برگزیده های پرشین تولز

پول دار شدن فقط اين تمام

وضعیت
موضوع بسته شده است.

loop

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 می 2005
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
خواهش ميكنم مطالب رو برای يك دفعه هم كه شده حتما بخونيد من به شما قول ناموس ميدم كه اين سايت كاملا ايرانی بوده و با بانك تجارت در تماس است پس بخونيد من خودم باور نداشتم ولی وقتی نگاه به حساب بانكيم كردم......

حتما مطلب پايين رو

بخونيد مطمئن باشيد

که ضرر نمی‌کنيد

پس فرصت را از دست ندهيد.

بعد از اين که عضو شديد و پول رو پرداخت کرديد حتما خودتون رو فعال کنيد

----------------------------------------------------------


کسب درآمد اينترنتی حلال از طريق شرکت فرانشر
شايد اولين باری كه اين مطلب را ديديد در ذهن خود يك شركت كلاهبردار يه يك سايت متخلف در ذهن شما نقش بست.البته هر كسی حق دارد به صحت اين موضوع شك كند

مقدمه: در چند ماه اخير شركت های خارجی بدون هيچ مجوزی وارد ايران شده و با فعال كردن نمايندگی هايی از مردم پول در يافت می كرده و در ازای آن سودب به انها تعلق می داده ك ه البته كاملا و به طور مشخص واضح نبود كه اين پول از راه حلال بدست آمده يا نه؟؟

يكی از اين شركت ها گلد كوئيست بود كه با فعاليت بدون مجوز در ايران كلاهبرداری های زيادر را انجام داد كه اخيرا مجلس جمهوری اسلامی ايران در اقدامی صحيح تمامی شركت های خارجی را كه به طور هرمی در ايران فعاليت می كنند غير قاونی اعلام كرد.

اما به جز آن شركت های كلاهبردار خارجی شركت های ايرانی هم وجود دترند كه به كمك بانك های ايرانی فعاليت خو د را در اين زمينه آغاز كرده اند.البته روش سود دهی به افراد در اين روش مشخص است و كاملا شرعی و اسلامی مس باشد

چند دليل برای اثبات اينكه اين سايت كاملا مجاز بوده و مانند سايت های ديگر كلاهبردار نيست:

1. روش سود دهی اين سايت كاملا موافق با موازين اسلامی و ايران می باشد

2.بانك تجارت كه يك بانك دولتی است با اين سايت همكاری و رابطه مستقيم دارد

3.شركت فرانشر و كارت های اعتباری ايران با اين سايت همكاری دارند

4.بانك سامان و بانك توسعه صادرات با اين سايت همكاری كامل دارند

5.اينكه هيچ شركت كلاهبرداری نميتواند با بانك های دولتی و غير دولتی ايران همكاری داشته باشد

6.اين سايت در بانك تجارت دارای حساب بانكی می باشد و به طور مستقيم مبالغ را از اين حساب در يافت می كند.



اشاره ای مختصر به فعاليت اين سايت

حاصل تلاش و سرمايه گذاری مشترک اين سه شرکت معتبر و ثبت شده سايتی است به نام شبکه اطلاع رسانی کتاب ايران ميباشد.به آدرس www.iranbin.com اين سايت علاوه بر امکانات و خدمات زيادی که ارائه می دهد امکان بازار يابی را نيز برای شما فراهم اورده است(در ادامه اين خدمات را اورده ام که فقط استفاده از اين خدمات می تواند از مبلغی که برای حق عضويت می پردازيد خيلی با ارزش تر باشد) .شما می توانید با بازار یابی برای این سایت درامدی تا 512000 تومان در روز دست یابید.شما در اين سايت ميتوانيد هر کتاب ايرانی و خارجی(تمام کتب منشره در ايران +بيش از ۳۰ ميليون عنوان کتاب خارجی) را که بخواهيد از اين سايت تهيه کنيد و ضمن بهره مندی از ۵ تا ۱۵ درصد تخفيف از قيمت پشت جلد ، انها را نيز در منزل و در تمام ايران به رايگان تحويل بگيريد. در ضمن اين سايت مزايای خيلی بيشتری نيز دارد و حق عضويت ان برای همه خدماتش فقط سالانه 14 هزار تومان است که فقط بااستفاده از خدمات ان می توانيد تا چند برابر اين مبلغ بهره ببريد (حتی اگر زير مجموعه ايی به دست نياوريد) و با بازار يابی برای اين شرکت تا 512 هزار تومان برای هر شناسه درامد کسب کنيد. اگر اين متن را تا اخر بخوانيد اين مزايا و چگونگی کسب درامد و ثبت نام و ديگر مطالب مورد نياز خود را متوجه خواهيد شد..شايد در نگاه اول در آمد روزانه 512000 تومان عاقلانه و حلال به نظر نرسد ولی در ادامه متن شما را به طور كامل با اين روش آشنا می كنيم

چگونگی بازاريابی و كسب درامد از اين سايت:

