برگزیده های پرشین تولز

پول پارو كردن از اينترنت. 100 % تضميني

وضعیت
موضوع بسته شده است.

arash jigar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2004
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
به نام خدا

كسب درآمد از طريق عضوگيري

اين سرويس كه اينجا معرفي كردم بيشترين طرفدار رو در ايران داره چون گرفتن پول توي ايران 100% تضمينيه.
روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اينترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی ديگر به سرمايه و امکانات نياز دارد. ولی روشهايي نيز وجود دارد که به تخصص و سرمايه و امکانات نياز ندارد ما در اينجا روشی را آموزش ميدهيم که برای به کار گيري آن فقط به يك دستگاه كامپيوتر که قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد نياز دارد و کاربرانی که کار با ويندوز و اینترنت را بدانند ميتوانند از اين روش برای کسب درآمد استفاده نمايند.
کسب درآمد در اين روش نامحدود است و ميزان آن بستگی به ميزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بين يك تا دو ساعت در اين راه تلاش نماييد ميتوانيد درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانيد.
البته در اين کار نيز به مانند هر کار ديگر در همان روزهای اول پولی دريافت نخواهيد کرد و برای دريافت اولين پول چند روز يا چند هفته بايد تلاش نماييد ولی يكي از مزيتهای اين کار افزايش تصاعدی درآمد ميباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نيز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسيد.
توجه کنید که چون شما هيچ پولي را بابت سرمايه گذاري اوليه خرج نميكنيد, بنابراين احتمال برشكست شدن و بدهكار شدن شما در اين كار برابر صفر است.
برای افزايش درآمد خود تنها کاری که بايد بكنيد اين است دوستانتان را به عضوبت در ابن سابت ترغيب نماييد و درآمدتان را چند برابر كنيد . به همين سادگی!!!
شما بايستي براي موفقيت در كارتان موارد امنيتي زير را رعايت نماييد. يكي از اين موارد نصب ويروس ياب و ويروس كش است كه باعث جلوگيري از نفوذ ويروس به كامپيوترتان ميشود. مورد ديگر مخفي نگه داشتن رمزها و پسوردهاي عضويتتان از ديد ديگران و نگه داري آنها در محل امن ميباشد.

=========================================================

1- فقط برای ثبت نام رایگان در سایت 10 دلار به حسابتان میرود.
2- کار شما فقط عضو گیری است نه هیچ چیز دیگر.

اين سايت بعد از ثبت نام 10 دلار بشما هدیه می دهد و به ازای هر شخصی که برای ثبت نام به اين سايت معرفی ميكنيد 40 سنت خواهيد گرفت و اگر اوهم کسی را معرفی کند شما 20 سنت ميگيريد برای بعدی 5 سنت و... و همين طور ادامه دارد . توجه كنيد که با ثبت نام کردن يک عده زياد چه رقم کلانی نصيب شما می شود. و نکته مهم اينكه کار خاصی ديگري لازم نيست انجام دهيد.
اگر مايل به ثبت نام هستيد لينك زير را كليك كنيد و فقط ايميل خود را وارد كنيد بعد از وارد کردن ايميل يك ايميل برای شما می آيد که شما بايد بر لينك درون آن ايميل كليك كنيد تا فرم ثبت نام ظاهر شود و فرم ثبت نام را پر كنيد تا عضو شويد. بعد از عضويت در اين سايت يك ايميل تبریک برای شما ميايد که در آن مشخصات شما از جمله آن آدرسی که بايد تبليغ كنيد در آن وجود دارد؛ كه ميتوانيد توسط آن افراد ديگر را به عضويت در اين سايت دعوت كنيد.
به اين معني كه هر كسي از طريق آدرس شما در resource-a-day عضو شود, علاوه بر مبلغ10$ كه به او داده ميشود مبلغ 40 سنت هم به شما داده ميشود. در صورت فعاليت شما و افرادي كه توسط شما در resource-a-day عضو شده اند, ميتوانيد براحتي درآمد كافي را از طريق اينترنت بدست آوريد. اين روش بر خلاف تصور اشتباه بعضي از افراد خيلي مقرون به صرفه و اقتصادي است چون:
اولا: شما بابت عضويت و يا عضوگيري هيچ هزينه اي نميكنيد. بلكه از اين راه درآمد هم خواهيد داشت. و حتی برای ثبت نام بدون اینکه کاری انجام داده باشید 10 $ میگیرید.
دوما: در اين روش هيچ ارزي از كشور خارج نميشود. بلكه وارد ميشود.
لازم به ذكر است كه اين روش يك روش كاملا تضمين شده است و امتحان خود را طي سالهاي زياد پس داده است.

-------------------------------

اگر شما فقط 20 نفر را عضو كنيد و به همين ترتيب آنها هم همين کار را ادامه دهند شما حداقل 5000 دلار (4 ميليون تومان) بدست می آوريد .پولهايتان را هم به آدرستان در هر جای دنيا که باشيد می فرستد. ميتوانيد دوستان و آشنايان را تشويق به ثبت نام كنيد و يا از طريق چت يا فرستادن ايميل يا اگر سايت داريد با تبليع در آن و انواع روشهای ديگر عضو گيري كنيد.
.توجه داشته باشيد چون عضويت در اين سايت بسیار راحت و رايگان است براحتی می توانيد عضو گيري كنيد. برای امتحان کردن هم یک تک تومانی نیاز نیست پرداخت کنید. برای ثبت نام به آدرس زیر برید. ( اگر آدرس به صورت لینک نیست آن را در قسمت آدرس اینترنت اکسپلورر کپی کنید)

