برگزیده های پرشین تولز

چالش جدید گوگل با صحت محتوا

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
0759060c7f0049dd86a1eacf4b2675bd.jpg

به نقل از سایت سئو :

گوگل قصد دارد شاخص هایی را نمایش دهد تا کاربران اطلاعات ارائه شده توسط ژورنال ها و منابع معتبر را از داده های نادرست تشخیص دهند.

بسیاری اعتقاد دارند که وضعیت بوجود آمده درباره به هم ریختگی اطلاعات و داده ها به خاطر دستگاه ها است و باید بشر این وضعیت را سامان دهد.

با اتفاقاتی که در جریان انتخابات ایالات متحده آمریکا بوجود آمد و اعلام شد که کشوری (روسیه) در جریان انتخابات و فرایند اطلاعاتی مشکلاتی را بوجود آورده است گوگل ، فیس بوک و توئیتر تصمیم گرفتند که تغییبراتی را در الگوریتم های خود بوجود آورند.

هم چنین در اعلام تعداد کشته ها و عامل تیراندازی کلیسای تگزاس اطلاعات نادرستی در یوتیوب و گوگل پخش شد. با مشکلات ایجاد شده در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا و هم چنین ارائه اخبار نادرست درباره وقایع روز ، گوگل همکاری خود را با The Trust Project آغاز کرد. این مرکز توسط آقای کریگ الکساندر نیومارک بنیان گزاری شد اما اکنون مدیریت آن با دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا است.

پست رسمی گوگل :

" ما (گوگل) با بیش از 75 پایگاه اخباری اطلاعاتی بزرگ در سراسر جهان در ارتباط هستیم تا مطمئن ترین اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهیم. این بهترین روش برای تشخیص ژورنال ها و پایگاه های خبری موثق است. در اولین گام 8 شاخص ارائه می شود که ژورنال ها باید آن ها را به محتوای خود اضافه کنند.

شاخص های ارائه شده شامل اطلاعاتی درباره چگونگی دریافت اخبار ، نویسنده خبر و استانداردهای مورد استفاده ناشر درباره چگونگی ارائه اخبار می شود.

این شاخص ها فاکتور رتبه بندی به حساب نمی آیند اما در مارک آپ های ساختاری وجود دارند.

trusthack_pp.jpg
 
بالا