در اين سايت شما با مبلغ 14000 تومان به عضويت ويژه در سايت در خواهيد امد كه ضمن استفاده از مزايای عضويت در سايت كه در زير اورده ام ميتوانيد برای سايت بازاريابی نيز بكنيد به اين صورت كه سايت به ازای هر دو نفری كه در شما و يا زير مجموعه های شما سايت ايران بين را به آنها معرفی می كنيد و در سمت راست و چپ شما قرار گيرند 2 هزار تومان به شما پرداخت ميشود. يعنی در واقع شما با معرفی افراد ديگر به سايت و قرارا گرفتن در زير مجموعه بازار يابی می كنيد. با پولی كه زير مجموعه های شما(14000 تومان) به سايت پرداخت ميكنند سايت با اين پولها با همكاری كه با بانكهای سامان،تجارت و توسع صادرات دارد به سرمايه گزاری در بانكها پرداخته و سود سرمايه گذاری را كه برای هر شخص كه شما معرفی می كنيد 2000 تومان است به عنوان سود به شما پرداخت ميكند. حال اگر اين دو نفر زير مجموع شما كه الان عضو ويژه سايت هستند نيز هر كدام دو نفر ديگر را به سايت معرفی كنند 4 نفر ديگر در زير مجموعه شما قرار ميگيرد و الی اخر.می بينيد كه اگر هر كس فقط به 2 نفر از دوستانش اين عضويت را معرفی كند و فرايند توجيه و تصميم گيری برای اين عضويت را نيز يك هفته تصور كنيم شاخه زير مجموعه شما ظرف 4 ماه 16 رديف پايين ميرود. يعنی در پايان ماه چهارم زير مجموعه شما به 65535 نفر می رسد (كه همه انها زير مجموعه شما نيز هستند و تنها با همان دو نفر عضو مستقيمی كه خود به سايت معرفی كرده اييد)كه از اين بابت درامدی چندين هزار تومانی نصيب شما می كندفقط كافيست شما دو نفر اول را خوب توجيه كنيد. به اين ترتيب نيز انها دو نفر بعدی را خوب توجيه می كنند و الی اخر. حتی اگر همه چيز ايده ال پيش نرود و برخی از شاخه ها خوب عمل نكنند باز هم شما با صرف وقت اندكی به درامد قابل توجهی خواهيد رسيد. . شما ميتوانيد با معرفی افراد ديگر (علاوه بر 2 نفر اول) به درامد بيشتری نيز دست يابيد.


فرض ميکنيم در مثال زير شما به عضويت سيستم درآمده ايد و تلاش خودرا با آموزشهايی که توسط ما در اختيارتان گذاشته ميشود آغاز مينماييد و پس از ۱ هفته ۲ نفر از دوستانتان را وارد اين سيستم ميکنيد.و آموزشهای لازم به آن افراد نيز داده ميشود و آن ۲ نفر هم در طول مدت يک هفته ۲ نفر از دوستانشان را وارد سيستم ميکنند.( دقت کنيد که در اين مثال هيچ شخصی بيش از ۲ نفر را وارد مجموعه نميکند در حالتی که در واقعيت افراد به طور متوسط توانايی وارد کردن ۵ تا ۱۵ نفر از دوستانشان را دارند. يعنی اين مثال در کند ترين حالت رشد اين سيستم در نظر گرفته شده است.)

و همينطور تمامی افراد وارد شده در مدت يک هفته ۲ نفر از دوستانشان را وارد سيستم نمايند.

اگر شکل زير را با هم مرور کنيم متوجه خواهيم شد که اگر اين سيستم به اين شکل رشد نمايد در پايان هفته دوازدهم(۱۲) يعنی در پايان ماه سوم شما مبلغ چهار ميليون تومان(تومان۰۰ تومان) از اين سيستم درآمد کسب نموده ايد. اگر نيمی از اين افراد وارد شده (چهار هزارو نودو شش نفر) هم نتوانند در مدت يک هفته دو نفر را وارد سيستم نمايند يعنی مبلغ فوق به نصف کاهش ميابد(۲2 ميليون تومان در سه ماه يا به عبارتی 660 هزار تومان در ماه)


دوست من توجه داشته باشيد که در هفته آينده حتی اگر ۳ هفته نيز به طول بيانجامد که افراد هفته ۱۲ بتوانند فقط ۲ نفرشان را وارد سيستم نمايند مبلغ دريافتی شما در ماه بعدی چهار ميليون تومان خواهد بود و رشد تصاعدی سيستم در اين مرحله کاملا آشکار خواهد شد.

اما اگر سيستم رشد و پرداخت اين شرکت به همين شکل ادامه يابد منطقی نخواهد بود . درست است ؟ بنابر اين سيستم سقف درآمد روزانه ای را برای اعضا در نظر گرفته است. يعنی شما ميتوانيد در بدو ورود خود و پس از رشد خوب مجموعه تان تا ۱۲۸ هزار تومان در روز درآمد داشته باشيد. يعنی اگر در يک روز تعداد افرادی که در هر سمت شما اضافه ميشوند بيش از ۶۴ نفر در هر طرف باشد شما فقط بابت همان ۶۴ نفر در ۲ طرفتان مبلغ ۱۲۸ هزار تومان را در آن روز دريافت خواهيد نمود و بابت افراد مازاد مبلغی به شما تعلق نميگيرد. ولی در حالت فعاليت آن افراد در روزهای آينده شما مبالغ بعدی را دريافت خواهيد کرد و آن افراد در واقع در مجموعه شما هستند و باعث رشد آن ميشوند و شما از قبال فعاليت آنها درآمد کسب خواهيد نمود

البته اگه شما خودتان رو به عضو نقره ای تبديل کنيد حداکثر درامد روزانه شما 256000 تومان در روز و برای اعضای طلايی512000 تومان در روز خواهد بود.(در پايين همين صفحه توضيح داده ام)

