برگزیده های پرشین تولز

پیشنهاد همکاری و درامد ارزی

ario86

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2010
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
47
محل سکونت
Tehran
با سلام

کار قدیم من ( از حدود 14 سال پیش ) فروش اینترنتی بود و در آن زمان خیلی خوب جواب داد و تونستم با سرمایه ای که از اینکار بدست اوردم وارد کار صنعتی بشم و متاسفانه اشتباه کردم و سایتها رو بصورت نیمه فعال رها کردم .

پارسال یکی از دوستان دانشگاه که خیلی اهل کارآفرینی و فعال هستش ، بهم پیشنهاد داد که یکی از سایتهای قدیمی رو بدم دستش و محلی برای فعالیت براش بگیرم و اون هم روی سایت کار بکنه و با مشخص کردن درصدی از سود ، کار رو شروع کردیم و خیلی عالی دوستم تونست سایت رو زنده کنه و فروش خوبی ایجاد کرد و طی همین 1 سال کار به واردات از چین و فروش و پخش کشید.

در حال حاضر که فعالیت صنعت خوابیده و از طرفی هم ارزش پول داره میاد پایین ، با مشورت با دوستم تصمیم گرفتیم که از چیزهایی که دارم استفاده کنم تا هم خودم سود ببرم و هم با چند نفر دوست جدید اشنا بشیم و کارها و سایتها رو گسترش بدیم .

برای همین این تاپیک رو ایجاد کردم که بشه نیرو و افراد دارای انگیزه کار آفرینی رو پیدا کرد و روی سایت های قدیمی که دارم و یا ایده های جدید که امکاناتش رو داشته باشم فعالیتی رو شروع بکنیم .

امکاناتی که من در حال حاضر دارم :

1 - یک دفتر با مساحت مناسب در تهران - خیابان ستارخان

2 - یک دفتر و شرکت بازرگانی ثبت شده در آلمان - که از این طریق میشه به درامد ارزی فکر کرد . کارهایی مثل فروش در آمازون و خرید از تمامی سایتهای خارجی و ارسال آنها به دفتر آلمان و سپس از اونجا به ایران و ...

3 - شریک من در آلمان که 50 درصد شرکت متعلق به اون هست ، خودش از کارمندان آمازون در آلمان هست و خیلی میتونه در این زمینه به ما کمک بکنه .

4 - دفتر و شرکت بازرگانی در حال تاسیس در سوئد که تا ماه آینده فعال میشه .

5 - دارا بودن چندین دامنه با عمر بالای 6 سال در زمینه های مختلف موسیقی ، تجاری ، حیوانات و هدایا و ...که اغلب دامنه های .com و .ir رو باهم خریدم و نگهداشتم که متاسفانه نیمه فعال هستن .


کار خود من بیشتر صنعتی-بازرگانی هست و معمولا ایران نیستم . چون پارسال دیدم دوستم از یکی از سایتهام خیلی خوب تونسته پیشرفت بکنه ، تصمیم گرفتم که اگر فرد مناسبی رو پیدا بکنم ، بقیه سایتها رو هم فعال بکنم .

تجربه و امکان واردات از اروپا و دوبی و چین رو دارم و اگر کار گسترش پیدا بکنه مشکلی برای تامین و واردات ندارم .

ترجیح بر همکاری با افرادی دارم که علاقه به کارآفرینی داشته باشن و خودشون بتونن بصورت خودکار از شرایط و امکانات استفاده کنن و کار رو گسترش بدن ، ترجیحا برنامه نویسی و یا کارکردن با وردپرس یا پرستاشاپ و ... رو بدونن ، آشنا به تبلیغات اینترنتی و ...

در زمینه درامد ارزی هم دنبال کسی هستم که آشنایی داشته باشه ، چون خرید از سایتهای خارجی و یا بحث فروش در آمازون و .... مباحثی هستن که نیاز به فرد با تجربه داره . ما میتونیم از تمام دنیا به ادرس دفتر در آلمان سفارش بدیم و از اونجا به ایران بفرستیم ، اگر بسته ها مشکلی داشته باشن ، خیلی راحت در آلمان برگشت بزنیم و ...

در کل اگر از دوستان کسی علامند به همکاری هست لطفا شرایط و خلاصه ای از تجریباتشون رو برام پخ کنن و بعد از صحبتهای اولیه جلسه ای حضوری میزاریم و درصورت توافق کار رو شروع میکنیم .

در زمینه مسائلی همچون میزان درصد و درآمد و شراکت در برند ساخته شده و .... در جلسه حضوری و طبق توانایی های هرکسی بحث خواهد شد و فرمول ثابتی نداره .


موفق باشید
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

ario86

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2010
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
47
محل سکونت
Tehran
خیر بازاریابی نیست .

دنبال افرادی هستم که کار رو بدم دست اونها و با استفاده از امکانات بتونن کار رو جلو ببرن .
 
بالا