آژانس هواپیماییexchanging

چرا فروشگاه دارا از محصولاتشون پشتیبانی نمی کنند؟

شروع موضوع توسط jowshany ‏11 می 2010 در انجمن ویژه وب مسترها

  1. jowshany

    jowshany Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 مارس 2009
    نوشته ها:
    1,572
    تشکر شده:
    266
    سلام
    بیشتر دوستانی که توی این بخش فعالیت می کنند خودشون فروشگاه دارند .
    من چندین باره که از فروشنده های اینترنتی خرید می کنم ، اما توی چندین بار خریدم تقریبا 70 تومن ضرر کردم .
    چندین محصول رو سفارش دادم از چندین فروشگاه ، اما مثلا از یک مجموعه ی 10 دیسکی 3 تاش خرابه یا کلا دی وی دی هاش مشکل دارند .
    منم واسه خودم که نمیخوام استفاده کنم یا ببینم که مثلا بی خیال بشم ، واسه فروشگاه و واسه ی فروشم میخوام .
    چرا دوستان فروشنده فقط یک شماره ی موبایل میذارند و همیشه هم یا خاموشه یا جواب نمی دند؟
    یا اگه هم جواب میدن باز می پی چونند .
    والا به خدا من هرکی زنگ میزنه و میگه بر فرض این دی وی دی مشکل داره زودی براش ارسال می کنم .
    حتی 2 بار هم یک محصول رو ارسال کردم و در آخر هم مشتری گفته که باز مشکل داره و پولش رو براش پس فرستادم .
    رایگان هم واسه خریدار مشکلات رو بر طرف کردم .
    یه محصول خرید کردم که یه دونه از دی وی دی هاش مشکل داشته ، باز از همون فروشنده یه محصول دیگه گرفتم و توی پیام هم براش نوشتم که دی وی دی X از محصول Y که قبلا ازتون خریداری کردم مشکل داشته لطفا با این محصول بفرستید .
    بعد از چند روز تماس هم به صورت تلفنی اعلام کردم که اون دی وی دی رو بفرستید و ایشون هم گفتند میفرستم .
    اما امروز بسته رسیده می بینم اون دی وی دی خراب رو که نفرستاده همینایی رو هم که فرستاده باز توش خرابی داره .
    خب چرا از دیسک نامرغوب استفاده می کنید .
    آخه فینال هم شد دیسک .
    200 تومن سود ارزش این رو نداره که مشتری از پولی که داده استفاده ای نبره .
    خواهشی که از دوستان دارم اینه که کمی هم به فکر مشتری باشن و هرچی خرابی رو به مردم نندازند .
    دوستان باید ببخشید خیلی دلم پر بود .
     
  2. mr_net

    mr_net Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 مارس 2009
    نوشته ها:
    2,488
    تشکر شده:
    277
    محل سکونت:
    InterNet
    خوب نمیدونم باید الان دفاع کنم از خودم یا نه
    ولی خوب این اتفاق همه جا نمیوفته از موقعی که اسکریپ رایگان شده .دومین ارزون .سیستم پستی هم با 50 تومن میشه جور کرد همین جور میشه
    نظارت هم که نیست ( منظورم نه به این نظارت فیلترینگ هست که ترو خشک رو با هم میسوزونه )
    این میشه که هر کسی سایت میزنه . دی وی دی بازی های قدیمیشم میزاره واسه فروش بعد میشه فروشگاه اینترنتی
    بهش بگی داپلکیتور نمیدونه چیه همینجوری با کامپیوتر با سرعت خداد ایکس شرو به رایت میکنه .
    اخرشم دیگه اینقدر غیر حرفه عمل می کنه که وقتی خرابی میده حاضر نیست پول پست و دیدی خام رو از جیب بده .
     