اما يک نکته مثبت اين مجموعه در اين است تعداد رديف های زير مجموعه شما بی نهايت است و همچنين اگر افراد بالا دستی شما اگر بيش از 2 نفر را به سايت معرفی كنند از نفر سوم و زير مجموعه های اين نفر سوم به بعد زير مجموعه های شما نيز به حساب می ايد مثلا به همين ترتيب افرادی كه زودتر زير مجموعه من شده اند الان فقط دارای بيش از۴۰۰زير مجموعه از طرف من و يا زير مجموعه های من در يك سمتشان هستند كه هر روز نيز زيادتر ميشود البته توجه كنيد كه اينگونه زير مجموعه ها فقط در يكی از طرفهای سمت راست و يا چپ شما قرار ميگيرند و شما برای دريافت پورسانت طرف مقابل ان را پر كنيد که شما هر چه زودتر در این سایت ثبت نام کنید زير مجموعه های زيادتری را خواهيد داشت و درامد بیشتری را نصیب خود خواهید کرد.به این ترتیب که شما هر وقت در زیر مجموعه من قرار گیرید ، از ان پس افراد دیيگری که توسط من به عضويت سايت درمی ايند ، علاوه بر انکه این افراد در زیر مجموعه من قرار می گيرند در مجموعه شما نیز قرار خواهند گرفت و شما ميتوانيد با پر کردن طرف مقابل پورسانت ان را نیز دریافت کنيد.

ادرس سايت برای مطالعه شرايط و مزايای عضويت ويژه و ثبت نام:http://www.iranbin.com/ECard.aspx

شما برای ثبت نام وارد ادرس بالا شويد که در انجا شرايط و مزایای سايت را به طور کامل بيان نموده است و سپس وارد قسمت عضويت ويژه شويد فرمهای ثبت نام را به دقت پر كنيد در قسمت معرف شناسه من يعنیmimi032502001را وارد کنيد و در قسمت تعیين موقعيت شاخه سمت چپ را انتخاب كنيد.در شبکه بازاريابی ايران بين، هر فرد برای عضويت ويژه بايد يک معرف داشته باشد. به عبارت ديگر هيچ شخصی نمی تواند به عضويت ويژه سايت درآيد مگر اينکه توسط يک عضو ويژه ديگر معرفی شده باشد. اين معرفی از طريق درج ID (شناسه )منحصر به فرد هر شخص در فرم ثبت نام برای عضويت ويژه صورت می گيرد. بنابراين هر عضو ويژه در سايت، زير مجموعه ای از اعضای ويژه ديگر دارد که يا خود مستقيماً آنها را به سايت معرفی کرده است(يعنی شناسه وی به عنوان شناسه معرف ذکر شده است) و يا افرادی که يک روز توسط شما به مجموعه اضافه شده اند و شما معرف مستقيم آنها بوده ايد، آنها را به زيرمجموعه خود اضافه کرده اند. برای اينگونه افراد نيز شما معرف غير مستقيم به حساب می آييد.در ضمن ميتوانيد برای اطلاع از جزييات ثبت نام می توانيد فايل pdf روش کار را download کنيد و تمام جزييات لازم را روی کامپيوتر خود داشته باشيد. پس لطفا روی عبارت مقابل راست کليک کرده و گزينه save target as را انتخاب و فايل مربوطه را ذخيره نماييد. (جزييات روش ثبت نام کردن )

شما از هر طريقی می توانيد اين سرويس را به ديگران معرفی کنيد ساده ترين شيوه معرفی شفاهی به دوستان ، همکلاسيان، افراد خانواده و فاميل می باشد. شايد شما دارای کسبی باشيد که مشتريان خاص خود را دارد، می توانيد سايت را به آنها معرفی کنيد. شايد شما سايتی داريد، می توانيد در صورت تمايل اين سرويس را روی سايت خود معرفی کنيد و به سرعت به عضو طلايی بدل شويد. در هر صورت برای راحتی کار شما و آنهايی که امکانات ويژه ای جز دوستان و آشنايان خود ندارند نگران نباشند.شما می توانيد شناسه های خود را بعد از ثبت نام در سايت www.iranbin.com به من ارسال كنيد تا با نام خودتان در اين صفحه قرار بگيرد تا افرادی كه به اين صفحه وارد می شوند شناسه شما را برای ثبت نام انتخاب كنند يعنی در واقع من به گونه ای شناسه شما را تبليغ می كنم


همچنين هر عضو ويژه در سايت ايران بين يک panel دارد که از طريق آن همواره امکان مشاهده افراد زير مجموعه خود را به صورت جدولی و شاخه ای دارد. همچنين مقدار حق بازاريابی خود را می تواند مشاهده کند. علاوه بر اين می تواند سفارش دهد که حق بازاريابی خود را به حساب بانکيش و يا به حساب آريا کارت خود (آريا كارت كارتی است كه اين سيستم بعد از ثبت نام به شما می دهد) واريز نمايد و يا حتی آنرا به صورت نقد در محل دريافت کند. همه اتفاقات در Account اعضای ويژه ثبت می شود و قابل پيگيری می باشد.

