برگزیده های پرشین تولز

پیش بینی های کنفرانس روز دوشنبه اپل

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
این روزها تقریبا بوی بهار به مشام همه می رسد و کمپانی اپل در روزهای اول بهار، قصد دارد تا کنفرانس خود را برگزار و از محصولات جدید خود رونمایی کند. اپل قرار است بعد از دو سال آیفون ۴ اینچی جدید خود را بعد از آیفون ۵S، با نام آیفون SE معرفی کند. علاوه بر این، شاهد معرفی محصولات جدیدی خواهیم بود اما بهتر است تا قبل از آن، نگاهی داشته باشیم یه محصولاتی که احتمال معرفی‌شان در کنفرانس روز دوشنبه‌ی اپل،‌ بالا است. در ادامه همراه ittl باشید.
در اینجا، قصد داریم به نگاهی بیندازیم به هر آنچه که از اپل در کنفرانس روز دوشنبه (۲ فروردین)‌ انتظار داریم:
آیفون جدید با صفحه‌نمایش کو‌چک‌تر

309bb9b78a3592ad20034c65db28165c.jpg

تقریبا معرفی آیفون جدید با صفحه‌نمایش چهار اینچی، در کنفرانس روز دوشنبه‌ی اپل، قطعی است و باید منتظر معرفی آن باشیم. اگر شما از دارندگان آیفون ۵ یا ۵S هستید و به صفحه‌نمایش‌های چهار اینچی علاقه دارید، آیفون چهار اینچی جدید که به سخت‌افزارهای جدید مجهز شده است، می‌تواند نظر شما را برای ارتقاء گوشی خود جلب کند.

این، تنها شباهت بین آیفون چهار اینچی جدید و پرچم‌دار فعلی اپل نیست. گفته می‌شود که آیفون SE، دارای یک دوربین عقب ۸ (یا ۱۲) مگاپیکسلی خواهد بود که از تصاویر زنده پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دستگاه جدید اپل، یک حسگر اثرانگشت (Touch ID) خواهد داشت و همچنین از فناوری NFC برای استفاده از سرویس پرداخت اپل، پشتیبانی خواهد کرد.
گفته می‌شود آیفون چهار اینچی جدید اپل، احتمالا با نام آیفون SE عرضه خواهد شد. این گوشی، از نظر مشخصات سخت‌افزاری، شباهت زیادی به آخرین پرچم‌دار اپل، یعنی آیفون ۶s دارد و تنها تفاوت فاحش آن، صفحه‌نمایش چهار اینچی است. آیفون SE به چیپست‌های A9 و M9 مجهز خواهد شد که پیش از این بر روی آیفون ۶s مورد استفاده قرار گرفتند.
وب‌سایت MacRumors، چندی پیش گفته بود که لمس سه‌بعدی (۳D Touch)، تنها در آیفون ۶s باقی می‌ماند و خبری از آن در آیفون چهار اینچی جدید نخواهد بود. آیفون SE، رم پایین‌تر (یک گیگابایت) و حافظه‌ی ذخیره‌سازی با ظرفیتی پایین‌تر از پرچم‌دار فعلی اپل خواهد داشت. آیفون SE، همچنین قیمت پایین‌تری نسبت به آیفون ۶s خواهد داشت.
آیپد پرو ۹.۷ اینچی

ipad-air-3-leak-engadget.jpg

کنفرانس روز دوشنبه‌ی اپل، برای معرفی آیفون‌ها و آیپد‌های جدید با اندازه‌ی کوچک‌تر خواهد بود. علاوه بر این‌که اپل از آیفون جدید با صفحه‌نمایش کوچک‌تر رونمایی خواهد کرد، شاهد معرفی آیپد پرو با صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی خواهیم بود. همان‌طور که می‌دانید، در شهریور ماه، اپل از آیپد ۹.۷ اینچی جدید رونمایی نکرد و آیپد جدید را با نام آیپد پرو و صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی معرفی کرد. با این حال، کاربران زیادی منتظر هستند تا اپل، آیپد ۹.۷ اینچی جدیدی را معرفی کند و به احتمال زیاد، شاهد رونمایی از نسخه‌ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو خواهیم بود.
آیپد جدید، به احتمال زیاد به چیپست A9X،‌ اسپیکرهای بهبود یافته و یک Smart Connector برای اتصال کیبوردها و لوازم‌جانبی مختلف مجهز خواهد شد که پیش از این،‌ بر روی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به طرح‌های شماتیک منتشر شده، برای اولین بار شاهد استفاده از فلش LED در تبلت‌های اپل خواهیم بود که در پایین دوربین، قابل‌مشاهده است. با این حال، آیپد جدید، کمی ضخیم‌تر و بزرگ‌تر از آیپد ایر ۲ خواهد بود.
احتمال عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری

ios93.jpg

همانند سال‌های گذشته، عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید برای دستگاه‌های اپلی دور از انتظار نیست. تاکنون، هفت نسخه‌ی آزمایشی از iOS 9.3 منتشر شده است و عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی، بسیار نزدیک است. انتظار می‌رود که اپل در این کنفرانس، تاریخ عرضه نسخه‌ی نهایی iOS 9.3 را اعلام کند و سپس شاهد عرضه‌ی آن در هفته‌ی آینده باشیم.

اپل واچ نیز به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را دریافت می‌کند: WatchOS 2.2 به کاربران اجازه خواهد داد تا چند ساعت مختلف را به یک آیفون متصل کنند. در این نسخه، همچنین برنامه‌ی نقشه در اپل واچ بهبود یافته است. تاکنون، شش نسخه‌ی آزمایشی از WatchOS 2.2 منتشر شده است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده، نسخه‌ی نهایی آن عرضه شود. وب‌سایت ۹to5Mac گفته است که اپل همچنین، به‌روزرسانی جزئی را برای سیستم‌عامل‌های tvOS و OS X منتشر خواهد کرد.
در نسخه‌ی جدید iOS، قابلیت‌های جدیدی وجود دارد که می‌توان به حالت شیفت شب (این حالت، زمانی که صفحه‌نمایش بر روی حالت تیره قرار دارد، نور آبی را کاهش داده و رنگ‌های گرم‌تر را بیشتر می‌کند) و استفاده از حسگر اثرانگشت برای برنامه‌ی Notes اشاره کرد. گفته می‌شود که در iOS 9.3، برنامه‌ی Health اپل بهبود یافته است و لمس سه‌بعدی (۳D Touch) از ژست‌های حرکتی بیشتری برای برنامه‌های پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند.
بندهای جدید برای اپل واچ

watch.jpg


احتمال عرضه‌ی نسل دوم اپل واچ نیز وجود دارد و دور از انتظار نیست. پیش از این،‌ وب‌سایت TechCrunch گفته بود که اپل واچ جدید، با یک دوربین FaceTime عرضه خواهد شد اما معرفی ساعت‌هوشمند جدید در این کنفرانس، حتمی نیست اما باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل در کنفرانس ۲ فروردین خود، از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد.
با این‌که تاکنون بندهای بسیار زیادی برای اپل واچ از سوی اپل عرضه شده است،‌ اما به احتمال زیاد شاهد معرفی تعدادی بند برای ساعت‌هوشمند اپل در کنفرانس دوشنبه خواهیم بود. یکی از این بندها، بندهای جدید Sport الاستومر خواهد بود. به گفته‌ی ۹to5Mac،‌ از بندهای نایلونی NATO و Milanese Loop نیز در کنفرانس بهار اپل رونمایی خواهد شد. با این حال، باید صبر کنیم و ببینیم که چه بندهای جدیدی برای اپل واچ، معرفی و عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید که اپل از چه محصولات جدیدی در کنفرانس روز دوشنبه‌ی خود رونمایی خواهد کرد؟ آیا احتمال عرضه‌ی نسل دوم اپل واچ وجود دارد؟


منبع:

پیش بینی های کنفرانس روز دوشنبه اپل
 
بالا