برگزیده های پرشین تولز

پیشگامان شیمی | خرید مواد اولیه دارویی,غذایی و صنعتی

nino1

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2020
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
87
سن
27
خرید مواد اولیه غذایی

مواد اولیه غذایی در شرکت‌ های مختلف صنایع غذایی که مجموعه‌ای جامع از شرکت‌ های متنوع می ‌باشند و بیش تر مواد اولیه غذایی مصرف‌ کننده توسط جمعیت جهان را تامین می‌ کند ، کاربرد دارند.

انواع افزودنی های غذایی

آنتی اکسیدان ها : موادی هستند که برای جلوگیری از اکسیداسیون چربی ها و روغن های غیر اشباع به مواد غذایی افزوده می شوند. فرآیند اکسیداسیون بر اثر واکنش اکسیژن موجود در هوا با چربی ها اتفاق می افتد و منجر به تندی ، تغییر طعم و از دست دادن رنگ می شود.
امولسیفایرها : باعث ترکیب شدن آب و روغن با هم می شوند.
افزایش دهنده های طعم : موادی هستند که خودشان دارای طعم خاصی نیستند یا طعم اندکی دارند ، ولی باعث تشدید طعم طبیعی غذاها می شوند. این مواد اغلب زمانی به کار می روند که مقدار بسیار اندکی از یک ماده طبیعی در محصول باشد.
طعم دهنده ها به سه دسته ، طعم دهنده های طبیعی ، طعم دهنده های مشابه طبیعی و طعم دهنده های مصنوعی یا تقلیدی تقسیم می شوند.

خرید مواد اولیه غذایی

خرید مواد اولیه غذایی مصارف مواد شامل زیرمجموعه های مختلفی از قبیل : پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، صمغ ها ، آنزیم ها ، رنگ ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، طعم ها و افزودنی های غذایی می باشد.
هر کدام از زیر مجموعه ها شامل محصولاتی می باشد که در صنایع غذایی کاربرد هایی نیز دارند. خرید مواد اولیه غذایی (مواد تشکیل دهنده ، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند.
خرید مواد اولیه غذایی مناسب را بر اساس عملکرد آن ها انتخاب می کنند. قابلیت عملکرد می تواند شامل چندین قسمت باشد از جمله ارائه ویژگی های شناسایی محصول نهایی (گیرنده ها ، ضخیم کننده ها ، نوع رزین برای بسته بندی پلاستیکی و غیره) ، ویژگی های ارگانولپتیک (عطر و طعم ، رنگ ، عطر، بافت) ، ویژگی های ایمنی محصول (pH و یا فعالیت آب) و نگه دارنده ها (گسترش عمر مفید ، رنگ ، یا حفظ طعم ، و ...). در ادامه به چند نمونه می پردازیم.


بتا کاروتن : یک رنگ‌ دانه قرمز نارنجی است که در گیاهان و میوه‌ ها ، مخصوصاً هویج و سبزیجات رنگارنگ یافت می ‌شود. این رنگ ‌دانه زرد نارنجی است که سبزیجات و میوه ‌ها را به رنگ‌ های غنی خود می‌ دهد.
بتا کاروتن از ریشه هویج در سال 1831 بلور داده و نام "کاروتن" نام گرفت. این ماده نوعی ترکیبی آلی است که تحت عنوان ترکیب ترپن ‌دار شناسایی شده است.
پروپیونات کلسیم : یک قارچ ضد قارچی است که بدن نسبتاً راحت آن را پردازش می ‌کند. مرکز علوم در منافع عمومی نشان می‌ دهد که پروپیونات کلسیم به محصولات نان اضافه می ‌شود تا از رشد قالب جلوگیری شود.
یکی دیگر از مشتقات خرید پروپیونات کلسیم ، پروپیونات سدیم است که اغلب در محصولات پخته‌ شده استفاده می ‌شود. شما می برای خرید مواد اولیه غذایی به کارایی آن در صنعت غذایی دقت کنید. تغییرات ایجاد شده امکان دارد که در بافت ، رنگ ، مزه ، ارزش غذایی و کیفیت بهداشتی مواد غذایی اثرات مطلوب یا نا مطلوبی را ایجاد می ‌کنند.

صنایع غذایی مجموعه ای جامع و جهانی از شرکت های متنوع است که بیش تر خرید مواد اولیه غذایی مصرف کننده توسط جمعیت جهان را تامین می کند. در مواد غذایی تغییرات شیمیایی که در جریان تولید، نگهداری و جابجایی مواد غذایی بوجود می آیند مورد بحث و بررسی قرار می گیرند
شما برای تهیه و خرید مواد اولیه غذایی می توانید به سایت پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شما مي توانيد بهترين مواد در هر زمينه اي را كه مي خواهيد از اين شركت تهيه كنيد. موادي كه توسط اين تيم تامين مي شود در تمامي زمينه هاي پزشكي و دارويي ، صنعتي و ... است.
 
بالا