برگزیده های پرشین تولز

چرا وب سایت من هشدار not secure میده؟

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
46
اگه اطلاعات بازدیدکنندگان سایتتون (مثل رمز عبور یا اطلاعات کارت بانکی) رو جمع کنید، باید به بروزرسانی جدید گوگل کروم (نسخه 56 که زمستون 95 منتشر شد) باشید. این بروزرسانی در مورد امنیت و پشتیبانی هاییه که گوگل از کاربرهاش به عمل میاره و در این مورد، گوگل میخواد کاری کنه که کاربرهاش احساس امنیت کنند. اگه سایتی درست رمزگذاری نشده باشه، مرورگر کنار نوار URL هشدار "not secure" یا امن نبودن میده.
برای حل این مشکل باید گواهی SSL نصب کنید. بعضی از هاست ها خودشون این امکان رو در اختیار سایتها قرار میدن، اما خیلی ها هم اینطور نیستند و نصبشون هم ممکنه مشکل باشه. سرور باید پیکربندی بشه، فایلهای گواهی باید در موقعیتهای مشخصی از سرورتون قرار بگیرن و اگه نتونید درست انجامش بدید، سرور خطای 500 میده و سایتتون بالا نمیاد.
ما قبلا تو مقاله معرفی ابزار سئو توضیح دادیم که گوگل برای اعتباردهی به سایتها به SSL هم نگاه میکنه. علاوه بر این مقاله، میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله گوگل چطور کارایی سایت را در رتبه بندی جستجو حساب میکند مراجعه کنید. اگه فرصتی باشه، در آینده مقاله ای هم در مورد آموزش نصب SSL روی سایت قرار میگیره و در اون همه مراحل رو توضیح میدیم.
اگه هنوز فکر میکنید نصب SSL کار سختیه و به کمک احتیاج دارید، میتونید با دارکوب تماس بگیرید تا متخصصان ما راهنماییتون کنند.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com
چرا وب سایت من هشدار not secure میده؟
sitedesign.png
 
بالا