نكته مهم

اين نکته ضروريست که شبکه بازاريابی ايران بين هم قابليت آنرا دارد که به عنوان کسب و کار شما قرار گيرد و هم اين امکان را برای شما فراهم می کند که حتی اگر علاقه ای به معرفی سايت به ديگران نداريد و با پرداخت حق عضويت مربوطه به عضويت ويژه سايت درآمده ايد می توانيد از مزايای آن استفاده کنيد. می توانيد با يک حساب ساده متوجه شويد که حتی اگر کسی زير مجموعه شما قرار نگيرد حق عضويت شما فقط از بابت عدم پرداخت هزينه ارسال و تخفيفهايی که روی کارت اينترنت، کتب داخلی و خارجی و در آينده نزديک روی کالاهای ديگر می گيريد به سرعت به شما برگردانده می شود. (اين چند مورد از مزايای عضويت ويژه در اين سايت است)

پس همين الان روی( عضويت ويژه) کليک کنيد و ثبت نام نماييد، چرا که فردا موقعيت کمتری برای شما فراهم است و دوستان شما از طريق ديگری ممکن است با سايت ما آشنا شوند.

پنل مربوط به مشاهده اطلاعات هر عضو در سيستم بازاريابی شبکه ای ايران بين

پس از ثبت نام در ايران بين قبل از پرداخت حق عضويت با ايميل خود (بجای شناسه) و رمز عبور خود که به ايران بين معرفی کرده ايد وپس از پرداخت حق عضويت با شناسه ای که سيستم ايران بين به شما ميدهد ورمز عبور ميتوانيد وارد پنل خود در سيستم شده واطلاعات مربوط به خود را همانطوری که در زير می بينيد مشاهده نمائيد

البته ميتوانيد با کليک روی مشاهده شاخه ها همه زير مجموعه های خود را ببينيد و با کليک روی فهرست اعضا فهرست آنها با تاريخ عضويت را ببينيد





mimi032502001

چپ راست
2 3
11 9
194 207
207 Total 219




مشاهده شاخه ها
تکرار عضويت

حق بازاريابی تاکنون 4100000 ريال
دريافتی حق بازاريابی تاکنون 3780000 ريال
مانده حق بازاريابی 320000 ريال




تعداد سريالهای الکترونيکی موجود 0
خريد سريال الکترونيکی
فروش سريال الکترونيکی
گزارش خريد و فروشهای سريال الکترونيکی

تغيير رمز عبور دوم

فهرست اعضای زير مجموعه


عضو برنزی عضو نقره ای عضو طلائی عضو غير فعال معرف مستقيم فعال معرف غير مستقيم فعال




--------------------------------------------------------------------------------

درخواست برداشت از حق بازاريابی



ميزان درخواستی ريال
1. واريز به حساب آريا کارت ( حداقل ميزان واريز در هر بار ده هزار تومان وبدون کارمزد )
2. واريز به حساب ( وجه مورد نظر فقط به حساب بانکی عضو واريز می شود و حداقل ميزان واريز در هر بار بيست هزار تومان و ميزان کارمزد 5000 ريال ) شماره حساب
نام بانک
به نام

کد شعبه
نام شعبه
نوع حساب


3. واريز به کارت خريد ايران بين ( بدون محدوديت و بدون کارمزد به علاوه 2 درصد جايزه ويژه اضافه )
4. دريافت پول نقد ، ويژه اعضای محترم ساکن تهران ( حداقل ميزان درخواست در هر روز بيست هزار تومان و حداکثر يک ميليون تومان و ميزان کارمزد 5000 ريال )
.



عضوی که ثبت نام کرده است ولی حق عضويت را نپرداخته(غير فعال)

عضو فعالی که معرف مستقيم وی به سيستم خود شما هستيد.

عضو فعالی که توسط زير مجموعه های شما وارد سيستم شده است.




در اين صحفه شما ميتوانيد تعداد افراد زير مجموعه تان و اينکه آيا آنها را مستقيما به سيستم معرفی نموده ايد يا خير و مقدار پول موجود در حسابتان را مشاهده نماييد.

و در قسمت زيرين همين صفحه ميتوانيد درخواست برداشت از حق بازاريابی خودرا به چهار طريق اعلام نماييد که در شکل زير قابل مشاهده است.(واريز به حساب بانکی خودتان... ..کليه بانکهای کشور)





و اما گزينه ديگر موجود در اين صفحه کلمه( مشاهده شاخه ها) ميباشد که با رفتن به اين قسمت ميتوانيد شکل شاخه های زير مجموعه خودرا به صورت گرافيکی(شکل زير) مشاهده نماييد. و ميتوانيد اطلاعات شخصی کامل افرادی را که مستقيما وارد سيستم کرده ايد را در اين قسمت با کليک کردن بر روی علامت (!) ببينيد.





ما در همه مراحل ثبت نام و شروع کار در کنار شما خواهيم بود تا تمامی آموزشهای لازم را دريافت نماييد و بتوانيد در اين سيستم موفق و معتبر ايرانی به موفقيت دست يابيد.

همچنين شما ميتوانيد برای معرفی اين سيستم معتبر به دوستانتان از امکان (معرفی به دوستان) که در صفحه اصلی سايت www.iranbin.comوجود دارد استفاده نماييد.

با استفاده از اين گزينه يک ايميل برای دوست مورد نظر شما به نام خودتان ارسال ميگردد که متن آن از پيش نوشته شده است (بطور فارسی همراه با توضيحات کامل ) و شما ميتوانيد با پر کردن فرم مربوطه جهت قرار گرفتن دوستتان را نيز مشخص نماييد. اين ايميل بطور اتوماتيک همراه با توضيحات کامل فارسی به آدرس دوستانتان فرستاده ميشود.





