برگزیده های پرشین تولز

پیج رسمی برند و فروشگاه ایران تیشرت در فروم - No spam No adds PLZ

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
من در فروم قبلا در زمینه خرید از آمریکا و ارسال به ایران فعالیت داشتم و بسیاری از دوستان قدیمی خودم رو از همین فروم پیدا کردم. خوشبختانه به 100% تعهداتم در این زمینه نیز عمل نمودم و ازین بابت خوشحالم. به عنوانه دومین تاپیک در این زمینه بعد از سایت اریجینال 4 یو چندین سال در فروم خرید از آمریکا رو انجام دادم ولی بعد از سفت و سخت شدن تحریم های آمریکا علیه ایران کار بسیار پر ریسک شد و احتمال نرسیدن محصولات مشتری ها نیز زیاد شد لذا قبل از اینکه بابت تعهدی شرمنده کسی بشیم کار خرید از آمریکا را تعطیل کردیم و از آنجائیکه تحصیلاتم در رشته مهندسی نساجی بود برند و فروشگاه اینترنتی ایران تیشرت را راه اندازی نمودم. امیدوارم همونطور که در زمینه قبلی اعتماد دوستان را بدست آوردم با محصولات ویژه و خاص ایران تیشرت بتونم بازهم دوستان جدیدی پیدا کنم.
هدف از ایجاد این پیج
هدف ما برای معرفی محصولات سایت و برند است و همچنین مقالاتی در رابطه با زیبایی و شیک پوشیدن نیز در این پیج قرار میدهیم . چنانچه محصولی را پسندید و یا برای همکاری ایده ای داشتید از راه های ارتباطی که در امضای من هست میتونید با من ارتباط برقرار کنید.
با تشکر از دوستان گرامی که در این پیج اسپم و تبلیغاته سایته خودشون رو قرار نمیدن
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
Fringed-bag-and-wide-brimmed-hat-3.jpg
نحوه ست کردن تیشرت و جین همراه با کیف حاشیه دار و و کلاه لبه پهن

یک بوت زمینه مشکی با یک تیشرت سفید تیپ قشنگتری بوجود میاورد تا اینکه یک تاپ توری با یک بوت قهوه ای بپوشید. یک نمونه از ست کردن تیشرت و جین در عکس بالا آورده شده است. برای شیک شدن باید کمی سلیقه بخرج داد و ملزوماتی که به زیباتر شدن شما کمک میکند را با لباس های خود ست کنید.


 
بالا