برگزیده های پرشین تولز

آیا از کار با این مجموعه راضی بودید


  • Total voters
    1

دی جی پرینت

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
55
محل سکونت
تهران
Sarbarg6.jpg

دی جی پرینت با کیفیت و خدمات شخصی برای بیش از ۱۵ سال به ۲۰،۰۰۰ مشتری خدمات چاپی وتبلیغاتی ارائه داده است. با چاپ با کیفیت بالا، کارشناسان طراحی گرافیک و قیمت گذاری مقرون به صرفه، سؤال واقعی این است: “چرا با ما چاپ نمی کنید؟”

دی جی پرینت یکی از شرکت های پیشرو در تولید و طراحی چاپ آنلاین است که به مشتریان کمک می کند که تمامی موارد چاپی خود را به این مجموعه با خیالی آسوده بسپارند. ما بیش از ۶۰ محصول چاپی از جمله کارت ویزیت، چاپ لیبل ، چاپ بروشور، کارت پستال ، چاپ کاتالوگ ، تقویم ، تراکت، ساک دستی و غیره ارائه می دهیم. ما همچنین خدمات سفارشی چاپ و طراحی را داریم. به علاوه، می توانید در هزینه های حمل و نقل و زمان صرفه جویی کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید تا کارشناسان ما به صورت خیلی دقیق خدمات چاپ و تبلیغاتی شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهند.

شما می توانید آثار هنری خود را آپلود کنید و یا می توانید با ما تماس بگیرید . هیچ نرم افزاری مورد نیاز نیست! ما با چاپ آنلاین کار را بسیار آسان کردیم. فقط متن و تصاویر خود را رد سفارش چاپ اختصاصی اضافه کنید و برای گرفتن جواب کمی صبر کنید تصاویر و متن را می توان به اندازه ی نیازهای شما تغییر داد. مهم نیست که با ما چاپ کنید، قصد دارید بهترین قطعه چاپ شده را دریافت کنید پس یکبار امتحان کنید که بهترین کیفیت رنگ و هماهنگی چاپ را در یافت کنید.

چاپ آنلاین دیجی پرینت می خواهد به شما کمک کند تا توانایی شما را به بهترین صورت چاپ کند تا کسب و کار خود را گسترش دهید،چاپ ارتباطات معنی داری با مخاطبان شما بر قرار می کند و یک تصور ماندگار ایجاد می کند پس اولین تصویری که می سازید خیلی مهم است.



جهت مشاوره رایگان در خصوص خدمات چاپ دیجیتال روی صفحات مرتبط (چاپ کاتالوگچاپ بروشورچاپ لیبلساک دستیسررسید) کلیک بفرمایید بفرمایید، یا با گروه دی جی پرینت تماس حاصل بفرمایید: تماس با دی جی پرینتhttp://digiprintstudio.com

چاپ کاتالوگ
چاپ بروشور
چاپ لیبل
ساک دستی
چاپ دیجیتال
سررسید
 
بالا