برگزیده های پرشین تولز

پنجاه فیلم برتر تاریخ سینمای جهان

commment

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2014
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
360
سن
32
هفته‌نامه کریستین ساینس مانیتور ضمن بررسی آثار سینمای جهان، با تکیه بر یکی از منابع معتبر سینمایی، لیستی از پنجاه فیلم برتر طول تاریخ سینمای جهان منتشر کرده و برخی از ویژگی‌های منحصر به این فرد این آثار را که میان پنجاه اثر برتر قرارشان داده، برشمرده است.

به گزارش «تابناک»، با کدام فیلم‌ها بیشتر همراهی بوده‌اید و از کدام یک از آن‌ها لذت بریده‌اید؟ «محله چینی‌ها» یا «پرواز بر فراز آشیانه فاخته»، «جادوگر شهر از» یا «آواز در باران»؟ این انتخاب‌ها به ذائقه هر شخص باز‌می گردد و اتفاقاً همین تفاوت سلیقه‌هاست که باعث شده ژانرهای گوناگون همچنان ادامه حیات بدهند؛ اما با این حال درباره برخی فیلم‌ها نظیر «پدرخوانده اتفاق نظر بیشتری وجود دارد.

«گیل کین» و «جیم پیازا» که کتاب ۱۰۱ فیلم بر‌تر نمام دوره را برای نخستین بار در سال 2008 منتشر کرده بودند، حال نسخه تازه این کتاب را با در نظر گرفتن فیلم‌هایی که در این شش سال عرضه شده، منتشر کرده‌اند. مجله کریستین ساینس مانیتور از میان این فیلم‌ها، پنجاه فیلم بر‌تر را با توضیح کوتاهی معرفی کرده که «تابناک» اندکی به این توضیحات افزود و این لیست را پیش رویتان قرار داد.

