برگزیده های پرشین تولز

چرا باید طراحی وب سایت داشته باشیم؟

reza1340m

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
Web-design.jpg

چرا باید طراحی وب سایت داشته باشیم؟
امروزه با توجه به افزایش اینترنت و فضای مجازی هر فردی را در کسب و کار خود به فکر وا می دارد که علت نیاز طراحی سایت چیست و چرا باید برای حرفه ی خود سایتی داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم بدانیم چرا باید سایت داشته باشیم؟
هر فردی که نیاز به تجارت الکترونیک را در زمینه ی کاری خود ببیند برای هر نوع فعالیت اقتصادی به طراحی وب سایت نیاز دارد.هر کسب و کاری هرچند کوچک برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به طراحی سایت دارد به عبارتی طراحی سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از طراحی سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.
همچنین از طراحی سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.
از دیگر مزایای طرحی وب سایت قابل دسترس بودن در شبانه روز می باشد. طراحی وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.
برای پیشی گرفتن از رقبای خود طراحی سایت حرفه ای می تواند یک مزیت روشن برای شما باشد.با طراحی سایت می توانید بازاریابی خود را گسترش دهید و میزان درآمد خود را بالا ببرید.
بالا بردن اعتبار حرفه ی شما توسط طراحی وب سایت و سئو خوب یکی دیگر از دلایل طراحی سایت می باشد.داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود.
با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند وجود یک طراحی وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد.
مردم اولین جایی که به دنبال شرکت شما میگردند، بر روی اینترنت است. شما با استفاده از یک طراحی سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. داشتن یک وب سایت به گسترش کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. اینترنت یک روش کارآمد برای افراد است و به مشتریان کمک می کند که قیمت ها را مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام دهند.

با گسترش اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب استفاده می کنند افزوده می شود . امروزه بیش از 1 میلیارد نفر در دنیا از اینترنت استفاده می کنند . از این رقم نمی توان چشم پوشی کرد.

عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه یعنی از دست دادن مشتریان.
بازدیدکنندگان وب سایتها معمولا بر اساس وب سایت شرکتها درباره آنها قضاوت میکنند. شرکتی که وب سایت فعال تر، زیباتر و قویتری داشته باشد مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود.

حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند. چرا سایت بهتر از بروشور تبلیغاتی است؟
یک سایت نقشی بیش از یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی می‌کند.

هزینه طراحی سایت یک بار برای همیشه می باشد اما تبلیغات چاپی را بارها باید برایش هزینه پرداخت کنید.
طراحی وب سایت برای مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد.
سودمندی وب سایت آنقدر جذاب است که تعداد وب سایت ها از 133 عدد در ژوئن سال 1993 به 2500 عدد در ژوئن سال 1994 و در ژوئن سال 2001 به 28 میلیون وب سایت افزایش یافت. در دسامبر سال 2005 حدوداً 69 میلیون وب سایت وجود داشت و این عدد با سرعت غیر قابل تصوری در سالهای بعد از 2005 رو به افزایش است.
آنچه اتفاق افتاده این است که سازمان هایی که زمانی برای اطلاع رسانی درباره محصول خود به صورت چاپی و در حجم محدود حتی برای افراد معدودی از جامعه محلی دچار تردید ، درنگ و مشکل بودند ، اکنون اطلاعات مربوط به محصول خود را برای مشاهده کل جهان در وب سایت خود قرار میدهند و بدین ترتیب فروش خود را هم افزایش داده اند.
وب سایت، امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است.داشتن طراحی وب سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است.
قبل از اینکه در مورد فواید داشتن وب سایت بخواهیم صحبت کنیم بهتر است کمی درمورد خود وب سایت بدانیم .

وب سایت چیست؟
وب سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. وب سایت، امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است.
یک طراحی وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی به روز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.
داشتن طراحی وب سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک وب سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایین پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.



فواید داشتن طراحی وب سایت
وب سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت بدست می آورند.
شما علاوه بر تلفن ، فاكس و آدرس پستی یك راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با كمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینكه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید.
وب سایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان میکنید جلوگیری کند.
وب سایت شما بازاریاب 24 ساعته شماست و موتورهای جستجومانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند.
در آمد خود را افزایش دهید امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق طراحی وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.
در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وب سایت قابل قیاس با هزینه های چاپ نمی باشد، در عین حال که گستره وسیع تری را نیز هدف قرار می دهد.
ارائه محصولات ویژه در سایت به آسانی انجام می شود در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فاکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.
یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.
امروزه یکی از راههای فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک طراحی سایت چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش داد و به بیرون از مرزها برد و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.
اظهار نظر در محیط شبكه اینترنت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
مشتریانی كه نمی توانند بصورت حضوری از شركت یا فروشگاه شما بازدید كنند ، حال میتوانند حداقل خدمات و محصولات شما را در وب سایت تان ببینند. این مشتری ممكن است در دورترین نقطه جهان باشد.
تجارت الكترونیك در جهان ، علمی كاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون ( از جمله نبودن كارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست. البته پیش بینی می شود تا دو سال آینده اوضاع كاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الكترونیك بگذارید ، دیگر به پای كسانی كه امروز شروع كرده اند نمی رسید. پس همین امروز برای برپایی طراحی وب سایت خود اقدام كنید.برای ایجاد یك وب سایت توانا و موفق ، دارا بودن یك ظاهر زیبا و جذاب كه در عین ظرافت گویای توانمندی های تجارت شما باشد بسیار مهم است.
امروزه با پیشرفت های پر شتاب فناوری ها از جمله فناوری اطلاعات، و افزایش ارتباطات در دهكده جهانی، حضور در دنیای اینترنت برای بقا در عرصه های رقابتی لازم و ضروری می نماید. اینترنت در همه زمینه ها از تجارت گرفته تا كتاب خانه ها و كلاس ها و حتی حوزه شخصی افراد، وارد شده است؛ و بستری ایجاد شده تا تمام كار ها به صورت Online و مبتنی بر وب انجام شود. در چنین موقعیتی داشتن یك وب سایت، بهترین راه ورود به دنیای وب است. اگر از دید شخصی به این موقعیت نظر بیفكنیم، می بینیم كه هر شخصی می تواند با داشتن طراحی وب سایت نظرات خود را در دسترس تمام مردم جهان قرار دهد؛ و اگر هدف تجاری داشته باشیم، می توانیم یا معرفی شغل، حرفه و یا شركت خود در اینترنت، یك مزیت رقابتی برای خود ایجاد كرده و حوزه خدمات رسانی مان را در تمام دنیا گسترش دهیم. در آینده ای نه چندان دور، می بینیم كه رقابت تجاری بدون حضور در اینترنت، بی معنی خواهد شد.
 
بالا