفقیت و درصد بازدهی عملکرد این پروژه را مورد سنجش قرار دهد.
در پست های بعدی عملکرد این پروژه جدید را مورد بررسی قرار خواهیم داد. سئو را دنبال کنید .