377860_366.jpg



29- «اتوبوسی به نام هوس / A Streetcar Named Desire»
اتوبوسی به نام هوس اثر الیا کازان، با بازی ویوین لی و مارلون براندو است در سال ۱۹۵۱ بر ساسا روی نمایشنامه‌ای به همین نام ساخته شده است. بر اساس داستان این فیلم بلانش دی بویس، که مشکلات زیادی را در زندگی متحمل شده است، پس از اخراج از مدرسه‌ای که در آن به تدریس مشغول بود، برای دیدار با خواهرش استلا به پیش وی و شوهر خواهرش استنلی کووالسکی می‌آید. استنلی که یک قمارباز است از بدو ورود بلانش سر ناسازگاری با وی دارد و از طریق یکی از دوستانش از گذشتهٔ بلانش باخبر می‌شود. الیا کازان مجادله زیادی بر سر سانسورها با سران شرکت وارنر کرد ولی در نهایت مقداری از فیلم سانسور شد.
30- «نجات سرباز رایان / Saving Private Ryan»
نجات سرباز رایان نام فیلمی جنگی محصول سال ۱۹۹۸ می‌باشد که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شده‌است. داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است. تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌گیرند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد. داستان این فیلم در سال ۱۹۹۴ و زمانی در ذهن رودات شکل گرفت که داشت از بنای یادبود چهار برادر کشته شده در جنگ داخلی آمریکا دیدن می‌کرد. رودات تصمیم گرفت تا داستانی شبیه به آن‌ها در جنگ جهانی دوم بنویسد. او فیلم‌نامه را نوشت و در اختیار مارک گوردون قرار داد. نهایتاً استیون اسپیلبرگ به عنوان کارگردان انتخاب شد و اثری خلق کرد که برنده پنج جایزه اسکار شد.
31- «غریبه‌ها در قطار / Strangers on a Train»
غریبه‌ها در قطار محصول ۱۹۵۱، یک تریلر روان‌شناسانه به کارگردانی و تهیه کنندگی آلفرد هیچکاک است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام به نویسندگی پاتریشیا های اسمیت ساخته شده است. داستان فیلم، بر اساس ملاقات دو غریبه در قطاری شکل می‌گیرد. گای که همسرش به او خیانت کرده در قطار با برونو آشنا شود. برونو از پدر دل خوشی ندارد، از این رو بر آن است از او انتقام بگیرد. او پیشنهاد می‌کند که خود همسر گای را به قتل برساند و در عوض, گای پدرش را بکشد. پس از چندی، برونو بدون اطلاع گای همسر او را می‌کشد و طی تماس‌های مکرر از او می‌خواهد پدرش را به قتل برساند اما در پی آن، گای برونو را غرق کرده عاقبت خود را به پلیس معرفی می‌کند.
32- «در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night»
فرانک کاپرا، در یک شب اتفاق افتاد را در ژانر کمدی در سال ۱۹۳۴ ساخت. ماجرای روان و ساده فیلم داستانی رمانتیک است که در آن برخورد و مواجهه با زندگی، خود را به انسانهای قصه تحمیل می کند. پیتر وارن (کلارک گیبل) خبرنگاری پر هیاهوست که در ابتدای قصه از کار بی کار می گردد و قصد سفر به نیویورک را دارد. از آن سوی الن اندروز دختر یکی از سهامداران پولدار آمریکا به خاطر مخالفت پدرش با ازدواج او با کینگ وستلی، از خانه می گریزد تا با سفر به نیویورک به معشوق خود برسد. اینگونه است که دست تقدیر الن و پیتر را در کنار یکدیگر قرار می دهد. پدر الن تمامی سعی خود را می نماید تا دختر را مجبور به بازگشت نماید، اما الن در سفری قرار گرفته است که در آن می خواهد خود را بهتر بشناسد.
33- «فارغ‌التحصیل / The Graduate»
فارغ‌التحصیل ساختهٔ مایک نیکولز در سال ۱۹۶۷ همواره جزو فیلم‌های مورد توجه منتقدان بوده است. فیلمنامهٔ این فیلم را کالدر ویلینگهام و باک هنری بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ ریچارد وب نوشته‌اند. نقش‌های اصلی فیلم را آن بنکرافت و داستین هافمن بازی می‌کنند و برای داستین هافمن که دومین فیلم دوران بازیگری اش را بازی می‌کرد، از اهمیت بالایی برخوردار بود، چرا که او برای نخستین بار این فیلم دیده شد. داستان فیلم دربازهٔ بنجامین بردداک (با بازی هافمن) است که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و اسیر وسوسهٔ زنی مسن‌تر از خود، خانم رابینسون، (بنکرافت) می‌شود و در نهایت به دختر او الین (با بازی کاترین راس) دل می‌بندد.
34- «چه زندگی شگفت‌انگیزی / It's A Wonderful Life»
چه زندگی شگفت‌انگیزی یا زندگی شگفت‌انگیز را فرانک کاپرا در سال ۱۹۴۶ کارگردانی کرده است. این فیلم که از سوی انستیتوی فیلم آمریکا به عنوان تاثیرگذارترین فیلم تاریخ انتخاب شده است، روایتگر سرگذشت مردی است که از فرط نومیدی در آستانه خودکشی قرار گرفته، اما پس از ملاقاتی معجزه آمیز با یک فرشته شور و امید به زندگی را باز می یابد. این فیلم به خاطرمشکل حق تالیف فیلم پس از مدتی به مالکیت عمومی درآمد و در نهایت به خاطر بازبینی های متعدد به شدت محبویبت پیداکرد.
35- «گاو خشمگین / Raging Bull»