  3. jowshany

    jowshany Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 مارس 2009
    نوشته ها:
    1,572
    تشکر شده:
    266
    آخه اگه فروشنده تازه کار بود یا بگم نشناخته بود قبول .
    اما من کسانی خرید کردم که چندساله توی این کارن و تاپ سایت های ایران هم دستشونه .
    خب اینا که هم قدیمی هستند و هم معروف و هم سایتهای بزرگی دارند چرا اینطوری می کنند؟
    والا بچه های دیسکاس خیلی با معرفت تر و پشتیبانی بهتری دارند .
    یعنی دیسکی 300 از دیسکاس بگیریم بهتره تا از اینا بگیریم .
    اما خب بعضی محصولات رو بچه ها ندارند و آدم مجبور میشه از اینا بخره .
    جایی نیست که شکایت کرد یا حداقل اعتراضی کرد؟
     
  4. TinySkin

    TinySkin Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 می 2009
    نوشته ها:
    1,303
    تشکر شده:
    43
    محل سکونت:
    تهران
    حرف شما واقعا درسته و تائيد ميشه
    از وقتي فروشگاه ساز رايگان و سيستم خريد پستي ارزون شده اينجور روش هاي كلاه برداري هم بالا گرفته
    ولي يه چيز باحال هم هستش
    بعضي مشتري ها هم اينقدر شوت هستن كه هفت جد و آباد پشتيباني رو ميارن جلو چشمش
    مثلا خودم فروشگاه تخصصي آموزش شعبده بازي دارم يعني كسي تا اون موقع به صورت تك و توك توي فروشگاه ها دو سه تا محصول بودش ولي من كل آموزش ها رو پيدا كردم با ساختي دانلود و هر كدوم رو بررسي كرديم كه چي آموزش ميده توش و با كيفيت بالا يه توضيح از كارهاي داخل ديسك در سايت گذاشتيم همچنين از هر قسمت آموزش هم يه عكس گزفته و به صورت شات توي سايت گذاشتيم بعدش مشتري زنگ ميزنه ميگم ديگه پارس پيك كار نميكنيم پول رو به حساب بريزيد و براتون 24 ساعه دستتون ميرسه
    مشتري ميگه اومد و اصلا چنين محصولي وجود نداشت و منم با دليلي و منطق براش ميارم كه اون عكس ها و توضيحات و عكس بسته رو جايي توي ايرنترنت نداره و خودم ما اونها رو گرفتيم از آموزش و گذاشتيم و قانع نميشه و كلي هم وقت ما گرفته ميشه
    جاي باحال ترش اينه كه اگه بيام با پارس پيك بفرستم بسته رو كه ميگيره ارسال كه ميكنن بعدش يه هفته يا دو هفته بعد دستش ميرسه و وقتي هم دستش ميرسه وقتي ميبينه كه دير دستش رسيده فكر ميكنه من دير فرستادم و تقصير منه پس براي همين بسته رو برگشت ميزنه و پولش پاي خودم مي افته و رو اين حساب ديگه پارس پيك كار نميكنم
    بر فرض هم كه طرف بعد از دو هفته بگيرش و پولش رو بده وقتي پولش رو ميده ميره يه ماه بعدش الي دو ماه بعدش پول تو حساب منه ، پس نتيخه ميگيريم مگه آدم بلا نصبت شما مغز خر خورده كه پول نقد رو بده و دو ماه بعد بگيرش؟
    رو اين حساب هم كلاه برداري زياد شده و هم فروشگاه دارها دنبال راهي براي دو زدن و كلك زدن به مشتري هستن
    البته بنده هر كي بسته رو خريده وقتي ديده واقعي هستش بسته ها براي سري بعدي كلي سفارش داده
     
  5. Pixelweb

    Pixelweb Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏11 می 2009
    نوشته ها:
    1,297
    تشکر شده:
    80
    محل سکونت:
    Shiraz
    اگر بخوام از طرف خودم بگم که هیچوقت اینطوری نبوده. حتی مورد هایی هم بوده که مشتری داشته اذیت میکرده اما باز با حوصله مشکلش رو برطرف کردم و نذاشتم ناراضی باشه.
    چند تا از مشتری هام از ادم های معروف و سرشناس هستند که الان با هم دوست شدیم. بخاطر پشیبانی و برخوردی که مشتری انتظار داره.
     
  6. سعادت

    سعادت Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 آگوست 2009
    نوشته ها:
    3,707
    تشکر شده:
    1,086
    محل سکونت:
    نصف جهان
    منم خداییش همیشه به مشتری هام میرسم
    خراب باشه تعویض میکنم و ..
    این پولا خوردن نداره واقعا
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. Amin_e

    Amin_e Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 فوریه 2009
    نوشته ها:
    132
    تشکر شده:
    0
    دقیقاً مثل بنده! این پول ها خوردن نداره، باید طوری باشه که مشتری راضی باشه.
    تو این اوضاع فروشگاه های اینترنتی که بالا نسبت شما سگ میزنه گربه می رقصه باید با این ترفند مشتری هامون رو نگه داریم.

