برگزیده های پرشین تولز

چرا تبلیغات اینترنتی برای افزایش در آمد مهم است

ehsanbsb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
تهران
984960_223.jpg
تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. در مقاله ذیل به ذکر چند نمونه از این مزیت ها خواهیم پرداخت:


ماهنامه بازاریاب بازارساز - محمدرضا طاهری* : امروزه روش های متفاوت و بیشماری جهت انجام تبلیغات توسط شرکت های مختلف به کار گرفته می شود که می توان یکی از اثرگذارترین این روش ها را تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات در دنیای مجازی قلمداد کرد.

تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. در مقاله ذیل به ذکر چند نمونه از این مزیت ها خواهیم پرداخت:

مزیت تبلیغات اینترنتی

1. کم هزینه بودن

هزینه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغی بسیار پایین بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری کرد.

2. گسترده بودن محدوده جغرافیایی

با توجه به اینکه اینترنت مانند یک دهکده جهانی بوده و همه اهالی شهرها و کشورها می توانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه قابل توجهی در این فضا به جستجو و گشت و گذار بپردازند، تبلیغ در این فضا نیز به راحتی به سرتاسر نقاط کره زمین مخابره گشته و در سطح کشوری و جهانی رویت خواهد شد.

3. مخاطب بیشمار

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

4. حفظ محیط زیست

با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت و پوستر و کاتالوگ، می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از اتلاف منابع طبیعی جلوگیری نمود.

5. قابلیت تعاملی

در تبلیغات اینترنتی، مخاطب به راحتی می تواند نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را در ذیل آگهی درج نموده و تنها با چند کلیک با آگهی دهنده ارتباط برقرار کند.

6. ارزیابی دقیق

با استفاده از نرم افزارهای نه چندان پیچیده می توان آمار و ارقام تعداد کسانی که تبلیغ ما را در هر ساعت از شبانه روز دیده اند، کلیک کرده اند و یا پیغام فرستاده اند دریافته و ارزیابی های لازم جهت اثرگذار بودن آگهی را انجام داد.

مزیت تبلیغات اینترنتی

7. مخاطب یابی هدفمند

شما می توانید کشور، استان، شهر و یا حتی منطقه مورد نظر خود جهت تبلیغ را مشخص کرده و با توجه به مخاطب خود اعم از مرد یا زن، کودک یا بزرگ و ... تبلیغات اینترنتی خود را هدفمند به انجام برسانید.

8. امکان ارائه اطلاعات بیشتر

امکان نمایش اطلاعات محدود در سایر روش های تبلیغی، می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در آگهی دهندگان بیش از پیش گرداند. در تبلیغات اینترنتی می توانید با رعایت اصول لازم، اطلاعات بیشماری را در اختیار مشتری بگذارید.

9. ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان

امکان بارگذاری سریع اطلاعات، ویرایش سریع و آسان و به روز رسانی مداوم و بی وقفه از دیگر ویژگی های تبلیغات اینترنتی است.

10. قابلیت فروش

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می توان در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

منبع: نیازمندیهای صنعت چاپ و تبلیغات
 

totiya

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2013
نوشته‌ها
184
لایک‌ها
7
چه جوری میشه تبلیغات گرفت اطلاعات دارید
 
بالا