----------------------

طبق برآورد ما اگر شما 50 نفر را عضو كنيد و اين چرخه ادامه داشته باشد (آنها هم مثلا 50نفر را عضو کنند) شما حداقل دويست هزار دلار يا 160 ميليون تومان دريافت خواهيد کرد که اگر فعال باشيد در عرض چند ماه امکان پذير است. پيشنهاد ميکنیم در اين سايت حتما عضو شويد, چون يک فرصت خوب برای پول درآوردن است. در اين سايت 10$ برای ثبت نام جايزه ميگيريد و به ازای هر فردی که به طور مستقيم عضو اين سايت ميکنيد 40سنت پورسانت ميگيريد و به ازای هر عضو رديف دوم (کسی که از طريق عضو شما عضو ميشود) 20 سنت , به ازای هر عضو رديف سوم 5 سنت و به ازای هر عضو جديد رديف چهارم 3 سنت پورسانت دريافت ميکنيد و پس از رسيدن پورسانتها به 50$ چک شما توسط سرویس پستی کلاس یک ایالات متحده به آدرستان ارسال ميشود که ميتوانيد با رفتن به يکی از بانکها ( پیشنهاد ما بانک مرکزی یا رفاه است) که شعبه ارزی دارد آن را بگيريد.

توجه: در اصل زمينه ي فعاليت اين سايت E-Zine يا همان مجله الکترونيکی ميباشد و ايميلهايی که ميفرستد حاوی مطالب آموزنده و همچنين يک جوک در هر ايميل و تعدادی تبليغات ميباشد که بايد حداقل دو عدد از لينکهای تبليغاتی ايميلها را کليک کرده و ببينيد, البته لازم نيست تا در تمامی ايميلها حتما 2 لينک را کليک کنيد بلکه هر از گاهی ميتوانيد اينکار را بکنيد و آن هم به خاطر اين است که شما به عنوان عضو فعال شناخته شويد.

يک نکته: سعی نکنيد تا از طريق خودتان عضو خودتان بشويد چون بی فايده است و عضويت شما حذف خواهد شد.
برای ثبت نام به آدرس زیر بروید و ضمن گرفتن 10$ به عنوان جایزه عضو گیری خودتان را آغاز کنید:

---------------
=========================================================

نحوه ثبت نام:
پس از رفتن به آدرس بالا يك صفحه ظاهر خواهد شد. در سمت راست صفحه و بالا يك گزينه به نام Subscribe Click Here وجود دارد. روی آن کلیک کنید. در صفحه بعد در زير آن يك كادر است كه شما بايد آدرس ايميل خود را در آن وارد كنيد. پس از وارد كردن آدرس ايميل بلافاصله يك نامه براي شما از طرف resource-a-day خواهد آمد. در آن يك link قرار دارد كه چنانچه شما ميخواهيد عضو شويد, بايد روي آن كليك كنيد تا فرم ثبت نام ظاهر شود. پس از اين مراحل و ظاهر شدن فرم آنرا بدين صورت پر كنيد:

Choose a user name:
در اينجا نامي را كه ميخواهيد به اكانت خود اختصاص دهيد وارد كنيد.
==========================================
Create your password:
در اينجا نام رمز اكانتتان را وارد كنيد.
==========================================
First name:
نام خود را وارد كنيد.
==========================================
Last name:
نام خانوادگي را وارد كنيد.
==========================================
Street address:
آدرس خيابان محل زندگيتان را وارد كنيد.
==========================================
City:
نام شهر خود را وارد كنيد.
==========================================
State/province:
نام شهرستان خود را انتخاب کنید.
==========================================
Country:
نام كشورتان را از ليست داده شده انتخاب كنيد.
==========================================
ZIP code:
کد پستی منزلتان را انتخاب کنید. ( در اکثر موارد این شماره روی کنتور برق منزل نوشته میشود.)==========================================
پس از اين مراحل روي دكمه I agree, subscribe me! كليك كنيد تا عضو شويد. و منتظر باشید تا چند دقیقه دیگر یک ایمیل تبریک به مناسبت ثبت نام برای شما بیاید. در این ایمیل آدرسی را که باید با آن شروع به عضو گیری کنید نیز هست. اطلاعات بیشتر بعد از عضویت شما از طرف فرانت برایتان ارسال میشود.

در حالت عادی بعد از اینکار شما عضو شده اید. ولی اگر بعد از پر کردن فرم و تایید آن به عبارت Sorry you have already joined برخورد کردید به آدرس ایمیل زیر نامه بدهید و خیلی کوتاه موضوع را عنوان کنید . یا به آی دی ali_goldstar2005 در یاهو مسنجر پی ام بدهید.

[email protected]
==========================================
سعی کنید تمام اطلاعات کامل خود را بدهید. چون موقع دریافت و یا نقد کردن چک با مشکل مواجه میشوید. پس آدرس دقیق و یا حتی اگر دنبال فامیل دارید در قسمتهای مربوطه ثبت نام حتما بنویسید. چون مشترکینی بوده اند که بعد از تلاش بسیار موفق به دریافت پورسانت شده اند ولی چک به دلیل دقیق نبودن آدرس پستی یا کامل نبودن اطلاعات برگشت داده شده است. و البته در این صورت resource-a-day برای ارسال مجدد چک هیچ تعهدی ندارد.

آدرس ثبت نام:
---------------
==========================================

شرکت بین المللی تجارت الکترونیک resource-a-day USA - N/Y))
شرکت مضاربتی فرانت IRAN - ESF))
Resource-a-day is located at
9083 Brown Rd., Liberty, KS 67351 USA[/SIZE][/SIZE]
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
دوست عزیز،
تبلیغات در این بخش ممنوع است. پست شما را هم ویرایش کردم و لینک ها از آن حذف کردم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا