برگزیده های پرشین تولز

پنجره دوجداره غیرقابل نفوذ

iranianclinic

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
تهران
با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی, همه صنایع تغییر یافته و همواره موارد کاربردی و مهمی و به آنها اضافه شده و می شود. امروز شاهد تولید پنجره دوجداره با قابلیت ضد نفوذ و سرقت میباشیم. پنجره دوجدارهضد سرقت دارای ویژگی هایی میباشد که بررسی آنها خواهیم پرداخت.

%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87_%D8%AF%D9%88_%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B6%D8%AF_%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA.jpg


فاکتور اول پروفیل پنجره دوجداره می باشد. پروفیل استفاده شده در تولید پنجره دوجداره به هرمقدار که بهتر باشد و دارای کیفیت بالایی باشد, میتوان گفت که سیستم امنیتی پنجره نیز قوی تر و غیرقابل نفوذ تر خواهد بود. پروفیل قسمت اصلی پنجره دوجداره را تشکیل میدهد و استفاده یک پروفیل مرغوب در امنیت پنجره دوجداره نقش اساسی دارد.

فاکتور دیگر در امنیت پنجره دوجداره و جلوگیری از سرقت, استفاده از دستگیره استاندارد و مناسب میباشد. راه نفوذ پنجره و درب ها, دستگیره آنها میباشند و انتخاب و استفاده دستگیره های مناسب و دارای قفل استاندارد از عوامل مهم در امنیت پنجره دوجداره یا درب میباشد.

عامل دیگر, استفاده از یراق آلات ضد سرقت میباشد. این یراق آلات به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی خم نشوند و از پین های کوچکی در پایین آنها استفاده شده که در هنگام بسته بودن پنجره به پایین قاب آنها بست شوند و به راحتی باز نخواهند شد.

عامل پایانی برای جلوگیری از نفوذ سارقین به داخل خانه یا محل کار, استفاده از شیشه مناسب در پنجره دوجداره میباشد. استفاده از شیشه های ضد گلوله و ضد ضربه که شکسته نمیشوند و عوامل خارجی قادر به شکستن آنها نخواهند بود در جلوگیری از سرقت نقش مهمی دارد. انتخاب ضخامت مناسب شیشه برای پنجره دوجداره در امنیت آنها نقش مهمی دارد.

بنابراین برای داشتن آرامش و جلوگیری از نفوذ سارقان, استفاده از پنجره دوجداره ضد سرقت و ضد نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که پنجره ها و درب, از قسمت های اصلی نفوذ به داخل ساختمان میباشند, بنابراین باید از امنیت آنها اطمینان حاصل کرد.
گروه هیراستاپ با 15 سال سابقه فعالیت انجام کلیه امورنصب و فروش را با بهترین قیمتها برای شما عزیزان انجام میدهد.
سایت ما:پنجره دوجداره
 
بالا