    درباره اون فروشنده هایی که کلاه بردادی می کنند هم اوضاعشون مشخصه! کارشون زیاد دوام نمیاره
     
  9. best20

    best20 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏6 اکتبر 2009
    نوشته ها:
    396
    تشکر شده:
    0
    از ديوار مردم بري بالا بهتر از اينه

    كساني كه تو اينترنت كلاهبرداري مي كنن , فكر مي كنن چون يه چيز مجازي هست پولش حلاله :D نياز به راهنمايي دارن :lol:
     
  10. as87

    as87 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 آپریل 2009
    نوشته ها:
    118
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    TEH
    من هيچ وقت قبول نمي‌كنم از مشتري:D
    ميگم برگشت بزنيد اگه مشكلي داشت هزينه پست+ محصول به حسابتون برگشت مي‌خوره اما تا الان 2مورد اين اتفاق افتاده.
    اينم در نظر بگيريد كه مشتريها هم نسبتا .... ميريزن:blush:
    اما خودايش وقتي خريد دوم رو مي‌كنه و ميگه اونم بفرست(ايراد داشته)، مي‌فرستم چون هزينش 200تومن دي‌وي‌دي هست و 200تومن كاور:p
     
  11. g3naa

    g3naa Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 مارس 2009
    نوشته ها:
    721
    تشکر شده:
    35
    محل سکونت:
    دبی, شیراز, لارستان بزرگ
    من یه بار یه دی وی دی مستند ایرانی گرفتم
    ارزون هم بود
    ولی قربون دی وی دی کهنه و شکسته !

    فکر کنم طرف عقده ای بود بعد از رایت دی وی دی رو زمین گذاشته بود و پا روش کشیده بود !
     
  12. mr_net

    mr_net Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 مارس 2009
    نوشته ها:
    2,488
    تشکر شده:
    277
    محل سکونت:
    InterNet
    بیچاره کاره اون نبوده کاره پسته
    روزانه برای منم دی وی دی خورده برام پس میفرستن :دی
    میگم وای به حال اونایی که میرسه تازه با کلی ضدخش کاور بسات :دی
     
  13. karshenasi

    karshenasi فروشنده معتبر [؟]

    تاریخ عضویت:
    ‏24 مارس 2007
    نوشته ها:
    432
    تشکر شده:
    34
    محل سکونت:
    Movable Zone
    برای من توی پست تبریز بیشتر این اتفاق میفته
    یه برای بار دوم با قاب شیشه ای هم فرستادم وقتی رسید به دست مشتری شکسته بود :(
     
  14. avajang.com .leftavajang.com.right
  15. jowshany

    jowshany Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 مارس 2009
    نوشته ها:
    1,572
    تشکر شده:
    266
    ممنون از پاسخ دوستان .
    پشتیبانی حرف اول رو میزنه .
    خوب منه مشتری این همه خرید کردم و بیشترشون خرابه به کی زنگ بزنم و به کی بگم که رسیدگی کنه .
    یعنی اگه طرف اصلا برای همه دی وی دی سوخته بفرسته ، نمیشه هیچ اعتراضی کرد؟
    یعنی حتی با سرویس طرف قراردادشون تماس بگیریم کاری نمی کنند؟
     
  16. سعادت

    سعادت Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 آگوست 2009
    نوشته ها:
    3,707
    تشکر شده:
    1,086
    محل سکونت:
    نصف جهان
    خیر!
    اوایل پارس پیک شمارشو زده بود توی فاکتور که اگه محصولات مشکل داشت زنگ بزنن شکایت کنن ولی بعدش دید نمیشه شمارشو برداشت جاش نوشت زنگ بزنید به فروشند ه!
    فقط به انصاف فروشنده بستگی داره
     
  17. Amin_e

    Amin_e Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 فوریه 2009
    نوشته ها:
    132
    تشکر شده:
    0
    از قاب های DVD دوازده میلی متری استفاده کردید؟ فکر کنم واسه قراردادن توی پاکت بهترین انتخاب باشن

    و کارتن های کوچیک (مثل چیز هایی که پی30 دانلود توشون می فسته) که اندازه DVD هست هم خیلی کار سازه، 100٪ سالم میرسه دست مشتری مگر اینکه پست خیلی وحشی باشه که کارتن رو هم حتی داغون کنه!