مزايای اين سايت برای اعضا:

1) ارسال رايگان : كليه محصولات فعلی سايت برای همه اعضای ويژه 2) 5 تا 15 درصد تخفيف در محصولات داخلی سايت(كتاب، سی دی و كارت اينترنت و کارت تلفن). اعضای برنزی 5، نقره ای 10 و طلايی 15 درصد. 3) 3 تا 5 درصد تخفيف در محصولات وارداتی سايت(كتب خارجی، اشتراك نشريات خارجی، نرم افزارهای اصل) 4) 10 تا 20 درصد تخفيف در فروش كتب خارجی با دلار 220 تومان. 5) تخفيف در فروش ساير كالاها متناسب با نوع كالا(در آينده نزديك شاهد فروش انواع كالاها از طريق سايت ايران بين خواهيد بود). 6) امكان بازاريابی برای آگهی های سايت طبق شرايط و مقررات درج شده در بخش " آگهی در سايت" و دريافت 15 درصد کارمزد. 7)امکان همکاری با شرکت در بخش بازاريابی برای کتب خارجی طبق شرايط و مقررات سايت و دريافت 5 الی 10 درصد کارمزد. 8)ارائه يك آريا كارت بنام شما با اعتبار يك ساله(قابل تمديد برای سالهای متوالی)، به عنوان يك كارت اعتباری داخلی با استانداردهای بين المللی. قابل استفاده در فروشگاههای فيزيكی و مجازی. درحال حاصر با آريا كارت می توانيد از 1000 فروشگاه طرف قرارداد شركت گروه كارتهای اعتباری ايران در كل كشور (در حال حاضر 175 فروشگاه در تهران) كالاهای مورد نياز خود را تهيه نمايند(در صورت تهيه آريا كارت فهرست فروشگاهها در اختيار شما قرار خواهد گرفت). علاوه بر اين امكان رزرو انلاين بليط سينما با امكان انتخاب صندلی در تمام كشور(در مرحله نخست سی سينما) و... برای شما فراهم است. ذكر اين نكته ضروری است كه اين فهرست روز به روز رو به گسترش می باشد و در آينده نزديك امكان خريد آن لاين بخش عمده ای از نيازهای شما فراهم خواهد شد . كه برای اعضای برنزی بدون اعتبار(به صورت امكان استفاده با پيش پرداخت)، با 500 هزار تومان اعتبار برای اعضای نقره ای و يك ميليون تومان اعتبار برای اعضای طلايی بدون ارائه هرگونه وثيقه از قبيل چك، سفته و امثال آن. در ضمن از طريق اين سايت می توانيد کليه محصولات ارائه شده در سايتها خارجی را سفارش دهيد و ان را در منزل تحويل بگيريدگ

توجه

توجه داشته باشيد بعد از اينکه شما به عضو" ويژه فعال"(منظور از عضو ويژه فعال اين است كه به عضويت ويژه سايت در آمده باشيد و مبلغ عضويت يعنی 14000 تومان را پرداخت كرده باشيد )تبديل شديد آريا کارت شما از طريق پست ظرف 20 روز به دستتان خواهد رسيد



درباره ايران بين و فعاليتهايش:


الف) ايران بين در حال حاضر بزرگترين بانك اطلاعات كتب فروشی فارسی را دارا می باشد به گونه ای كه مخاطبين می توانند براحتی از طريق طبقه بندی موضوعی كتب ارائه شده و يا جستجوی كلمات كليدی، كتاب مورد نظرشان را بيابند و اطلاعات كاملی از كتاب به همراه عكس روی جلد كتاب و چكيده آن را مشاهده نمايند. قدر مسلم اين موضوع تصميم گيری را بسيار راحتتر می كند.
ب) ايران بين كتب فارسی را به قيمت پشت جلد به مصرف كنندگان عرضه می كند.البته در صورتيکه مشتريان به عضويت ويژه سايت درآيند حتی می توانند کتابها را زير قيمت پشت جلد و بدون پرداخت هزينه ارسال دريافت کنند.(البته به استثنای هموطنان خارج از كشور).
ج) ايران بين بزرگترين بانك اطلاعات كتب فروشی خارجی را كه در نوع خود بی نظير است(30 ميليون عنوان) در اختيار دارد. كاربران متقاضی كتب خارجی می توانند تقريبا هر كتابی را كه نياز داشته باشند از اين طريق تهيه نمايند.
د) ايران بين 6 هزار عنوان كتاب خارجی را با دلار حداكثر 220 تومان و تحويل دو روز كاری به متقاضيان عرضه می كند.
ه)ايران بين هزاران نسخه كتاب ديجيتال خارجی(e-books) را برای فروش و تحويل سه روز كاری در اختيار علاقه مندان قرار داده است.
و) ايران بين با استفاده از كادری مجرب همه روزه بخش قابل توجهی از كتب منتشر شده در كشور را پس از چكيده نويسی روی سايت قرار می دهد. ز) ايران بين با راه انداری يك خبرگزاری كتاب در كنار بخش تجاری سايت، سعی كرده است كليه علاقه مندان را در جريان اخبار و اطلاعات حوزه نشر ايران قرار دهد و نيازهای اطلاعاتی شما را در اين زمينه برآورده نمايد.
ح) ايران بين با توجه به عدم گسترش استفاده از كارتهای اعتباری در كشور، با ارائه کارت خريد ايران بين سعی كرده است خريد را برای كاربران(بويژه هموطنان شهرستانی) آسان نمايد.
ط) ايران بين با برقراری ارتباط با سرورهای امن و استاندارد در دنيا، امكان خريد مستقيم با مستر كارت و ويزا كارت را از سايت برای هموطنان خارج از كشور فراهم كرده است (شما با عضويت در اين سايت ميتوانيد كليه محصولات خارجی در كليه سايتهای جهان را نيز از طريق اين سايت سفارش دهيد و انها را در منزل خود دريافت كنيد ( چه اين سايتها محصولات خود را به ايران بفرستند و يا فقط مثلا برای امريكا باشد و همچنين ميتوانيد از اين سايت كارتهای اعتباری بين المللی مثل مستر كارت و يا ويزا كارت را تهيه كنيد
ظ)تسهيلات جانبی سايت :فروش كارت اينترنت و تلفن، فروش انواع CD و DVD (شامل فيلم، موسيقی، نرم افزارهای آموزشی و انواع نرم افزارهای كاربردی)، فروش و پذيرش نشريات کشور و پيش فروش كتابهای در دست انتشار از مهمترين تسهيلات جانبی سايت به شمار می اید

