برگزیده های پرشین تولز

چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم ؟

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,887
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
دو تا رم خریدم یکیش خراب در اومده بردم فروشنده برام عوض کنه متاسفانه فوت شده بود

بردمش شرکت امتداد سازگار که گارانتی دست اونه

قطعه رو تحویل دادم گفتن تعویض میشه فکر کردم همون روز عوض میکنن ولی گفنم یکم طول میکشه

الان 20 روزه که هر بار زنگ میزنم میگن سفارش گیری انجام شده

جدیدا هم بخش تماس با اپراتور رو از شمارشون برداشتن 0218701 بود که کلید 4 رو میزدی وصل میشد به اپراتور

205 تومن هزینه رم شده که یه روز هم استفاده نکردم

توی اینترنت در مورد این گارانتی چند جا خوندم شگردشون همینه که اونقدر معطل کنن که کلا قضیه منتفی بشه

حالا من موندم و یه رسید الکی و 205 تومن هزینه از دست رفته

شکایت از شرکت گارانتی امتداد سازگار
 
Last edited:

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,095
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
بهشون اول ایمیل بزن
  • info [at] sazgar.com
 

❤️️

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2017
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
49
سن
34
اتحادیه
از اتاق اصناف شماره و آدرس صنف مربوطه را پیدا کن
تنها راه قانونی همین اتحادیه هست
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
به نظر من کلا از طریق اتحادیه شکایت کنید یک کار مونده گار و قابل پیگیری تره .
 

mr.s3ri0s

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,428
لایک‌ها
402
محل سکونت
تهـــــران
سلام دوستان

25/8/99 لپ تاب ایسوسم رو برای ارتقا بردم گارانتی سازگار گفتن 72 ساعت دیگه تماس بگیر بعد 4روز تماس گرفتم دوبار اول که گفتند کارشناسمون نیست بعدا تماس بگیر بعدش یک اس ام اس اومد که لپتاب شما در سیستم ثبت شد تماس گرفتم گفتم چی شد امادس بیام ببرم پشتیبانیه میگه قطعاتو سفارش دادیم بیارن بعدش میگم خانوم اون روز که من اومدم قطعات اماده بود همون لحظه میتونستم جدا بخرم بعدش برگشته میگه اها دستگاه شما برای ارتقا بود دوتا قطعه رم و اس اس دی نصب شده یکی دیگه مونده میگم همین دوتا بود دیگه چیز دیگه ای نیست پشت تلفن منتظر شدم به قول خودشون با کارشناسشون صحبت کرد میگه هارد لپ تابتون مشکل داشته فرستادیم شرکت اصلی ایسوس برای تعویض 45 روز طول میکشه اصلا من موندم به شما چه هارد من مشکل داره؟ شما کاری که خواستم رو انجام بده و مورد دیگه باطری لپ تاب مشکل داشت از همون اول بهشون گفتم این رو هم چک کنید گفت این پروسه جدا داره

دوستان به نظرتون چیکار بکنم که کارم رو سریع راه بندازن و مشکلی هم برای لپ تابم پیش نیارند و بخوان اذیت کنند گارانتی هم تا سال 1400 داره

باتشکر
 

memol1985

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2018
نوشته‌ها
2,472
لایک‌ها
2,006
ب نظرم سازگار هم زیر نظر ای نماد هست
 
بالا