برگزیده های پرشین تولز

پروژه سمپلینگ انعطاف پذیر گوگل (پارت سوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
b2f63eb6bbd856d2.jpg


به نقل از سایت سئو :

در دو پست منتشر شده قبلی به معرفی پروژه و عملکرد سمپلینگ منعطف گوگل پرداختیم. در این پست به معرفی دیگر قابلیت های این پروژه می پردازیم.

_ از بین بردن اصطکاک خرید

در برنامه جدید کمپانی گوگل قصد دارد تا فرایند خرید و عضویت کاربران کوتاه تر و سریع تر شود. برای این کار باید سیستم ثیت و چکینگ بهبود یافته و جریان خرید به یک کلیک تبدیل شود. به همین دلیل گوگل اعلام کرده که :

" پروسه و فرایند خرید باید با کلیک کاربر انجام پذیرد. "

بعضی از قالب ها در اختیار ناشران محتوا قرار گرفته تا بتوانند از آن ها برای کاهش پروسه خرید استفاده کنند. اما فعلا ناشران می توانند این نمونه ها را استفاده نکنند و یا بر اساس فعالیت خود بهینه سازی کنند.

فرایند بررسی و چک کردن این مورد در دیوایس های موبایلی بسیار مهم تر است چون طبق آمار رسمی 85 % کاربران بزرگسال در ایالات متحده آمریکا در دیوایس های موبایلی به اطلاعات و مقالات دست پیدا می کنند.

نحوه ارائه اطلاعات و داده ها این گونه است که یک باکس در بالای فولد و یا بالای صفحه نمایش داده می شود.نتایج ارگانیک تغییری نمی کند و یا تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

اگر شما در نیویورک تایمز ثبت نام کرده و حق عضویت می پردازید با جستجو درباره رفراندوم جدایی کاتالان از اسپانیا ، مقاله و محتواهای نیویورک تایمز به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرند اما در صورت جستجو در دیگر ناشران که حق عضویت نمی پردازید فقط کروسل و یا یک باکس ارائه می شود.

هنوز زمان دقیق ارائه عمومی پروژه سمپلینگ منعطف مشخص نشده است. ممکن است این قابلیت در سال آینده میلادی ارائه شود.

FT_Quality_Reach_Storyboard_006-06-1350x7591.jpg
 
بالا