9zar
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 اکتبر 2011
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 3

به نقل از سایت سئو :
در پست منتشر شده قبلی پروژه سمپلینگ منعطف گوگل را مود بررسی قرار دادیم. حالا در این پست به معرفی عملکردها و قابلیت های این پروژه خواهیم پرداخت.
_ دو نوع از سمپلینگ پیشنهاد شده توسط گوگل :
اندازه گیری : مقدار کمی از مقاله و محتوا ارائه شده و پس از آن پیغام هزینه اشتراک ظاهر می شود.
مقدمه : قسمتی از محتوا و نوشته بدون نمایش کل آن نمایش داده می شود.
نکته : لازم نیست که محتوای کوتاه و رایگان ایندکس شود چون محتوای کامل توسط گوگل مورد خزش قرار می گیرد.
_ بهینه سازی اشتراک ها :
گوگل با استفاده از تاکتیک های جدید قصد دارد تا کاربران و جستجوگران را دقیق تر آنالیز کرده تا متوجه شود که کدام کاربر بیش تر علاقه دارد وجه اشتراک محتوا و مطالب را پرداخت کند.
برای این کار باید ناشران محتوا و مقالات اطلاعات پروفایل کاربری مشتریان خود را در اختیار گوگل قرار دهند تا این پروفایل ها آنالیز شوند. بر اساس این نوع تحلیل ها ، پیشنهادها و محتواهای گوناگونی در اختیار کاربران قرار می گیرند که با توجه به وضعیت گذشته آن ها درباره اشتراک ها و تعداد عضویت آن ها خواهد بود.
گوگل برای تحلیل اطلاعات و داده های پروفایل کاربری از ماشین یادگیری هم استفاده خواهد کرد.
