برگزیده های پرشین تولز

پنج راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی

mr1989

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2017
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
0
سن
34
چرا اینترنت؟ چرا کسب درآمد از طریق اینترنت؟ مسلما یکی از اساسی ترین موضوعات قرن، اینترنت و به طبع آن کسب درآمد از اینترنت میباشد. عده زیادی از افراد در سرتاسر دنیا از اینترنت بهره مند هستند اما تعداد کمی هستند که به فکر کسب درآمد از معجزه قرن میباشند. درآمد اینترنتی امروزه یکی از اساسی ترین موضوعات محافل اجتماعی میباشد که شناخت کافی از تکنیک های مختلف کسب درآمد اینترنتی میتواند یاری رسان ما در بهره مندی هرچه مفیدتر از فضای مجازی باشد. افراد زیادی هستند که به این موضوع علاقمندند اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. مسلما ابزار های لازم برای استفاده از اینترنت در ایران همچون کشورهای پیشرفته نیست و در اینجا سعی میشود بهترین روشهای کسب درآمد اینترنتی توضیح داده شود.

تکنیک های کسب درامد اینترنتی، انواع مدل های کسب درآمد اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی در ایران، کسب درآم�



در این گزارش شما را با پنج روش کسب درآمدآنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهشفعالیت‌های روزمره ندارد، آشنا میکنیم.

همچنان که مردم به تقلا زدن در رکود اقتصادی جهانی ادامه میدهند، افکاری هم برای کسب درآمد اضافی از افکار انسان میگذرد.

البته شما برای افزایش درآمد میتوانید روی اضافه کار یا شغلی دوم حساب باز کنید. با این حال، فرمول قدیمی " زمان برای پول" کمی فراتر از واقعیت است، علی الخصوص که این فرمول به قیمت از دست دادن مهمانی ها و گردش های آخر هفته در کنار خانواده تمام شود.

76248images%20(6).jpg


اینترنت فراتر از یک منبع خبر و شایعات سرگرم کننده است. امروزه، ده ها میلیون دلار از طریق انبوهی از فعالیت‌های قانونی در حال تبادل هستند. ما در اینجا پنج راه را برای کسب درآمد آنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهش برنامه های روزمره ندارد به شما معرفی میکنیم. روی این پنج راه بعنوان منابع درآمد مکمل فکر کنید، پنج راه بالقوه ای که حتی در مواردی میتواند پا را فراتر از یک درآمد مکمل بگذارد.

1- وبلاگ یا وبسایت تجاری خود را راه اندازی کنید.
حضور مستمر در تار جهان نمای وب را با راه اندازی وبسایت خود مورد توجه خود قرار دهید. از وبسایت خود برای به اشتراک گذاری سرگرمی ها، نظرات و علاقه مندی های خود با دیگران استفاده کنید و از صفحه خود برای ارتباط با مردم بهره مند شوید. با انجام اینکار شما در موقعیتی قرار میگیرید که از طریق جذب آگهی انلاین ( بعنوان مثال گوگل ادوردز)، همکاری در فروش( توضیح کامل در پاراگراف بعدی) و همچنین از طریق لیست کاربران یک درآمد ثابت برای خود ایجاد کنید.
80697blog_rules.jpg


2- روش همکاری در فروش
حتی اگر شما هیچ محصول یا خدمتی برای ارایه ندارند، ' همکاری در فروش ' این فرصت را به شما میدهد تا از طریق فروش محصولات یا ارایه خدمات سایر شرکت ها کمیسیون خوبی دریافت کنید. فروشندگان آنلاین، برای شما یک وبسایتی در نظر میگیرند و پشتیبانی بازاریابی را نیز بر عهده میگیرند، و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محصولات یا خدمات شرکت مدنظر را بوسیله لینک در شبکه های اجتماعی، در موتورهای جستجوگر و در حالت ایده آل در وبسایت خود معرفی و تبلیغ کنید.
56638images%20(32).jpg




