برگزیده های پرشین تولز

پول در آوردن از اینترنت

intheair

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2004
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
0
محل سکونت
تو لباسام
با عرض سلام
مطالب وبلاگ من در مورد راه های پول درآوردن از اینترنت با معرفی برنامه های سرمایه گذاری واقعی در اینترنتیه . مشاهده این وبلاگ را به شما توصیه می کنم .
عنوان وبلاگ : چرک کف دست
http://gold2004.persianblog.com
 

hooaf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
چندتا سایت مطمئن دارم واشتون میزارم. واسه پول درآوردن همیشه بیاد خوب کار کرد حتی تو اینترنت.......خودم که تونستم انشاالله شما هم میتونید
اول این سایتNeoBux: The Innovation in Paid-to-Click Services میشه ازش به عنوان یه سایت خوب نام برد
یه سایت دیگشBux.to | .view .click .make money این سایت پول بیشتر و تعداد تبلیغ بیشتری میگره اما باید موقع عضو گیری به زیر مجموعه بگید که که در قسمت Referral نام کاربری شما رو وارد کنه واسه من hooaf هست اگه خواستی عضو شین وارد کنین. چیزی ازتون کم نمیشه.
بعدش دوتا سایت در حال امتحان هست که دیگران گفتن. پول خوبی میشه در آورد ازشون اما دروغ چرا هنوز امتحان نشده.
1-InfinityBux - Multiply Your Earnings
2-PowerfulBux - View Ads - Receive Real Cash
من خودم سربازم تنها راه درآمد من هم همین سایت هاست خوب جواب میده
اگه مشکلی پیش اومد ایمیل من که هست بگین 2-3 روزه جواب میدم...
:D:D:D
 

hamedpc2002

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام ببخشید میشه روش انتقال پول رو تو هر 4 تا سایت بگید؟
 

bazarche0098

Registered User
تاریخ عضویت
5 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,655
لایک‌ها
335
محل سکونت
Shiraz





سلام دوست من ؛


پول را می توان خیلی راحت و یا خیلی سخت به دست آورد !


اگر به اطراف خود دقیق تر شوید مشاهده می کنید که افراد ماهیانه مبلغ زیادی پول صرف خرید شارژ می کنند پس هر کدام از آنها می تواند مشتری فروشگاه شارژ اینترنتی شما باشند. همچنین درصورتی که دارای سایت یا وبلاگ پر بازدید هستید می توانید با داشتن فروشگاه شارژ و قرار دادن لینک آن در سایت خود از بازدیدکنندگان خود درآمد داشته باشید.
شرکت رایانمهر نمایندگی فروشگاه اینترنتی کارت شارژ را به افراد فعال و علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی واگذار می نماید.

برای دریافت نمایندگی رایانمهر، نیازی به داشتن تبحر در زمینه فنی طراحی و نگهداری سایت نیست، شرکت رایانمهر در سرویسی که به شما ارائه می کند کار ثبت دامنه، تأمین هاست، نصب نرم افزار فروش شارژ و سایر موارد فنی و امنیتی را بر عهده دارد و شما به عنوان مدیر فروشگاه فقط روی فروش بیشتر تمرکز می نمائید.
همچنین تأمین شارژ (سرمایه گذاری و خرید شارژ) و پشتیبانی مشتریان سایت شما نیز به عهده شرکت رایانمهر است و شما دیگر نیازی به سرمایه گذاری و وقت گذاشتن برای خرید شارژ و پشتیبانی مشتریان ندارید.


شما که روزانه پاره ای از وقتتون رو در اینترنت سپری می کنید و آشنایی مختصری هم در کار با رایانه و اینترنت دارید و مطمئنم که فرد خلاق و مبتکری هم هستید و دوست دارید موفق و پولدار هم باشید ...

می توانید فعالیت خودتون در اینترنت رو به دستگاه پولسازی تبدیل کنید !



شما می تونید به استخدام خودتون دربیاید! و با سرمایه خیلی کم امکان راه اندازی کسب و کار خودتون رو داشته باشید ؟

پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید ...





اگر این مطلب را با دقت نخوانید احتمالاً بزرگترین فرصت پولسازی خود را در زندگی از دست داده اید !

