برگزیده های پرشین تولز

پیشنهاد مدیر عامل مایکروسافت به خبرنگاران: به جای آیپد پرو یک کامپیوتر واقعی بخرید

Mohganji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
سن
46
ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت که اخیراً به سرزمین مادری خود، هندوستان سفر کرده بود، در هنگام روبرو شدن با دو روزنامه نگار، اظهار نظرات جالبی را مطرح کرد.
او در مواجه شدن با این دو نفر که آیپد در دست داشتند، به یکی از آنها گفت:

«دوست من، تو باید یک کامپیوتر واقعی بخری»

satya_nadella.png

لازم است یادآوری کنیم که نادلا پیشتر در مورد آیپد پرو اظهار نظرات جالبی را مطرح کرده بود. او گفته بود: اپل در طراحی آیپد پرو، از سرفس پرو مایکروسافت کپی کرده. پس از این اظهار نظر، «رایان گاوین» (Ryan Gavin) مدیر ارشد بخش سرفس این گفته نادلا را تکمیل کرد و افزود: آیپد پرو حاصل کپی کاری اپل از محصول 2 در 1 مایکروسافت است.

ipad_pro_vs_surface_pro.jpg

این دو محصول اپل و مایکروسافت شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند. هر دو نمایشگر های لمسی دارند که می توانند با قلم های ویژه خود کار کنند؛ همچنین هر دو، قابلیت استفاده از کیبورد های قابل جدا شدن را دارند. از سوی دیگر تفاوت های عمده ای در سیستم عامل دارند؛ مایکروسافت از ویندوز 10 پرو بهره می برد که در اصل برای کامپیوتر های شخصی طراحی شده؛ ولی اپل در آیپد پرو از iOS بهره برده که در اصل سیستم عاملی برای موبایل ها است.

نادلا اعتقاد دارد که مایکروسافت، بر خلاف اپل، در واقع تولید کننده ابزار هایی برای سایر سازندگان است و فناوری هایی را توسعه می دهد که دیگران می توانند برای ساخت محصولات خود از آنها بهره ببرند.
 
بالا