3- روش نشر انلاین ( یا کتاب الکترونیک)
بدون توجه به سبک شغلی و زندگی کنونی شما، احتمالا کتابی درون شما درحال فریاد کشیدن است و تا راهی به بیرون پیدا کند. پلتفرم نشر مستقیم کیندل یا همان kindle direct publishing(kdb) شرکت آمازون به هزاران نفر این فرصت را داده تا کتاب های الکترونیکینوشته خود را به فروش برسانند و به کسب درآمد بپردازند. البته از این راه نیز می توانید راهی برای جلب توجه ناشران سنتی به سمت کتاب خود بهره ببرید.

98229images%20(33).jpg


4- روش نظر سنجی آنلاین
نظر سنجی آنلاین، یکی از آسان ترین راه های کسب درآمد اضافی است. شرکت های تجاری و شرکت های تحقیقاتی بازار به شدت به دنبال نظرات مردم درباره محصولات و خدمات خود هستند و پاداش خوبی را به شرکت کنندگان در نظر سنجی پرداخت میکنند. بسته به میزان پیچیدگی نظرسنجی ها، شرکت در هر نظر سنجی می تواند 5 یا 10 دلار و یا حتی بیشتر از این نیز ارزش داشته باشد.
شرکت های معتبر زیادی وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب کنید، اما احتمالا ترجیح میدهید که در ابتدای کار در 3 الی 5 نظر سنجی شرکت کنید.

45232images%20(34).jpg


5-روش فری لنسینگ( FREELANCING) آنلاین
اگر مهارت های روزنامه نگاری ونویسندگی خاصی دارید، فری لنسینگ( کار بعنوان فری لنسر) می تواند به منبع دوم درآمد شما تبدیل شود. شرکت ها برای انجام بعضی از تکالیف خاص خود، بطور فزاینده ای در حال حرکت به سمت استفاده از منابع بیرونی هستند و اگر بتوانید خود را ثابت کنید، کارهای بسیاری برای انجام شدن انتظار شما را میکشند. حتی شما با داشتن مهارت های ساده ای مانند ورود داده ها و اطلاعات، میتوانید بین 5 تا 10 ساعت در هفته برای این کار، زمان صرف کنید.
یک کامپیوتر متصل به اینترنت و یک اراده برای گردآوری مشتریان قابل احترام، تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید. شانس های زندگی همین فرصت هایی هستند که به شما اجازه می دهند تا مهارت ها و تجربیات ارزشمندی کسب کنید که کسب و کار فعلی و سابقه شغلی شما را پربارتر و گهربارتر از همیشه می سازد.

38354images%20(35).jpg


توضیح مترجم: فری لنسینگ گونه ای از قرارداد کاری است که فرد طبق آن متعهد میشود تا کاری را در ازای دستمزدی مشخص برای کارفرما انجام دهد. فری لنسر کسی است که بدون تعهد بلند مدت به کارفرما و معمولا بصورت روزانه یا پروژه ای، به انجام مسولیت میپردازد.
روی این موضوع فکر کنید، زمانی که شما ذهن خود را به اهداف درآمدی خاصی معطوف میکنید، کسب درآمد آنلاین بطرز شگفت آوری ساده و آسان میشود. این فعالیت ها سرگرم کننده و شکوفا کننده استعدادهای شما هستند که ارزش وقت گذاشتن را دارند و البته درآمد عادلانه ای را هم برای شما به ارمغان می آورند.








مسلما یکی از موضوعات اصلی قرن، اینترنت و به طبع آن کسب و کار اینترنتی میباشد. ما شاید ساعات زیادی روز را صرف اینترنت میکنیم اما کمتر به فکر کسب و کار اینترنتی افتادیم. چیزی که در کشورهای پیشرفته یکی از ابزارهای اصلی کسب درآمد میباشد.
منبع
 
Last edited:
بالا