گاو خشمگین به کارگردانی مارتین اسکورسیزی محصول 1980، درام ورزشی بر اساس زندگی جیک لاموتا مشت‌زن معروف آمریکایی است. فیلمنامه این اثر را پل شرادر و مادریک مارتین بر اساس کتاب «گاو خشمگین: داستان من» که زندگی نامه جیک لاموتا، مشت زن میان وزن آمریکایی است، نوشته‌اند. این فیلم را برترین فیلم ورزشی تاریخ سینما می دانند. رابرت دنیرو سفارش ساخت این فیلم را به مارتین اسکورسیزی داد که در آن زمان به دلیل عدم موفقیت فیلم قبلی‌اش «نیویورک، نیویورک» مأیوس بود. دنیرو برای بازی بهتر در نقش لاموتا چند جلسه با او تمرین مشت‌زنی کرد و برای بهتر نشان دادن وضعیت بدنی لاموتا پس از دوران افول و قرار گرفتن در نقش، وزن خود را حدود ۳۰ کیلوگرم زیاد کرد.
۳۶- «بهترین سال‌های زندگی‌ ما / The Best Years Of Our Lives»
بهترین سال‌های زندگی‌ ما را ویلیام وایلر در ۱۹۴۶ بر مبنای فیلمنامه رابرت ا. شروود که برگرفته از رمان کوتاه و منظوم افتخار برای من نوشته مکینلی کانتور بود، ساخت و یکی از بهترین ملودرام‌های جنگی شد. بر اساس داستان این فیلم، سه سرباز وظیفه آمریکائی به‌نام‌های آل (مارچ)، فرد (اندروز) و هومر (راسل)، پس از پایان جنگ جهانی دوم به شهر زادگاه‌شان باز می‌گردند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند. آل کنار همسر (لوی) و فرزندانش باز می‌گردد و با مقام بالاتری در بانک سابق خود مشغول به‌کار می‌شود؛ هومر که دستش را در جنگ از دست داده، از دل‌سوزی و ترحم بی‌جای نامزد (اودانل) و اطرافیانش عذاب می‌کشد؛ و فرد نیز که با همسرش (مایو) دچار دردسر شده، به دختر آل (رایت) دل می‌بازد و علی رغم مخالفت پدرش با او ازدواج می‌کند.
37- «ملکه آفریقایی / The African Queen»
ملکه آفریقا ساخته 1951 به کارگردانی جان هیوستون یکی از آثار دهه 60 میلادی است که تنها اسکار همفری بوگارت را نصیبش ساخته است. بر اساس داستان این فیلم، رز(کاترین هیپبرن) و برادرش در آفریقا در حال کمک به مردم و تعلیمات مذهبی هستند تا اینکه جنگ جهانی دوم شروع می شود و آلمانها وارد آنجا می شوند،برادر رز دچار بیماری می شود و می میرد.از طرفی چارلی(همفری بوگارت) که صاحب قایقی به نام ملکه آفریقاست و گاهی لوازم مورد نیاز آنها را تامین می کند به رز پیشنهاد می کند تا برای خروج از آفریقا همسفر او شود.
38- «دکتر استرانجلاو: یا چگونه یاد گرفتم دست از هراس بردارم و به بمب عشق بورزم / Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb»
دکتر استرانجلاو محصول سال ۱۹۶۴ به کارگردانی استنلی کوبریک و جزو شاهکارهای سینمای جهان است. محتوای فیلم، کمدی سیاه وقایع جنگ سرد است. این فیلم در ۴ رشته در اسکار نامزد شد که شامل بهترین فیلم بهترین کارگردانی بهترین بازیگر مرد برای پیتر سلرز و بهترین فیلمنامه اقتباسی و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان از سوی انجمن کارگردانان آمریکا شد که در هیچ‌کدام موفق نبود اما این فیلم در بفتا برنده دو جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. جک ریپر ژنرال روان پریش ارتش و رئیس یک پایگاه هوایی در امریکاست که در اقدامی خودسرانه، تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و رئیس‌جمهور و سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به‌دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.39- «بلید رانر / Blade Runner»
بلید رانر محصول ۱۹۸۲ به کارگردان ریدلی اسکات است. داستان این فیلم علمی تخیلی برداشتی آزاد از رمان «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشتهٔ فیلیپ ک. دیک است. بر اساس داستان این فیلم، دکارد (هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس سال ۲۰۱۹ ماموریت دارد که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند.
40- «دنباله رو / The Conformist»
دنباله رو محصول سال 1970 و ساخته برناردو برتولوچی را می توان یک زندگینامه کامل و حتی یک تاریخ دانست. برتولوچی در این اثر بهترین ها را خلق می کند و با اقتباسی وفادارانه مورا ویا را سربلند می کند. کلریچی ، ماموری از حزب فاشیست مامور به کشتن استاد سابقش که یک فعال کمونیستی است می شود که برای اینکار راه پاریس را پیش میگیرد.
41- «فهرست شیندلر/ Schindler's List»
فهرست شیندلر بر پایه زندگی واقعی اسکار شیندلر، صنعتگر آلمانی که جان بیش از هزار لهستانی یهودی را در جریان هولوکاست نجات داد، می‌باشد. فیلم بر پایهٔ کتاب «شیندلرز آرک» که برندهٔ جایزه بوکر شده، ساخته شده است.
42- «زندگی دیگران / The Lives of Others»
فیلمی آلمانی و اولین فیلم بلند فلوریان هنکل فون دونرسمارک و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان سال ۲۰۰۶ است. فیلم با بودجه کمی حدود ۲ میلیون دلار در آلمان ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم بیش از ۳۰ جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال ۲۰۰۶ را به دست آورده و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده است.
43- «رستوران / Diner»این فیلم به کارگردان بری لوینسون محصول 1982 است و شادی‌ها، غم‌ها و اتفاقاتی عجیبی که برای یک گروه بی‌هدف رخ می‌دهد را روایت می‌کند.

