برگزیده های پرشین تولز

چندتا نرم افزار پولی تا 5 نوامبر میشه رایگان دانلود کرد

newharf

Registered User
تاریخ عضویت
14 جولای 2014
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
41
به خاطر جشن هالووین شرکت توسعه نرم افزاری WonderFox Soft لیستی از نرم افزارهای معروف کامپیوتر را که به ارزش 500 دلار برآورد شده را به عنوان هدیه پیشنهاد می کند و به طور رایگان در دسترس کاربران قرار داده است که بدون پرداخت مبلغی بلکه رایگان می توان دانلود کرد لذا فرصت مناسبی است برای افرادی که به این نرم افزارها نیاز دارند و قادر به خرید آنها نیستند ، نرم افزارهایی که در ادامه معرفی میکنم در واقع از معروف ترین نرم افزارهای کامپیوتر هستند که بین کاربران کامپیوتری مورد استفاده قرار میگیرند. توجه داشته باشید تا 5 نوامبر فرصت دانلود دارید لذا خیلی سریع اقدام کنید.

همچنین ببینید:

معرفی نرم افزارهای جدید کامپیوتر به همراه لینک دانلود رایگان(96/7/10)

دانلود رایگان 9 نرم افزار به ارزش 500 دلار
a967.png

دانلود رایگان 9 نرم افزار به ارزش 500 دلار

نرم افزار WonderFox DVD Ripper Pro

a968.png

نرم افزار WonderFox DVD Ripper Pro

برنامه WonderFox DVD Ripper Pro اجازه تبدیل فرمت دیسک های DVD به فرمت های مختلفی مثل MP4, AVI, MKV, MOV, WMV … را می دهد. ویژگی این برنامه سرعت آن است که در کمترین زمان فرمت ویدیو یا دیسک DVD را به فرمت های دیگری تبدیل میکند البته با حفظ کیفیت بالا ، رابط کاربری شیک و ساده ایی دارد و هنگام کار با آن ، هیچ سختی ایی متوجه نخواهید شد.

نرم افزار Watermark Software

a969.png

نرم افزار Watermark Software

برنامه Watermark Software یا Photory یک نرم افزار حرفه ایی برای ویرایش تصاویر است و به مجرد اجراء آن دو گزینه برای افزودن تصویر ظاهر خواهد شد یکی برای افزودن فولدری که حاوی تصاویری است که قصد ویرایش دارید و یکی هم برای باز کردن یک تصویر فقط ، بعد از افزودن تصویر روی برنامه 6 بخش برای ویرایش روی عکسها نمایش داده خواهد شد بخشی برای افزودن آیکون ها و شکلک ها و بخشی برای افزودن جلوه ها و افکت های جالب و از قسمت دیگر می توانید قالب متمایزی را انتخاب کنید و یا متنی روی تصویر بنویسید و … سرعت عملکرد برنامه را با رابط کاربری آسان آن تجربه کنید.

نرم افزار Soda PDF

a1000.png

نرم افزار Soda PDF

اگر دنبال یک برنامه ایی برای مدیریت فایل های PDF هستید ، آیا بهتر از Soda PDF پیدا می کنید؟ با این نرم افزار می توانید به سادگی فایل های پی دی اف PDF را باز کرده و یا بسازید و تبدیل و ویرایش نمایید و یا محافظت کرده و به اشتراک بگذارید. رابط کاربری آن شبیه برنامه آفیس است اما یک برنامه حرفه ایی برای انجام هر کاری با فایل های پی دی اف می باشد. اگر بخواهید کتاب ها را بخوانید این نرم افزار تجربه خواندن 3D را برای شما فراهم می کند مثل خواندن یک کتاب واقعی و یا اگر بخواهید فایل PDF را به فرمت های دیگر تبدیل کنید بدون دردسر می توانید انجام دهید لذا فرصت دانلود این نرم افزار را از دست ندهید.

همچنین ببینید:

تبدیل فایل Word به PDF و تبدیل PDF به Word و همچنین Excel و Powerpoint

نرم افزار Adguard

a1001.png

نرم افزار Adguard

برنامه Adguard اصلا طراحی شده برای راحتی کاربران لذا با این برنامه از مرور در اینترنت لذت ببرید هیچ چیزی دیگر شما را اذیت نخواهد کرد یعنی سایت های ویدیویی را بدون تبلیغ و پنجره های پاپ آپ مشاهده کنید علاوه بر این ، سرعت لود سایت ها بالا خواهد بود چون عناصر غیر ضروری روی سایت را باز نمیکند و مانع باز شدن سایت های ناامن می شود و … تقریبا از تمام مرورگرهای اینترنتی پشتیبانی می کند و برای ویندوز و اندروید در دسترس می باشد.

