برگزیده های پرشین تولز

پنج ترفند کاربردی برای افزایش لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی

sadafmohammadi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2023
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
34
پلتفرم اینستاگرام زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد، تنها برای انتشار عکس از سوی کاربران مورد استفاده قرار می‌‌گرفت.
اما امروزه این شبکه اجتماعی مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. به طوری که روزانه میلیون‌‌ها عکس و فیلم از طریق این
اپلیکیشن بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌‌شود.
محبوبیت اینستاگرام باعث شده است که به فضای مناسبی برای توسعه اکثر کسب و کارها تبدیل شود. در این بین افزایش لایک اینستاگرام یکی از فاکتورهای مهمی است
که سودآوری بسیاری را برای مدیریت پیج به همراه دارد.

خرید لایک اینستاگرام

با پنج راز افزایش لایک اینستاگرام آشنا شوید

در ادامه بحث پنج راز افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید محبوبیت خود را در این فضا به اثبات برسانید.

1-از هشتگ‌های مرتبط با تصاویر و پست‌ها استفاده کنید

یکی از رموزی که به شما کمک می‌کند در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده شوید، به کار بردن هشتگ‌های مرتبط با تصاویر و ویدئو هاست.
باید دقت کنید که همواره هشتگ‌ ها را به نحوی انتخاب برگزینید که با پست‌های شما مرتبط باشند.
در آپدیت جدید این اپلیکیشن، الگوریتم‌های اینستاگرام آن دسته از پست‌هایی را که مرتبط با هشتگ نباشند، حذف می‌کنند. بنابراین سایر کاربران نمی‌توانند پست را ببینند.
پس با انتخاب هشتگ مناسب موجب افزایش لایک اینستاگرام می‌شوید.

2-پست‌ها را در زمان مناسب انتشار دهید

انتشار محتوا در ساعات شلوغی اینستاگرام نقش بسیار زیادی در بالا رفتن لایک‌ها دارد. در کشور ما بازه زمانی 5 تا 7 عصر بهترین موقع برای گذاشتن پست محسوب می‌شود.
همچنین ساعات 11 شب به بعد نیز جزء زمان‌ هاست که اکثر کاربران در اینستاگرام فعالیت دارند و اقدام به لایک کردن پست‌ها می‌کنند.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.pixellair.ir
 
بالا