برگزیده های پرشین تولز

پيكار براي مقابله با "گناهان ويندوز 7 "

gigawarn

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2009
نوشته‌ها
789
لایک‌ها
25
محل سکونت
█▄█ TEHR00N █▄█
به گزارش فارس به نقل از اينفو ورلد، مايكروسافت معمولا كدهاي برنامه نويسي توليدات خود به خصوص ويندوز را در اختيار عموم نمي گذارد و اين روند كاري با انتقاد شديد و گسترده طرفداران نرم افزارهاي متن باز مواجه شده كه معتقدند براي بهسازي و ارتقاي كيفيت و امكانات نرم افزارهاي مختلف كدهاي آن به طور عمومي در دسترس برنامه نويسان و علاقه‌مندان قرار بگيرد.
پيكار بر ضد مايكروسافت كه گناهان ويندوز 7 ناميده شده بر اين اساس شكل گرفته كه مايكروسافت با عملكرد خود آزادي را در اينترنت محدود كرده است.
بنياد مذكور مي گويد به زودي بيانيه مطبوعاتي را در مورد گناهان ويندوز 7 صادر خواهد كرد و آن را به 8 زبان زنده و اصلي دنيا منتشر مي كند تا بتواند اهداف خود در اين زمينه را بهتر پيگيري كند.
اين بنياد از طرفداران خود خواسته تا اين بيانيه را به زبان هاي مختلف و زنده جهان ترجمه كنند تا پيكار جهاني براي آزادي كاربران رايانه در جهان از دست مايكروسافت و محصولاتش سريعتر به پيش برود.
نقض حريم شخصي كاربران، مسموم كردن آموزش، محدود كردن كاربران، سوءاستفاده از استانداردها، رفتار انحصارطلبانه تجاري و تهديد كردن امنيت كاربران از جمله اتهامات مايكروسافت است.
 

Bahram.ws

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,132
لایک‌ها
73
سن
40
محل سکونت
On The Fly
اینا هم دلشون خوشه
چه بخوایم چه نخوایم مایکروسافت غول نرم افزار حالا حالا ها بازار رو زیر سلطه اش داره البته تو قسمت PC
اونایی هم که نگران مسموم شدنو محدود شدنو این شعر و وران برن دنبال لینوکس یا ...
80% کاربران از ویندوز و آفیس دارن استفاده میکنن خوب مسلمه هر چی ویروس و هک و ... هست متوجه مایکروسافته چون کاربران بیشتری داره
حالا به خاطر این موضوع مایکروسافت بیاد کدهاشو باز کنه؟
البته این موضوع جدیدی نیست همیشه با این مایکروسافت بدبخت سر جنگ داشتن
 
بالا