44- «روشنایی‌های شهر / City Lights»
روشنایی‌های شهر فیلمی کمدی و صامت به کارگردانی چارلی چاپلین و محصول سال ۱۹۳۱ است. این فیلم از احساسی‌ترین فیلم‌های چارلی چاپلین دانسته شده که ماجرای عاشقانه ولگرد کوچولو با یک دختر نابینا را به تصویر می‌کشد.
45- «شکارچی گوزن / The Deer Hunter»
شکارچی گوزن که به رولت روسی نیز شهرت دارد، فیلمی جنگی به کارگردانی مایکل چیمینو و محصول سال ۱۹۷۸ کمپانی یونیورسال است. این فیلم سه ساعته، سه خط داستانی روایت می‌شود. خط اول از عروسی به سمت تشیع جنازه، دیگری داستان گروهی از دوستان که به شکار گوزن می روند و در آخر اینکه چگونه جنگ ویتنام وارد زندگی چندین نفر شد و زندگی آن ها را برای همیشه دگرگون کرد.
46- «۱/۲ ۸ / ½۸»
هشت و نیم، فیلمی به کارگردانی فدریکو فلینی است که محصول شرکت ایتالیایی سینه‌ریز است. کارگردانی مشهور در پی یافتن موضوعی برای فیلم جدید خود است اما به مشکل برخورده است. این فیلم برنده اسکار بهترین طراحی صحنه و لباس (سیاه و سفید) و بهترین فیلم خارجی زبان (ایتالیا-1964) شد.
47- «كلاه بلند / TOP HAT»
کلاه بلند فیلمی به کارگردانی مارك سندريچ محصول سال 1935 است. «جرى تراورز» (آستر)، خواننده آمريكايى به دعوت «هاريس هاردويک» (هورتن) تهيه كننده‏ نمايش‌‏هاى موزيكال به لندن آمده است و خيلى زود به «ديل ترمانت» (راجرز) دل می‌‏بازد. چهارمين بارى كه زوج آستر و راجرز جلوى دوربين رفتند با فيلم‌‏نامه‌‏اى كه براى نخستين بار اختصاصا براى آن دو نوشته شده بود و نتيجه یکی از پروفروش‌ترین فیلم‌های دهه سی قرن بیستم بود.
48- «قواعد بازی / La Règle du jeu»
این فیلم فرانسوی در سال ۱۹۳۹ توسط ژان رنوار قبل از شروع جنگ جهانی دوم ساخته شد. داستان فیلم درباره آدم‌های مرفه جامعه است که در ویلایی نزدیک آل سایس جمع شده‌اند تا بنابر عادت همیشگی پایان هفته را به شکار خرگوش‌ها و پرنده‌ها بپردازند.
49- «۲۰۰۱: یک اودیسه فضایی / 2001: A Space Odyssey»
این فیلم آمریکایی-بریتانیایی در ژانر علمی تخیلی در سال ۱۹۶۸ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است. فیلمنامه این فیلم در چهار پرده مجزا توسط کوبریک و آرتور سی کلارک و تا حدودی متاثر از داستان کوتاه کلارک با نام «The Sentinel» نوشته شده است.
50- «بانی و کلاید / Bonnie and Clyde»
بانی الیزابت پارکر و کلاید چستنات بارو زوج سارق و قانون‌شکن آمریکایی بودند که به سبب درگیریهای متعددشان با پلیس و همچنین انعکاس شورانگیز ماجراجویی‌های آنها در روزنامه‌ها به بدنامی مشهور شده بودند. آرتور پن سال ۱۹۶۷ فیلمی درباره این دو سارق ساخت که در چهلمین مراسم جایزه اسکار، موفق به کسب ۲ اسکار در رشته‌های بهترین بازیگر زن نقش مکمل و بهترین فیلم‌برداری شد.
 