برنامه Heimdal Pro

a1002.png

برنامه Heimdal Pro

برنامه Heimdal Pro در واقع ضد تروجان انتی مالور Anti Malware بوده که برنامه قدرتمندی جهت محافظت کامپیوتر از همه ی انواع و اشکال ویروس ها می باشد. از وظایف این برنامه حذف بد افزارها یا برنامه های جاسوسی و فایل هایی که امنیت کامپیوتر شما را تهدید می کنند و منجر به سرقت اطلاعات می شود مانند Ransomware ، می باشد.

همچنین ببینید:

آموزش های لازم در رابطه با ویروس کامپیوتر

نرم افزار IObit Uninstaller 7

a1003.png

نرم افزار IObit Uninstaller 7

برنامه IObit Uninstaller 7 یکی از نرم افزارهای شرکت غولپیکر IObit در زمینه توسعه نرم افزارهای کامپیوتر و گوشی می باشد. از طریق این نرم افزار که از رابط حرفه ایی و در عین حال ساده برخوردار است می توانید برنامه های نصب شده روی کامپیوتر را از ریشه حذف کنید ، یعنی وقتی برنامه ایی را با این نرم افزار حذف کنید ، میگردد تمام اثرات آن برنامه را پیدا کرده و کامل حذف میکند البته به حذف برنامه ها فقط ختم نمیشود بلکه برنامه های ویندوز و همچنین نوار ابزار مخصوص مرورگرها وافزونه ها و بروزرسانی های سیستم عامل ویندوز … انصافا این برنامه استحقاق یک بار تجربه را دارد.

نرم افزار Iris Pro

a1004.png

نرم افزار Iris Pro

برنامه Iris Pro جدید بوده و اگر دچار سوزش چشم به هنگام کار با کامپیوتر می شوید این نرم افزار می تواند به شما کمک کند و سطح نور و روشنایی صفحه را تغییر دهد یعنی به هنگام طلوع آفتاب نور صفحه عادی است و هر چه به غروب نزدیک می شوید و نور کمتر می شود تغییراتی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد و در واقع با این نرم افزار از چشمان خودتان محافظت میکنید. جالب اینکه می توانید کار خودتان را هم مشخص نمایید تا به تناسب کارتان که نوشتن یا خواندن یا برنامه نویسی یا فیلم دیدن است روشنایی صفحه را تنظیم کند.

نرم افزار Magic Camera

a1005.png

نرم افزار Magic Camera

برنامه Magic Camera یک نرم افزار جالبی برای افرادی که از وب کم استفاده می کنند می باشد از طریق این نرم افزار می توان عکس گرفت و ویرایش کرده و متن و شکلک و استیکر به آن اضافه کرد و یا ویدیوهای غیر معمولی ثبت کرد. نسخه رایگان این برنامه واترمارک روی ویدیو و تصویر اضافه میکند و به تمام ویژگی های آن نیز دسترسی نخواهید داشت اما در نسخه پولی آن ابزارها و روش های مختلفی برای عکس گرفتن و تهیه ویدیو فراهم خواهد بود.

نرم افزار Sticky Password Premium

a1006.png

نرم افزار Sticky Password Premium

برنامه Sticky Password Premium یکی از نرم افزارهایی است که تحت بخش مدیریت پسورد و کلمه عبور قرار میگیرد یعنی شما می توانید با این نرم افزار تمام پسوردهای اکانت های اینترنتی خود را ذخیره کرده تا در امان باشند و همچنین فراموش نکنید. شما می توانید رمزهای خود را داخل این برنامه به ترتیب ذخیره کرده و به صورت خودکار هر حسابی که می خواهید را در مرورگر باز کنید. این برنامه از معیار قدرتمند رمزگذاری AES‑256 استفاده می کند تا پسوردها به دور از هر ضرور و تهدیدی باشند و از طرفی به این داده ها می توانید از هر سیستم دیگری با ویژگی همگام سازی در برنامه ، به راحتی دسترسی داشته باشید.

چگونه از این پیشنهاد استفاده کنیم
a1007.png

videoconverterfactory.com/halloween/?u

حالا باید توضیح بدهیم که چطور از این نرم افزارهای پیشنهادی بتوانیم استفاده کنیم البته کار ساده ایی است فقط باید به این لینک [ videoconverterfactory.com/halloween/?u ] منتقل شوید تا تمام برنامه ها را به طور رایگان داشته باشید. خوب ، برای داشتن هر برنامه روی کلید دانلود یا Get It زیر نام هر برنامه کلیک کنید تا فایل فشرده ایی که حاوی فایل Word است دانلود شود سپس باز کرده تا مراحل دسترسی رایگان به این برنامه های مشخص شده را ببینید در واقع لینک دانلود مسقیم برای نرم افزار و سریال فعالسازی را مثل تصویر بالا مشاهده خواهید کرد و مراحل وارد کردن سریال برای دسترسی به نسخه پولی Pro.
منبع
 
بالا