یکی از اصول برندینگ و مدیریت کسب کار طراحی یک لوگوی شیوا و حرفه ای میباشد و داشتن یک لوگو ی حرفه ای یکی از مسائل مهم در طرح تجاری نیز هست اگر دقت کرده باشید هیچگاه شرکت های بزرگ لوگوی خود را تغییر نداده اند و در واقع فقط طرح آن را بروز کرده اند جوری که بیننده با یک نگاه متوجه خواهد شد که این همان لوگو قبلیست فقط کمی بروز شده! ما نیز باید توجه بسیار زیادی به لوگو و آرم شرکت خود دفتر خود و در کل کسب کار خود داشته باشیم لوگوی یک شرکت ماهیت یک شرکت میزان حرفه ای بودن یک شرکت را بیان میکند!پس طراحی لوگو خود را به سر کوچه نسپارید! به شرکت های مختلف طراحی سر بزنید به سایت های مختلف قیمت ها و ایده های طراحی را با هم مقایسه کنید تا بتوانید به نتیجه خوبی در انتخاب خود دست پیدا کنید بعد از یافتن یک مرجع مناسب برای سپردن طراحی لوگوی تان به آن درخواست یک جلسه ای مشاوره کنید تا به طور کامل خواسته و سلیقه خود را به طراح بگویید و از آن بخواهید که آن هم نیز نظر خود را در این باره بگوید تا در نهایت به نتیجه نهایی برسید لوگو ها سبک های مختلفی دارند از جمله تلفیقی نوشتاری انتزاعی و.....میتوانید برای ایده برداری نگاهیی به لوگو ها در اینترنت بین اندازید