behnam500

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,086
لایک‌ها
2,023
viva stanley kubrick
 

md70

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
906
لایک‌ها
2,534
محل سکونت
Lost Heaven
خب پس چرا از 29 شروع میشه ؟!! 28 تای اول کو؟
 

dobeyti

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2012
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
97
محل سکونت
ایران
تو IMDB که برین 100 فیلم برتر از لحاظ نمره انتخاب شده من نزدیک به 80 تای این فیلم ها رو دارم واقعا دیدنی هستند
مخصوصا 3-4 تا از فیلم های چارلی چاپلین تو این لیست هست توصیه می کنم حتما ببینید
KIDS
CITY LIGHT
THE BIG DICTATOR
 

Epitome

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,051
لایک‌ها
1,121
The Gradate
African Queen
Bonny and Clyde
اینا رو قبول ندارم
 

Others70

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2014
نوشته‌ها
908
لایک‌ها
1,664
محل سکونت
بوشهر
بنظر بنده اینطور باید رتبه بندی بشه :
چارلی چاپلین
مارلون براندو
آلپاچینو
تام هنکس
دنیرو
بردپیت
دیکاپریو
و الی دوستان ...
ایران :
محمدعلی فردین
ناصر ملک مطیعی
بهروز وثوقی
پرویز پرستویی
محمدعلی کشاورز
عزت الله انتزامی
محمدرضا گلزار
و...
 

amir.tabatabai

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2014
نوشته‌ها
2,941
لایک‌ها
1,251
بنظر بنده اینطور باید رتبه بندی بشه :
چارلی چاپلین
مارلون براندو
آلپاچینو
تام هنکس
دنیرو
بردپیت
دیکاپریو
و الی دوستان ...
ایران :
محمدعلی فردین
ناصر ملک مطیعی
بهروز وثوقی
پرویز پرستویی
محمدعلی کشاورز
عزت الله انتزامی
محمدرضا گلزار
و...
کجای باز گلزار خوبه.البته نظرتون کاملا محترم
 

Others70

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2014
نوشته‌ها
908
لایک‌ها
1,664
محل سکونت
بوشهر
کجای باز گلزار خوبه.البته نظرتون کاملا محترم

:دی
قبلنا میگفتم ایشون که سود دهی داشتند و سینما به ایشون هم احتیاج داره ولی اگر امروز ازم بپرسید : ایران ادامش :
خسرو شکیبایی
اکبر عبدی
و باقی جوانان شور هنرمند ..
 