پول دقیقاً در اطراف شماست، جایی که شما می توانید برای خود کسب و کار ساده ای راه اندازی کنید، کسب و کاری که در عین سادگی می تواند بسیار سودآور باشد، حتی فراتر از تصورتان!
ما در اینجا به شما تجارتی را معرفی می کنیم که سریع و ارزان راه می افتد، اما می تواند برای شما تا ماهیانه ۳ میلیون تومان و حتی بیشتر درآمد داشته باشد.
صحبت از چقدر پول است؟
آیا تابحال به گستردگی بازار فروش کارت شارژ و درآمد حاصل از آن اندیشیده‌اید؟
من بدبینانه میگویم ماهیانه ۵۰۰ میلیارد تومان، اما شما خودتان حساب کنید ماهیانه چند هزار تومان با موبایل حرف می زنید، آنرا در ۴۰ میلیون سیم کارت اعتباری که اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و تالیا در کشور توزیع کرده اند، ضرب کنید. ممکن است عددهای من و شما و دیگران متفاوت باشد، اما فکر می کنم بزرگی این بازار را درک کردیم.
دوست دارید در این درآمد هنگفت سهمی داشته باشید؟ ما می‌خواهیم در زمینه راه اندازی فروش اینترنتی شارژ تلفن همراه همراهیتان کنیم! این بازار اینقدر بزرگ است که برای کسب درآمد شما هم جایی دارد.
فروش اینترنتی شارژ تلفن همراه، چطوری؟
احتمالاً تابحال کارت شارژهای اپراتورهای مختلف را در جاهایی مانند سوپر مارکت‌ها دیده‌اید که خریدار پس از باز کردن پوشش امنیتی، کد نوشته شده را وارد تلفن خود کرده و اعتبار ریالی سیم کارت را اضافه می کند. فروش اینترنتی کارت شارژ هم پیچیده نیست. مشتری وارد سایت شده، پول را از طریق سیستم پرداخت اینترنتی بانک ها پرداخت کرده و کد شارژ به او نمایش داده می‌شود و مشتری کد شارژ را وارد گوشی خود می‌کند.
چقدر می‌توانم از فروش اینترنتی شارژ پول بسازم؟
فرض کنید یک مغازه در محلی پر رفت و آمد دارید و کارت شارژ می‌فروشید، طبیعتاً مشتریان شما از افراد همان محله به علاوه رهگذرانی است که از جلو مغازه شما رد می‌شوند. روزانه چند نفر وارد مغازه شما می‌شوند؟ به چند نفر می توانید پاسخگو باشید؟ محدودیت ظرفیت فروش شما چقدر است؟ ۱۰۰ نفر؟ ۱۰۰۰ نفر؟ ۱۰۰۰۰ نفر؟ ۱۰۰۰ نفر مشتری در روز یعنی مغازه شما از ۸ صبح تا ۱۲ شب یکسره باز باشد و بدون استراحت هر ۱ دقیقه تقریباً ۱ مشتری را راه بیندازید، البته به شرطی که مشتریان صف بسته باشند و پشت سر هم بیایند!
اما وقتی فروشگاه اینترنتی شارژ داشته باشید اولاً از تمام ایران مشتری دارید، نه فقط از محله خود. ثانیاً محدودیت ظرفیت ندارید و سایت شما می تواند در هر لحظه به هزاران نفر همزمان شارژ بفروشد و پول بگیرد، حتی وقتی شما خوابید!
تا حالا شده خواب باشید و پول دربیاورید؟
بیشتر شغل ها اینطوری نیستند، باید حتماً کاری انجام دهید تا پول دربیاورید. اما با داشتن فروشگاه شارژ می توانید خیلی زود به جمع معدود افرادی بپیوندید که حتی در خواب هم درآمد کسب کنید. این حس فوق العاده ای است و شما را از دیگران متمایز می کند.
وبگرد پولساز شوید!
وبگردی خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنید.
از جمع وبگردان بی پول جدا شوید و به وبگردان پولساز بپیوندید.
با داشتن یک وب سایت فروش شارژ می توانید در ساعاتی که پای اینترنت هستید به تبلیغ آن بپردازید و پول دربیاورید.
دفعه بعد که اعضای خانواده از شما پرسیدند پای اینترنت چه کار می کنی، می توانید با افتخار وب سایت خود را نشان دهید و نحوه پول درآوردن خود را توضیح دهید. مطمئن باشید به جای سرزنش های احتمالی قبلی، به وبگردی شما افتخار می کنند.
تصمیم گرفتم فروشگاه شارژ داشته باشم و از اینترنت کسب درآمد کنم اما چطوری؟
از این به بعد کار را به ما بسپارید! شرکت رایانمهر بزرگترین توزیع کننده شارژ تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و تالیا در اینترنت است و این پیشنهاد همکاری بزرگ را به شما می دهد. طراحی سایت، تهیه هاست، پشتیبانی فنی و تجاری همه و همه از طریق شرکت رایانمهر انجام می‌پذیرد. کافیست تمایل خود را مبنی بر گرفتن فروشگاه شارژ اعلام کنید تا سایت شما چند ساعته راه اندازی شده و به شما تحویل داده شود.
مختصری از شرایط و امکانات فروشگاهها:

