برگزیده های پرشین تولز

پیشنهاد همکاری جهت فروش بین المللی یک محصول از طریق فضای مجازی

rightahead

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2016
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
167
سن
34
محل سکونت
تهران
سلام به همه دوستان؛ امیدوارم خوب باشید.
بنده در حال جستجو برای یافتن همکار در زمینه اینترنت مارکتینگ بین الملل بودم که به این فروم برخوردم.

به توضیحات خلاصه ای بسنده میکنم و بعد اگر تمایل به ادامه بحث بود، میتونیم با هم در ارتباط باشیم. البته من با افراد زیادی در این زمینه در سایت های فریلنسر خارجی صحبت کردم و به توافق رسیدیم، اما وقتی از طریق جستجوی بیشتر در این مورد به این وب سایت برخوردم، تمایل پیدا کردم تا با یک هموطن این پروژه رو اجرا کنیم.
من با دو سه تا از افراد ایرانی هم در زمینه مارکتینگ صحبت کردم و باهاشون ارتباط گرفتم، اما انگار با توجه به کاری که دارن انجام میدن، علم لازم برای "اجرا"ی کار رو ندارن، و صرفاً در حال "آموزش" آنچه یاد گرفته اند، هستند؛ یا اینکه طاقچه بالا میگذارند و وقتی می بینند پروژه بین المللی هست، ابتدای کار تقاضای مشاوره ساعتی به صورت میلیون تومانی و بعد هم تقاضای حقوق ماورای 30 میلیون تومانی میکنند.

و اما در مورد پروژه به طور خلاصه اینکه، یک بازی دسکتاپ استراتژیک ایرانی ساختیم که کار دوبله (یا قراردادن ترجمه به صورت زیرنویس) هم قراره در روزهای آتی (و به شرط فروش در بازارهای بین المللی) انجام بشه. کار بازاریابی و فروش این بازی در سطح بین الملل به من سپرده شده، اما من چون تجربه کافی در زمینه فروش محصولات در بازار خارجی ندارم، گفتم با افراد متخصص مشورت کنم ببینم میشه اینکار رو انجام داد یا نه؛ و یا اگر میشه و افراد حاضر در اینجا توانایی انجام این کار رو دارند، این کار به اونها سپرده بشه.

حداقل نیاز برای فروش تعداد 200 هزار عدد هست که فکر میکنم با توجه به پتانسیل فضای بین الملل خیلی خیلی عدد ناچیزی باشه و باید به دنبال فروش عدد هایی مثل 1 میلیون پکیج باشیم.

در مورد قرارداد همکاری هم باید عرض کنم خدمت تون که فکر میکنم بهترین حالت همکاری، همکاری "کمیسیون محور" باشه. به این دلیل میگم که ما همه بودجه مون رو طی مراحل ساخت بازی و انجام کامل این پروژه از دست دادیم و برای گسترش سودرسانی مجبور به انجام پروژه به صورت "کمیسیون محور" هستیم تا از سودهای کوچکی که حاصل میشه، بتونیم بودجه تبلیغاتی برای فروش بیشتر رو تهیه کنیم. اما از مدل های پیشنهادی دیگه شما نیز استقبال میکنیم.

با توجه به محاسبات سرانگشتی که انجام دادیم، فکر میکنم فروش حداقل 200 هزار پکیج بازی دور از ذهن در فضای مجازی بین الملل نیست، و میشه امیدوار بود با انتخاب قیمت معقول برای هر پکیج به سود میلیاردی از این بابت دست پیدا کرد. همونطور که خودتون هم در این زمینه استاد بنده هستید، با توجه به اینکه "محتوا" لازمه ی فعالیت در دیجیتال مارکتینگ هست، ما این پکیج آماده و این محتوا رو در اختیار داریم. اما توانایی های خاصی می طلبه تا بتونیم از این فرصت استفاده کنیم که میخواهیم از توانایی شما بهره مند بشیم.

خیلی ممنون و متشکر هستم که سراپا این متن رو مطالعه کردید. امیدوارم شرایطی فراهم بشه که بتونیم با همکاری هم و با فروش این محصول، هر دو از سود این کار بهره مند بشیم. ممنون میشم افراد متخصص شرایط همکاری مدنظرشون رو برای بنده ارسال کنند.

ترجیحاً از طریق اکانت تلگرام (@rightahead)، یا اسکایپ (m.sharou89) باب گفتگو رو باز میکنیم، و بعد از صحبت های اولیه و توافقات جانبی، میتونیم روی دکمه ی "شروع پروژه" کلیک کنیم. منتظر پاسخ افراد متخصص هستم و درعین حال از همه دوستان سپاسگزارم.
 
بالا