برگزیده های پرشین تولز

چهره وحشتناک یک انسان متعصب!

Abolfazl2006_p

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 می 2006
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
0
محل سکونت
قهوه خانه اینترنتی پرشین تولز :دی
چهره وحشتناک یک انسان متعصب!




خوزه مستره مرد 51 ساله اسپانیایی هنگامی که سن و سال زیادی نداشت یک غده کوچک در روی لبش سبز شد.
خوزه وقتی به دکتر رفت به تقاضای جراحی غده از سوی دکترش، پاسخ منفی داد.
وی که عضو انجمن شاهدان یهوه (یهودا) است بر اساس اعتقادات دینی اش خونرسانی از طریق دهان یا سایر بخشهای بدن به بیماران را دخالت در کار خدا می داند!
خانواده مستره که 30 سال قبل به این درد دچار شده است نیز از اعضای بسیار مقید انجمن شاهدان یهوه هستند. وی با وجود اصرارهای همسایگان مبنی بر مراجعه به پزشک و انجام جراحی، از آن سرباز زد.
به تدریج غده به صورت وحشتناکی شروع به رشد کرد و ابتدا دهان و سپس بینی اش را مسدود کرد.
بعد از مدتی هم، غده به حدی پیشرفت کرد که وی کور شد.
مستره که با خونریزی نامنظم روی صورتش، چهره بسیار ترسناکی گرفته بود خودش نیز دچار ترس و وحشت شد و از پزشکان آلمانی کمک خواست. اما پزشکان آلمانی گفتند بدون تزریق خون نمی توانند او را عمل کنند.
اما خوزه این بار با اصرار خانواده اش مبنی بر پایبندی به آداب انجمن دینی شان، از قبول عمل سرباز زد!
در نهایت خوزه که با واسطه کانال تلویزیونی دیسکاوری به انگلستان آورده شده بود از سوی دو پزشک بریتانیایی معاینه شد. دکترها دوباره بر جراحی غده روی صورت خوزه که بالغ بر پنج کیلو شده بود اصرار کردند.
این بار هم خوزه با تزریق خون به بدنش مخالفت کرد!
این بار خواهر او که همراهش به انگلستان آمده بود به این تصمیم خوزه اعتراض کرد و خواستار قبول شرایط دکتر شد.
شاهدان یهوه
بنیانگذار شاهدان یهوه "سی.تی.راتزل" می باشد (چارلز تز راسل، 1916- 1852). راسل ابتدا یک مجتمع "کتاب مقدس" را تأسیس نمود و به عنوان **** آن انتخاب شد. در 1879 نشریه ای به نام "قلعه دیده بانی زیون" را منتشر کرد. بعد از چند سال با همان نام (بعدها، زیون) یک جمعیت را تشکیل داد.
بعد از مرگ راسل، به جای او وکیل این گروه به نام جی.اف.رادرفورد (1942- 1869) **** شد. وی که خود را به عنوان سخنگوی یهوه(یهودا) معرفی می کرد در سال 1931 با آوردن دلایلی مبنی بر از بین رفتن شخصیت راسل، نام گروه را از راسلیست ها، به "اشخاص یهوه ای" تغییر داد. وی بیش از 100 کتاب نوشته است.
بعد از او در سال 1977، ن.هـ. نـُر (N.H. Knorr) رئیس انجمن شد. در زمان وی در گیلعاد، مدرسه کتاب مقدس ایجاد شد و نزدیک به 15000 نفر به عنوان میسیونرهای پادشاهی پرورش یافتند.
بعد از نـُر، این انجمن به صورت یک شورا اداره می شود.

بخشی از اعتقادات شاهدان یهوه:
کسی که جزء شاهدان یهوه نباشد یک بزغاله است، وی مخالف شاهدان یهوه است. شاهدان یهوه برای حفظ ظاهر، سیاست و سیستم دولتی کشور محل اقامت را قبول خواهد کرد.چیزی به نام جهنم وجود ندارد و قضا و قدر معنایی ندارد.دین تنها از آن شاهدان یهوه است. بقیه دینها جعلی است!شیطان اداره کننده نامرئی این دنیاست!احضار روح، فالگیری و شعبده بازی ممنوع استشاهدان یهوه در دیالوگ بین ادیان حضور نخواهند داشت. شاهدان یهوه باید خود را از فعالیتهای این دنیا دور نگه دارند.شاهدان یهوه نباید به سربازی بروند آنها تنها سربازان یهوه هستند. پرچم تنها یک بت است!شاهدان یهوه هیچگاه وارد سیاست نخواهند شدتزریق خون از راه دهان یا هرجای دیگر بدن دخالت در کار خداست و ممنوع است!استفاده از صلیب، عکس، نقاشی، تندیس، موم و تسبیح در هنگام عبادت ممنوع استشاهدان یهوه احساسات ملی، سرود ملی و مرزهای ملی را قبول نخواهند داشت. روز سبت امتیازی است که تنها به یهودیان داده شده است و با قانون موسی به پایان رسیده است. چیزی به نام صنف روحانی یا رتبه و عنوانهای دینی با کتاب مقدس همخوانی ندارد.
غسل تعمید تنها به نوزادان اختصاص ندارد و برای همه باید انجام شود

عکس و فیلم:
ادامه ی مطلب رو به خاطر اینکه ممکنه کسانی تمایل به دیدن این گونه مطالب نداشته باشند در لینک زیر میتوانید ببینید.
http://uzakyol.blogspot.com/2007/12/blog-post_1586.html
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,719
لایک‌ها
11,272
محل سکونت
Tehran
بله دوست من، توی بعضی مذاهب مانند اسلام و یهودیت، افرادی وجود دارند که به قدری متعصبند که چشمشان رو به همه چیز کور است!
پیرزنی از اقوام یکی از دانشجویان پزشکی دختر، یک خال پوستی سرطانی (Melanoma) داشت، ولی به دلیل این که تصور می کرد این خال، "خال هاشمی" (یا یه همچین چیزی، که طبق خرافات ظاهرا هیچ کس نباید آن را ببیند) اجازه معاینه توسط هیچ پزشکی را نداده بود!!!
و به این ترتیب بود که این خال در بدن منتشر شد و زمانی این فرد رضایت به معاینه داد که تا مرگش مدت زیادی نمانده بود!
 
بالا