هاست و یک دامنه ir رایگان به انتخاب شما ...
ارسال کد شارژ از طریق ایمیل و پیامک ...
سیستم پشتیبانی قوی ...
بدون نیاز به سرمایه گذاری ...

کار هایی که توسط شرکت انجام میشود



  • طراحی، راه اندازی و نگهداری سایت
  • تامین کارت شارژ
  • تامین هاست
  • پشتیبانی مشتریان

کار هایی که توسط صاحب فروشگاه انجام میشود



  • انتخاب نام دامنه
  • انتخاب قالب
  • تبلیغات و جذب مشتری

دیگر امکانات فروشگاه شارژ



  • امکان شارژ مستقیم(top up)
  • امکان ارسال پیامک
  • امکان ثبت و پارک دامنه
  • امکان انتخاب قالب
  • امکان استفاده از هدر اختصاصی برای سایت
  • امکان فروش کارت شارژهای ایرانسل ، همراه اول و تالیا
  • خرید کارت شارژ به صورت آنلاین توسط مشتری
  • ارائه کد شارژ به مشتری به طور همزمان توسط ایمیل، پیامک و همچنین در پایان خرید
  • ارائه گزارش برای اطلاعات فروش ، میزان سود و تسویه

آشنایی بیشتر با ویژگی های فروشگاه شارژ

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه شارژ تامین کارت شارژ به میزان نا محدود برای فروشگاهها بدون دریافت هیچ وجه سرمایه گذاری از فروشگاه داران می باشد. به عبارت دیگر کلیه هزینه تامین کارت شارژ را شرکت پرداخت می نماید و فروشگاه داران هیچ گونه دغدغه ای برای تامین کارت شارژ نداشته و همواره از وجود انواع کارت شارژ در فروشگاه خود اطمینان خواهند داشت.
این پیشنهاد ابدی نیست و با تکمیل ظرفیت های موجود بسته خواهد شد.
فرصت دریافت شرایط نمایندگی فروشگاه شارژ را از دست ندهید.
جهت اطلاع از سایر شرایط بروشور اطلاعات کامل را از لینک زیر دانلود کنید ( PDF )

لینک دانلود بروشور راه اندازی فروشگاه شارژ



لینک ثبت نام

بدونید که شما هم می توانید ...



در زیر مراحل گام به گام ورود به پرتال فروشگاه داران شرکت رایانمهر و ثبت نام به صورت تصویری جهت راهنمایی و آشنایی شما عزیزان جهت ثبت نام درج گردیده است. شما می توانید در هر لحظه با کلیک بر روی تصاویر و یا لینک ثبت نام وارد پرتال فروشگاه داران شده و نسبت به ثبت نام و طی مراحل خرید و راه اندازی فروشگاه شارژ خود اقدام نمایید ...







































 
Last edited:

sabanet

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2006
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
4
دنبال ایده های جدید برای پول درآوردن باشید لطفا ، نه این ایده های نخ نما و قدیمی شده
 

jamalsadati1993

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2013
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
6
محل سکونت
قائم شهر
هر سایتی این زمونه بخواد بیاد بالا ، باید یه حرف جدید واسه گفتن داشته باشه ...

تایید میشه و البته یه چیز دیگم هست بدون سرمایه گذاری و صرف هزینه امکانش نیست که به یه درامد مناسب تو اینترنت برسین. کسب در امد تو اینترنتم نیاز به تلاش و حوصله داره. پیشنهاد من این هست که اول یک سایت بزنین و انقدر روش کار کنید تا بازدیدش به حد قابل قبول برسه یا میتونید یه سایت پر بازدید بخرید. بعدش اگه زرنگ باشید میتونید با راه اندازی فروشگاه یا استفاده از سیستم بازاریابی و یا استفاده از تبلیغات و فروش بک لینک و چیزای دیگه کسب در امد کنید.
 
بالا