    راستی دوستان چرا وقتی با واسطه (مثل پارس پیک و...) می فرستیم کارکنان پست مرسوله رو داغون می کنن؟! خیلی تا به حال اتفاق افتاده واسه بنده!
     
  18. elnaz85

    elnaz85 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏22 ژانویه 2007
    نوشته ها:
    364
    تشکر شده:
    1
    قبلا یادمه پرداخت هم نوشته بود اگه محصول بی کیفیت باشه پول رو از حساب فروشنده کسر می کنه و به خریدار پس میده. نمیدونم هنوز هم هست یا نه.
     
  19. Amin_e

    Amin_e Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 فوریه 2009
    نوشته ها:
    132
    تشکر شده:
    0
    کار جالبی نیست
    از نظر من باید توی سایت خودشون یه قسمتی رو بزارن برای گزارش دادنِ فروشگاه های کلاه بردار، بعد از تحقیق پنل رو ببندن!
     
  20. m7h12

    m7h12 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7 جولای 2010
    نوشته ها:
    13
    تشکر شده:
    0
    من چند روز قبل یک دی ودی سفارش دادم از یک فروشگاه اینترنتی توی توضیحات محصول عکس هایی که از محصول گذاشته بودند دارای قالب دی وی دی و چاپ روی دی وی دی بود مثل دی ودی های اورجینال اما وقتی امروز تحویل گرفتم دیدم نه تنها از قالب دی ودی دی و چاپ روی دی ودی خبری نیست بلکه خودش برداشته روی یک دی ودی ارزون قیمت رایت کرده بعد انداخته توی یک نایلون دی وی دی وبعد گذاشته توی یک پاکت فرستاده برای من برای بدون قیمت پست از من 4500 تومان گرفت اگه می دونستم این طوریه اصلا تحویل نمی گرفتم تا برگشت بخوره حالش بیاد سرجاش اگه من محصول این طوری میخواستم می تونستم با 500 یا 1000 تومان خودم بخرم این جوری هم کلاه برداری میکنند تازه دی و ی دی هم مشکل داشت این دقیقا یک دزدی کامل هستش نمی دونم دیگه باید چی بگم؟ برای شما هم مشکلات مشابه پیش امده؟؟
     
  21. منصور قیامت

    منصور قیامت کاربر ویژه گفتگوی آزاد کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏1 ژوئن 2007
    نوشته ها:
    4,341
    تشکر شده:
    293
    محل سکونت:
    شهر باحال قم
    برای من که محتوای دی وی دی مهمه! حالا قاب یا لیبیل نداشته باشه مگه چی میشه!

    یعنی شما به خاطر یه قاب و لیبیل 4500 دادید در حالی که میتونستید اون دی وی دی رو 500 یا 1000 از جای دیگه بخرید؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  22. منصور قیامت

    منصور قیامت کاربر ویژه گفتگوی آزاد کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏1 ژوئن 2007
    نوشته ها:
    4,341
    تشکر شده:
    293
    محل سکونت:
    شهر باحال قم
    چیزای دیگه خیلی مهمتر هستن که اگه رعایت بشن باید کلاهمون رو بندازیم بالا!

    من 40 هزار تومن از یه فروشگاه به صورت نقدی خرید کردم! 2 روزه باید میرسید! الان 8 روزه خبری نشده! زنگ هم میزنم به فروشنده جواب نمیده!


    یه ماهه 15 هزار تومن ریختم به حساب یکی از فروشنده های پی تی که هی امروز و فردا کرد آخرشم رفته و خبری ازش نیس! بسته هم ارسال نکرد!


    اوایل اسفنده سال 88 حدود 25 هزار تومن خرید کردم از یکی از فروشنده های دیسکاس! خیلی هم عجله داشتم برای دریافتش! اینقدر پیگیری کردم که خودم خسته شدم! آخرش فکر میکنید چه تاریخی برام فرستاد؟ خرداد 89
     
    Last edited: ‏7 جولای 2010