در ضمن اين شركت دارای بيش از 2 سال سابقه فعاليت در زمينه فروش كتب ايرانی و خارجی و ارائه كارت اعتباری اريا را می باشد شما ميتوانيد برای اشنايی بيشتر به خود شركت نيز مراجعه كنيد.


دقت:

دوستان عزيز به این مطلب توجه داشته باشند که سيستم ذکر شده در اين سايت برای اولين بار در ايران و با همکاری 3 شرکت بزرگ و حمایت سيستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاين این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100درصد و بالايی برخوردار ميباشد.......اين مطلب رو در نظر بگيريد اگر امروز وارد اين سیستم نشويددر آينده ای نزديک شاهد اين خواهيد بود تمامی دوستان و آشنايانی را که می توانستيداز طريق شناسه خود وارد سيستم نمایین ازطرق ديگری وارد سيستم شده اند پس همين امروز و بااعتماد کامل از اين موقعيت استفاده نماييد.......شاد و پیروز باشید

چند سئوال احتمالی شما و جوابهای انها

۱-چگونه پورسانت خودم را از شركت بگيرم؟
ميتواند بنا به درخواست شما و در هر دفعه به چندين صورت باشد از جمله 1- به شماره حساب شما (مثل بانک ملی - تجارت و.... )
2-تحويل به در منزل شما توسط نماينده شركت(برای تهرانيها) 3-واريز به اريا كارت شما 4-واريز به كارت خريد ايران بين+تخفيف ويژه برای ان 5-واريز به مستر كارت و....

۲-چگونه حق عضويت را به سايت پرداخت كنم وعضويت خودم را فعال كنم؟
بعد از پر کردن فرم عضويت ويژه بعد از چند لحظه یک ایمیل به ادرس ایمیل شما فرستاده خواهد شد که نشان تایید ثبت نام شما و حاوی یک شناسه برای شما است(همانند شناسه من).و شما به عضویت غير فعال سایت درامديد.اما برای فعال کردن عضویت خود بايد دوباره وارد سايت شوید و به قسمت ورود کاربر برويد و در محلی که از شما شناسه و پسورد می خواهد به ترتيب به جای شناسه خود ايميل خود و در قسمت رمز عبور ، پسورد خود را(که در هنگام پر کردن فرم ثبت نام به سايت داديد) وارد کنيد تا به شناسه خود وارد شويد و بعد به قسمت فعال کردن عضویت ويژه (در سمت چپ صفحه) وارد شوید و در انجا در قسمتی که نوشته شده است "برای فعال شدن خود اينجا را کليک کنيد" وارد شويد و در انجا انتخابهايی برای چگونگی پرداخت پول است هر کدام را که خواستيد انتخاب کنید و از ان طريق پول را واريز کنيد(در ضمن در همين قسمت ميتوانيد زير مجموعه های خود را ببينيد) .

روشهای سریع و مستقيم فعال شدن (Online)

سريال الکترونيکی (در حساب شما دست کم بايد يک سريال وجود داشته باشد).
برای استفاده از سریال الکترونیکی (E-Serial) با من در تماس باشید.

کارتهای اعتباری و عابر بانکهای تحت پوشش طرح شتاب: بانک ملی (سيبا)، صادرات (سپهر)، سامان، پارسيان، توسعه صادرات، کشاورزی (مهر) و کارآفرين (145 هزار ريال).


مجموعه کارتهای زرين کارت، آريا کارت، سينما کارت، کارت فرهنگ، کارت تامين، کارت رفاه، کيش کارت، کارت شهر و ... (140 هزار ريال).



روشهای غير مستقيم فعال شدن

مبلغ 14000 هزار ريال را به حساب شماره 0051131738 بنام شرکت فرانشر نزد بانک تجارت شعبه دريای نور کد 036 واريز نمائيد(( قابل واريز در تمام شعبه های بانك تجارت در سراسر ايران))و شماره فيش را از طريق تلفن 0218696950 و 0218696951 اعلام نمائيدبا کد ۰۲۱ >>>>>>>>توضيحات بيشتر در پايين


برای تسريع در کار، مبلغ 14000 هزار ريال را به همراه اسم و ID خود با شماره های 0218696951 و 0218696950 تماس بگيريد تا نماينده شرکت برای دريافت مبلغ 14000 هزار ريال حق عضويت به شما مراجعه کند. (فقط تهرانی ها )

شرکت پس از دريافت وجوه مربوطه بطور مستقيم شما را فعال خواهد نمود.

