برگزیده های پرشین تولز

چسب ترک سیگار | Anti Smoking Patch

Mohajer86

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
245
لایک‌ها
28
نام محصول : چسب ترک سیگار | Anti Smoking Patch
1252179928.jpg

موارد استفاده: کمک برای ترک استعمال دخانیات
ساخت کشور : چین | China
شرکت سازنده : دکتر جیمز| Doctor james
تحت لیسانس : آمریکا | USA
رده مصرف : زنان ، مردان ، فقط افراد سیگاری
وزن محصول : 30 گرم
دوره درمان : 30 تا 60 روز
تعداد : 7عدد چسب « برای 7روز »
قیمت محصول در بازار : موجود نمی باشد
قیمت با تخفیف : 12900 تومان

دیگر عمر شرکت های دخانیات به پایان رسیده است
یک روش جدید و بسیار آسان و عملی فقط با کمی اراده می توانید از جان و مال خود محافظت کنید
تحقیقات دانشمندان نشان میدهد که سیگار یکی از دلایل بروز بیش از چهار هزار بیماری مختلف و سرطان ها می باشد.به علت اثرات نیکوتین بر کار قلب و افزایش فشار خون اغلب سیگاریها با سکته‌های قلبی فوت می‌کنند. اما ترک کردن سيگار به راحتي‌ نيست و فقط يک اراده قوي کافي نيست؛ چون بخشي از وابستگي به سيگار وابستگي بدني ناشي از اعتياد به نيکوتين است که موجب آزار فرد در حال ترک مي‌شود.

چسب ترک سیگار برای رها شدن سریع از انگیزه و اشتیاق سیگار کشیدن در فرد مبتلا می باشد و بدون هیچ عوارض جانبی و درد و زحمتی به شما کمک خواهد نمود تا به آسانی و بدون هیچ سر درد و استرسی سیگار را برای همیشه ترک نمائید.این چسب مواد شیمیایی و مضر که باعث انواع بیماری ها و سرطان در فرد سیگاری می شود را ندارد و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود.

یکی از موثرترین و شناخته شده ترین روش درمان و ترک اعتیاد به نیکوتین که از کشیدن و اعتیاد به سیگار جلوگیری می کند چسب ترک سیگار می باشد. این چسب ، نيكوتين را از طريق پوست به آرامي به خون و سپس به مغز مي‏رساند و بدین ترتیب ترک سیگار را آسان تر می نماید . البته گفتنی است که این چسب مواد شیمیایی و مضر که باعث انواع بیماری ها و سرطان در فرد سیگاری می شود را ندارد و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود. چسب نیکوتین به آسانی قابل استفاده می باشد و هیچ گونه دردی را ندارد و ناثیرات موثری را هم از جهت روانی و جسمی بر روی فرد سیگاری خواهد داشت. تجربيات گسترده دربارة استفاده از چسبهاي ترک سیگار یا چسب های نکوتین دار در قالب " درمان به وسيله خورانيدن نيكوتين " نشان مي دهد كه اين چسبها بندرت داراي اثرات جانبي هستند. پيش بيني مي شود كه در سراسر دنيا ميليونها انسان از اين روش جدید استفاده كنند.
امروزه حتی براي سيگاريها نيز جاي ترديد وجود ندارد كه مصرف دخانيات با انواع مخاطرات و بيماري‏ها ارتباط دارد. تهديد سلامتي بواسطه مصرف سيگار، براي اولين بار به طور رسمي در سال 1964 در امريكا اعلام شد. سرطان ريه، حنجره و مري و برخي بيماري‏هاي قلبي - عروقي - از جمله خطراتي هستند كه به عنوان مضرات سيگار معرفي مي‏شوند. نيكوتين، منواكسيد كربن و قطران، اجزاء اصلي خطرناك ناشي از سوزاندن تنباكو مي‏باشند.
با اين حال، آمار مصرف دخانيات در مين نوجوانان و جوانان، هنوز بالا و نگران كننده است، با وجود اين كه حتي در بسياري از كشورها قوانين براي منع فروش سيگار به نوجوانان وضع شده!منع كشيدن سيگار در اماكن عمومي مثل سوپر ماركتها و اتوبوسها، بيمارستانها و رستورانها و غيره در كاهش مصرف آن مؤثر بوده است.
این چسب‌ها مقدار مشخصی نیکوتین را در بدن آزاد می‌کنند. به طور معمول هنگامی که سیگار می‌کشید، در زمان کوتاهی مقدار زیادی نیکوتین از طریق ریه‌ها وارد جریان خون شما خواهد شد. این چسب‌ها این خصوصیت را دارند که به آرامی و طی زمانی حدود چندین ساعت نیکوتین را از طریق پوست وارد جریان خون کنند. این چسب‌ها دقیقا مثل چسب زخم‌های معمولی هستند.
شما باید این چسب را در تمام طول روز روی پوست خود بچسبانید. به طور معمول لازم است هر ۲۴ ساعت یک بار این چسب‌ها را تعویض کنید .
تجربيات گسترده درباره استفاده از چسبهاي نيكوتين دار در قالب " درمان به وسيله خورانيدن نيكوتين " نشان مي دهد كه اين چسبها بندرت داراي اثرات جانبي هستند. پيش بيني مي شود كه در سراسر دنيا ميليونها انسان از اين روش استفاده كنند.
چگونگی عملکرد :
کاهش علائم ناشی از ترک سیگار در فرد وابسته به نیکوتین و هدایت و کمک به فرد مبتلا برای ترک سریع و کامل
چسب حاوی نیکوتین براي كساني مناسب است كه سيگار مي كشند. از آنجا كه در اين افراد، اعتياد به نيكوتين وجود دارد، اين چسبها به طور مرتب مقدار مشخص و معيني نيكوتين آزاد مي كنند كه از طريق پوست، جذب بدن مي شود.چسب هاي نيكوتين دار كمك موثري براي ترك سيگار شناخته شده اند .
استفاده از این چسب‌ها، علایم ترک سیگار مانند کسالت، خواب‌آلودگی، بدخلقی و کاهش تمرکز را کاهش می‌دهد.
عوارض جانبی : سیگار در حدود بیش از هزار عارضه دارد که در این چسب فقط 9 عدد از سیگار را دارد توجه کنید که این عوارض را افراد سیگاری حس نخواهند شد چون بدن این افراد به آنها عادت کرده اند
التهاب پوست، سرگیجه، تپش قلب، اختلال در خواب، سردرد، تهوع و استفراغ را برای این چسب‌ها نام برده‌اند.
ویژگی های محصول :
- ترک کامل سیگار و محصولات نیکوتینی
- از بین بردن اثرات نیکوتین در بدن
- تهیه شده از مواد کاملا گیاهی و طبیعی
- بدون عوارض جانبی
- بدون هیچ گونه مواد نیکوتین دار
- باز گشت سرمایه تا یک ماه
ترکیبات :
Alfalfa, Echinacea, Licorice Root, Gotu Kola, Hops, Skullcap, Oat, Peppermint, Ginger Root, Gentain, Myrrh, Passion Flower, Bayberry, Eucalyptus, Sarsaparilla, Slippery Elm and Vitamin E
انداره نیکوتین در چسب : 15 میلی گرم در هر چسب

قیمت: 12,900 تومان

لینک خرید کالا
 
بالا