برگزیده های پرشین تولز

چطور اقامت اروپا بگیریم ؟

maedejy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
سن
25
اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری بهترین روشی است که می توان روی آن حساب کرد و درصد موفقیت در آن معمولا بالای ۹۵ درصد است. برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری روش های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک:
برخی کشور ها از جمله پرتغال و یونان برنامه اخذ اقامت از طریق خرید ملک دارند. به این ترتیب که متقاضی برای خود ملکی می خرد و سند قطعی ملک خود را دریافت می کند. در این مرحله می تواند ملک را اجاره دهد و یا برای استفاده شخصی خود از آن استفاده کند. به دلیل سرمایه گذاری که متقاضی انجام داده است، اقامت اروپا به او و خانواده او اعطا می شود.

افرادی که از طریق خرید ملک اقامت اروپا را کسب می کنند، در میان راضی ترین متقاضیان قرار دارند، چون با گذشت زمان کمی هم سرمایه گذاری خوبی انجام می دهند که در بسیاری مواقع برای آن ها سود آور است و هم اقامت اروپا را کسب می نمایند. بر خلاف روش های دیگر معمولا در این روش ها سردرگمی وجود ندارد، شرط حضور فیزیکی یا وجود ندارد و یا خیلی کوتاه است و احتمال رد شدن پرونده از طرف دولت بسیار کم است.

اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک:
با خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل ۵۰۰,۰۰۰ یورو و یا خرید ملک قدیمی و در حال بازسازی به ارزش حداقل ۲۸۰,۰۰۰ یورو می توان اقامت پرتغال را کسب نمود. علاوه بر هزینه خرید ملک، هزینه های جانبی دیگری از جمله مالیات نقل و انتقال ملک و هزینه اداره مهاجرت وجود دارد.

اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک:
با خرید ملک در یونان به ارزش حداقل ۲۵۰,۰۰۰ یورو می توان اقامت یونان را کسب نمود. اقامت یونان هر ۵ سال یک بار تمدید می شود. به منظور تمدید اقامت یونان از طریق خرید ملک نباید ملک خود را بفروشید و یا باید بلافاصله بعد از فروش، ملک دیگری به ارزش حداقل ۲۵۰,۰۰۰ یورو خریداری نمایید. اقامت یونان شامل متقاضی اصلی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می شود.



برای خواندن ادامه این مقاله روی تیتر زیر کلیک کنید.



*دریافت اقامت اروپا*



و یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.



https://www.chetor.com/180012-چطور-اقامت-اروپا-بگیریم-؟/
 
بالا