که بهترين روش همينه:
( واريزی 14000تومان به حساب شماره ۰۰۵۱۱۳۱۷۳۸ بنام شرکت فرانشر نزد بانک تجارت شعبه دريای نور به کد ۰۳۶ واريز کرده و شماره فيش بانکی را از طريق تلفن 0218696951 يا 0218696950اعلام نماييد تا ظرف نيم ساعت شناسه شما فعال گردد....قابل پرداخت در کليه بانکهای تجارت سطح کشور.) چنانچه در برقراری تماس تلفنی برای فعال شدن شناسه خود با مشكلی مواجه شديد شما می توانيد به صفحه تماس با ما در سايت ايران بين مراجعه كنيد و در صفحه تماس با ما شناسه ای را كه سايت ايران بين به شما داده است به همراه كلمه عبور را وارد كنيد.وارد صفحه ای می شويد كه شما يبايد در بخش to اعلام شماره فيش بانكی را انتخاب كنيد سپس در بخش subject موضوع مورد نظر خود را كه بهتر است در مورد شماره فيش باشد را وارد كنيد و در كادر پايين شماره فيش خود را تايپ كنيد و در آخر كليد ارسال موجود در صفحه را بزنيد تا شماره فيش ارسال شود.

در اين صفحه برای راحتی شما يك صفحه كليد مجازی وجود دارد كه می تونيد از آن استفاده كنيد.

آخرين توصيه اينكه به راهنماييهای پايين صفحه تماس با ما توجه كنيد.

برای راحتی اينجا كليك كنيد تا مستقيما وارد صفحه تماس با ما شويد و شناسه و كلمه عبور خود را وارد كنيد

بعد از فعال شدن عضویتتان شناسه شما فعال خواهد شد و به کسانی که میخواهند از طریق شما در سایت عضو شوند این شناسه را بدهید تا انها در هنگام پر کردن فرم ثبت نامی شناسه شما را به عنوان معرف وارد کنند. در ضمن بعد از فعال شدن عضویتتان هنگامی که می خواهید وارد سایت شوید با این شناسه وارد شوید(یعنی بعد از پرداخت پول به جای ادرس ایمیل ، شناسه خود را برای ورود به سایت وارد کنید) .توجه کنید اگر بعد از ثبت نام حداکثر تا 6(بین 5تا7 روز) عضویت خود را فعال نکنید عضویت شما حذف خواهد شد و تمام زیر مجموعه هایی که طی این 6 تا 7 روز از طرف من و یا زیر مجموعه های من در زیر مجموعه شما نیز قرار میگیرد از دست خواهید داد پس بعد از ثبت نام به فعال کردن عضویت خود اقدام کنید
۳-چگونه عضو نقرهایی و یا طلايی شویم؟
بعد از عضويت و واریز پول شما به عضو برنزی تبدیل میشوید که سقف درامد شما از میتواند حداکثر تا 128000 تومان در روز می باشد
اگر شما 20 عضو مستقیم در قسمت راست و 20 عضو مستقیم در سمت چپ پیدا کنید عضویت شما به نقره ایی ارتقا پیدا می کند و در این صورت سقف درامد شما از سایت به 256000 تومان در روز میرسد
و همچنین اگر شما 20 عضو مستقیم دیگر در قسمت راست(جمعا 40 تا) و 20 عضو مستقیم دیگر در سمت چپ (جمعا 40 تا) پیدا کنید عضویت شما به طلایی ارتقا پیدا می کند و در این صورت سقف درامد شما از سایت به 512000 تومان در روز میرسد.ضمنا اگر عضو نقره ایی شوید 500 هزار تومان اعتبار در اریا کارت شما قرار میگیرد و اگر عضو طلایی شوید 1 میلیون اعتبار در اریا کارت شما قرار خواهد گرفت



يک پيشنهاد به عضوهای فعال:
شما ميتوانيد بعد از اين که يک بار عضو شديد عضويت خود را حداقل ۲ بار ديگر و در سمت راست و چپ شناسه اول خود تکرار کنيد . با اين کار ميتوانيد درامد خود را با داشتن همان تعداد عضوی که به دست مياوريد به۲ برابر افزايش دهيد. (توضيحات کامل بطور pdf در اين لينک همراه با تصوير موجود است پس لطفا روی عبارت مقابل راست کليک کرده و گزينه save target as را انتخاب و فايل مربوطه را ذخيره نماييد. (جزييات روش ثبت نام کردن )

یك خبر خوب و عالی برای دوستانی که خوب فعاليت کنند:
کليه عزيزانی که از طرف شناسه من وارد سيستم شده اند اگر بتوانند ۵ نفر را از طريق شناسه خود وارد زير مجموعه خودشان کنند به من يک ايميل بزنند تا شناسه آنها را در داخل اين صفحه قرار دهم. به اين ترتيب ميتوانيد با دادن آدرس اين صفحه که متعلق به خود شما خواهد بود به دوستانتان يا در داخل چت رومها ويا فرستادن به اد ليستتان و.....بتوانيد زير مجموعه های بيشتری رو جذب نماييد.
(ضمنا مدت زمانيکه شناسه شما در داخل وبلاگ خواهد بود سه هفته الی 40روز ميباشدکه آنهم بستگی به فعاليت شما و تعداد بازديدکنندگانی هست که کنتور وبلاگ از آمار بازديدکنندگان شما خواهد انداخت.)