rouzegar1365

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2014
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
143
سن
38
محل سکونت
ایران زمین
برترین فیلم قدیمی به نظر بنده
پدر خوانده 1 با بازی مارلون براندو و الپاچینو
پدر خوانده 2 فقط بازی رابرت دنیرو
صورت خونی آلپا چینو ( واقعا الپاچیون چه خایه ایی داشت تو این فیلم !)
فیلم حرام زاده های لعنی با بازی فوق العاده براد پیت !
روزی روز گاری در آمریکا بازم با بازی خارق العاده دنیرو
و فیلم 2014 fury هم فیلم خوبی در سبک جنگ جهانی و... با بازی عجیب براد پیت
 

saeedboy68

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2012
نوشته‌ها
469
لایک‌ها
254
محل سکونت
ماتریکس
به جز ماتریکس 1 هیچ فیلمی نتونست رضایت منو جلب کنه. ماتریکس 1 تغییرات بنیادی در ذهن اندیشه و نحوه زندگی شما ایجاد میکنه به طوری که بعد از دیدن فیلم کل وجود شما و جهانبینی شما رو تغییر میده و به قول معروف به شما شوکی وارد میکنه که تا آخر عمرتون شما رو درگیر مسائل فلسفی و پیچیده و لایه ای عجیب فیلم میکنه.
 

Others70

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2014
نوشته‌ها
908
لایک‌ها
1,664
محل سکونت
بوشهر
برترین فیلم قدیمی به نظر بنده
پدر خوانده 1 با بازی مارلون براندو و الپاچینو
پدر خوانده 2 فقط بازی رابرت دنیرو
صورت خونی آلپا چینو ( واقعا الپاچیون چه خایه ایی داشت تو این فیلم !)
فیلم حرام زاده های لعنی با بازی فوق العاده براد پیت !
روزی روز گاری در آمریکا بازم با بازی خارق العاده دنیرو
و فیلم 2014 fury هم فیلم خوبی در سبک جنگ جهانی و... با بازی عجیب براد پیت
همشون جزء بهترین ها هستند و حرفی نمیمونه ، پدر دوست داره خبر های بد رو زودتر بشنوه ، پیشنهادی بهش میدم نتونه رد کنه ، جانی فانتینگ با زبان چربش صدای گرمش :) اینا مکالماتی هستش که خیلی از شنیدنشون همیشه لذت میبرم ،
چهره قلدرانه دنیرو که نماد یک ایتالیایی اصیل رو بهمراه خودش داره .
آلپاچینو : پسر همیشه معصوم که از چشماش میشه تلخی ها رو دید نگاه های نافضش هر چشمی رو به خودش خیره میکنه .
و و برد پیت : وقتی جنون قاطی بازی زیباش میشه عالی بازی میکنه ..
و تام هنکس که همیشه عاشقشم
 

rouzegar1365

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2014
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
143
سن
38
محل سکونت
ایران زمین
همشون جزء بهترین ها هستند و حرفی نمیمونه ، پدر دوست داره خبر های بد رو زودتر بشنوه ، پیشنهادی بهش میدم نتونه رد کنه ، جانی فانتینگ با زبان چربش صدای گرمش :) اینا مکالماتی هستش که خیلی از شنیدنشون همیشه لذت میبرم ،
چهره قلدرانه دنیرو که نماد یک ایتالیایی اصیل رو بهمراه خودش داره .
آلپاچینو : پسر همیشه معصوم که از چشماش میشه تلخی ها رو دید نگاه های نافضش هر چشمی رو به خودش خیره میکنه .
و و برد پیت : وقتی جنون قاطی بازی زیباش میشه عالی بازی میکنه ..
و تام هنکس که همیشه عاشقشم
دون ویتو : هیچ وقت اجازه ندین کسی بیرون از خانواده بفهه شما به چی فکر می‌کنین . !
یکی از برترین دیالگو آلپاچینو در فیلم صورت زخمی : من همیشه راست میگم حتی موقعی که دروغ میگم
نجات سرباز راین با بازی محشر تام هنکس خیلی فیلمی با مفهوم عمیقی بود . بهترین صحنه فیلم وقتی بود که هنکس ان سرباز المانی رو نکشت و بد ترین صفحه فیلم این بود که همون سرباز آلمانی هنکس رو کشت !
 

soheil x

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2011
نوشته‌ها
686
لایک‌ها
134
محل سکونت
IR
عالی بود ، ممنون بابت به اشتراک گذاری
 
بالا