برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
طراحی سایت ویژه خدمات چاپ مقاله در سئو برتر

برای انجام هر پایان نامه در قدم اول نیاز به یک موضوع جذاب و مناسب است موضوعی که بتوان با علاقه و به صورت علمی روی آن کار کرد و به نتایج جالبی دست یافت
پیدا کردن موضوعی مناسب خود یک پروسه پیچیده و زمان بر است چراکه با وجود گستردگی و زیاد بودن موضوعات و علوم مختلف انتخاب کردن یک عنوان مناسب نیازمند پژوهش های طولانی است .
در قدم بعدی بایستی به پژوهش حول موضوع انتخابی پرداخت و از منابع پژوهشی مختلف مانند کتب های علمی ,مقالات معتبر ,مجلات و منابع معتبر در حیطه موضوع مورد نظر تحقیق و بررسی های لازم را انجام داد .
انجام همه پایان نامه ها با هم متفاوت است و با توجه به ماهیت پایان نامه میتوان از روش های مخصوصی استفاده کرد مثلا پژوهش ها و روش های تحقیق در پایان نامه های نظری با پایان نامه های توصیفی بسیار متفاوت است .
انجام پایان نامه ها در رشته ی حسابداری معمولا سخت است چرا که اغلب این پایان نامه ها ماهیتی آماری دارند یا نیازمند شبیه سازی می باشند .
پس از اتمام مراحل تحقیق و پژوهش های مختلف به مرحله نگارشی پایان نامه می رسیم که خود گامی مهم و موثر برای تدوین و ارائه یک پایان نامه خوب است
اصول نگارش در انجام پایان نامه ها بایستی با دقت بسیار بالایی انجام گیرید و اگر در این مرحله سهل انگاری شود به احتمال زیاد پایان نامه مورد تایید قرار نمی گیرد .
پس از این مرحله دفاع از پایان نامه را پیش رو خواهید داشت که اگر مراحل قبل را بخوبی انجام داده باشید این مرحله را بدون استرس و به راحتی با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت .
در گام بعدی ممکن است اساتید از دانشجویان بخواهند که از پایان نامه شان مقاله استخراج کنند که استخراج مقاله از پایان نامه گامی بسیار مهم برای پیشرفت علمی دانشجویان است استخراج یک مقاله خوب به طوری که بتواند در مجلات و کنفرانس های معتبر علمی دنیا به تثبیت برسد کاری مهم و قدم بزرگ است که نشان دهنده تایید علمی شما در دنیا است .
چاپ مقاله در ژورنالهایی که ایمپکت بالا دارند نیازمند اصول خاصی است که ابتدا بایستی فرمت مورد نظر مجلات را مطالعه کرده و مطابق با آن مقاله خود را تدورین و ارائه کرد به علاوه نکته مهمی که نباید فراموش کرد اعتبار و بار علمی مقاله است .
اگر تصمیم گرفته اید که انجام پایان نامه حسابداری ,چاپ مقاله ,و استخراج انها را به موسسات معتبر علمی بسپارید حتما ابتدا از اعتبار و کیفیت کار موسسات اطمینان حاصل کنید .
موسسه مشاوران برتر با سالها سابقه درخشان در زمینه انجام پایان نامه ها ,چاپ و اکسپت مقالات معتبر علمی از برترین موسسات منتخب مورد نظر دانشجویان در تمامی رشته ها می باشد و نمونه کارهایی که ارائه داده است خود گواهی راستین بر این امر است .
 
بالا