آخرين نكته ها ولی بسيار مهم:

1.هنگام ثبت نام در بخش شناسه معرف اين شناسه را وارد كنيدmimi032502001 (به بزرگ و كوچك بودن حروف توجه كنيد)

2. در هنگام ثبت نام در بخش تععين موقعيت شاخه راست را انتخاب كنيددوچون من خود نيز در آن شاخ بيشتر كار ميكنم شما خيلی راحت می تونيد زير مجموعه خود را افزايش دهيد

3.بعد از ثبت نام به من ايميل بزنيد تا من چند نكته مهم را كه با انجام دادن آنها می تواند خيلی راحت زير مجوعه جمع كنيد را برای شما رراسال كنم[email protected] كنيد.برای وارد شدن به فرم اينجا كليك كنيد

برای موفقيت بهتر و بيشتر حتما بعد از ثبت نام به من ايميل بزنيد تا نكته ها را برای شما ارسال كنم



پشتيبانان و سهامداران سيستم فروش{ايران بين}

********************



شرکت تجارت الکترونيک آريا

http://www.aryaec.com

شرکت تجارت الکترونيک اريا به شماره ثبت 207695 با هدف گسترش تجارت الکترونيک در ايران تاسيس شده است و قصد دارد در حوزه های مختلف از جمله راه اندازی فروشگاههای اينترنتی و صدور کارتهای اعتباری با همکاری شرکتهای داخلی و خارجی فعاليت نمايد.
حاصل عملکرد ما تا کنون مشارکت با شرکت فرانشر برای راه اندازی سايت www.iranbin.com بوده است که فعالترين سايت درحوزه تجارت الکترونيک در ايران می باشد. علاوه بر اين حاصل همکاری سه شرکت تجارت الکترونيک آريا، شرکت زرين کارت و شرکت فرانشر صدور کارت اعتباری داخلی با عنوان آريا کارت می باشد.
يکی از مهمترين فعاليتهای شرکت تا کنون همکاری با شرکتهای مختلف در زمینه صدور کارتهای اعتباری بين المللی می باشد.

همچنین پذیرش سفارشهای کاربران برای خرید از سایتهای مختلف دنیا و تحویل آن در ایران به آنها از دیگر فعالیتهای این شرکت به شمار می آید.
اميد داريم تا با همفکری شما عزيزان بتوانيم بر موانع پيش رو فائق آمده و ضمن گسترش فرهنگ تجارت الکترونيک در ايران گامی در جهت حرکت به سمت دنيای ديجيتال در عصر حاضر برداريم.

***********************



http://www.irancreditcardgroup.com

گروه کارت های اعتباری ايران
هفده سال فعاليت در حوزه فن آوری اطلاعات و اندوخته های گرانقدری در اين حوزه از يک سو و دو دهه حضور در سطح مديريت اجرايی کشور و شناسايی معضلات و مشکلات مختلف در حوزه اجرا از سوی ديگر ، موجبات تاسيس گروه کارت های اعتباری ايران را فراهم آورده است .

اين گروه با بهره گيری از توان کارشناسان خود و با توجه ويژه به توليد ، جمـع آوری و پـردازش « اطلاعـات » بعنوان يکی از مهمترين فعاليت های استراتژيک هر کشـوری در دنيای امروز ، سعی در بکارگيری فن آوری های تازه و نوين دنيا برای دستيابی به قدرت حاصل از مديريت اطلاعات و در جهت ارائه راهکارهايی برای ايجاد نهضت نرم افزاری و اطلاعاتی بعنوان يک ضرورت حياتی در کشور برآمده است .

در حال حاضر عنوان گروه کارتهای اعتباری ايران بعنوان يک نشان تجاری در سازمان ثبت علائم بين المللی و با مالکيت شرکت زرين کارت شهر به شماره 191726 به ثبت رسيده است .

سرمايه ثبتی اين شرکت در حال حاضر دو ميليارد ريال بوده که تماما پرداخت شده است و سهامداران آن عبارتند از :

• شرکت داده پردازی خراسان – 1365

• شرکت صفحه سفيد -1376

• شرکت ايجاد ارتباطات بين الملل – 1379

• شرکت تعاونی کارکنان انتشارات سروش -1381

• شرکت Ashco international - 1999

***********************



http://www.iranbin.com/

آدرس:
تهران - سعادت آباد - بلوار دريا - شماره 104
تلفن :
2076949 -51

************************************************** ******

نام شرکت:شرکت فرانشر

شماره ثبت:۲۰۲۵۰۰

شماره های تماس: ۲۰۷۶۹۴۹ - ۲۰۷۶۹۵۰ - ۲۰۷۶۹۵۱ - ۲۰۶۳۲۲۹ - ۰۲۱

ادرس: سعادت آباد - بلوار دريا- نرسيده به چهار راه مطهری- شماره ۱۰۴-شرکت فرانشر

----------------
بهترين آرزوها برای تک تک شما دوستان
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
--------------------------------------------------------------------------------

خواهش ميكنم مطالب رو برای يك دفعه هم كه شده حتما بخونيد من به شما قول ناموس ميدم كه اين سايت كاملا ايرانی بوده و با بانك تجارت در تماس است پس بخونيد من خودم باور نداشتم ولی وقتی نگاه به حساب بانكيم كردم......
24.gif
24.gif
24.gif
 

astm1834

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
16
محل سکونت
_ _ _
براي من عجيبه كه من تو اين سايت چند دفعه تا حالا معمولي عضو شدم....هيچوقت هم نتونستم log in كنم....!!!!!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا