برگزیده های پرشین تولز

چه خبر از 4گوشه جهان

خبرهای این تاپیک چگونه است؟

  • عالی

    Votes: 16 26.7%
  • خوب

    Votes: 23 38.3%
  • ضعیف

    Votes: 16 26.7%
  • تکراری

    Votes: 5 8.3%

  • Total voters
    60
وضعیت
موضوع بسته شده است.

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
برخی سایت‌‌‌ها و وبلاگ‌های سبز هک شدند

کاربران هنگام به مراجعه به آنجا، با عبارت «جنبش سبز نبوی» برخورد می‌کنند. پیشتر هنگام مراجعه به این سایت‌ها، پیغام «این سایت فیلتر است» به نمایش درمی‌آمد؛ اما اینک بدون هیچ گونه واکنشی، پیغام پیدا نشدن صفحه مورد نظر نمایش داده می‌شود.
بسیاری از رسانه‌‌های موسوم به جنبش سبز که به پوشش‌دهی اخبار و اقدامات این افراد می‌پرداختند، از دسترس کاربران ـ دست‌کم به صورت موقتی ـ خارج شده و برخی نیز به صورت کامل هک شدند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این سایت‌ها و وبلاگ‌ها که عمدتا فیلتر نیز بوده‌اند، برخی با هک و برخی دیگر با اختلال در سرویس سایت میزبان روبه‌رو شده‌اند.

بنا بر این گزارش، حتی سایت موج کمپ که به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌ اطلاع‌رسانی این گروه به شمار می‌رود، نیز برای مدتی هک شده و از کار افتاد.

اینها همه در حالی است که در برخی از این وبلاگ‌ها و سایت‌ها، کاربران هنگام به مراجعه به آنجا، با عبارت «جنبش سبز نبوی» برخورد می‌کنند.

ناگفته نماند، پیشتر هنگام مراجعه به این سایت‌ها، پیغام «این سایت فیلتر است» به نمایش درمی‌آمد؛ اما اینک بدون هیچ گونه واکنشی، پیغام پیدا نشدن صفحه مورد نظر نمایش داده می‌شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
امروز ساعت 3 صبح يه زلزله به قدرت 5.2 ريشتر تو بندرعباس رخ داد . طبق خبر درج شده در سايت ياهو حدود 290 نفر هم زخمي شدن . نگران نباشين من هنوز زندم ! ولي خداييش زلزلش خيلي وحشتناك بود . من خودم با داد از خواب بيدار شدم و تا يه ساعت قلبم تند تند ميزد ...

حادثه‌ديدگان زلزله امروز بندرعباس

41088_107.jpg



41089_340.jpg



41090_917.jpg


41091_411.jpg



41092_695.jpg



41093_499.jpg



41094_846.jpg



41095_276.jpg
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
زلزله بامداد امروز بندرعباس را لرزاند

زمين لرزه 9/4 ريشتري بامداد امروز بندرعباس و قشم را لرزاند و 44 تن را راهي بيمارستان كرد.

غيبي ، سرپرست ستاد بازسازي و حوادث هرمزگان، در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جزئيات زلزله بامداد امروز بندرعباس، اظهار كرد: اين زمين لرزه كه در ساعت 2 و 56 دقيقه بامداد تاكنون منجر به ترك خوردن ديوارهاي 41 واحد و تخريب دو واحد مسكوني شده است.

وي ادامه داد: بر اثر اين حادثه برق بندرعباس قطع شد و بار ترافيكي تماس‌هاي تلفني به شدت بالا گرفت، اما به تدريج و هم اكنون اين مشكلات برطرف شده است.

به گفته سرپرست ستاد بازسازي و حوادث هرمزگان، نزديك به 200 تن از ساكنان بندرعباس به دليل ترس و يا مصدوميت‌هاي جزئي به مراكز درماني مراجعه كردند كه به صورت سرپايي مداوا شدند، اين در حاليست كه 44 تن نيز كه بر اثر اين زمين لرزه مصدوم شده بودند، به بيمارستان‌هاي بندرعباس منتقل شدند.

وي با اشاره به اين كه در حال حاضر جلسه ستاد حوادث غيرمترقبه استان برگزار شده است، افزود: امدادگران هلال احمر و ماموران نيروي انتظامي در محل حادثه حضور دارند، هر چند مردم پس از وقوع زلزله از خانه‌هاي خود بيرون آمده و بامداد امروز را در بوستان‌ها و خيابان‌هاي بندرعباس سپري كرده‌اند، اما وضعيت شهر هم اكنون عادي است و تمام مردم به خانه‌هاي خود باز گشته‌اند.

غيبي در خاتمه گفت: اين زمين لرزه چند پس‌لرزه نيز داشت كه بزرگي آن كمتر از زمين لرزه اوليه بود.

=============================================

آخرین آمار مجروحان زلزله امروز بندرعباس

سرپرست دفتر ستاد حوادث غيرمترقبه هرمزگان گفت: شمار مجروحان زلزله بامداد امروز بندرعباس به 269 نفر رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، بر اساس گزارشات واصله از مراكز بهداشتي، هلال احمر و بيمارستان‌ها شمار زخمي‌هاي زلزله بامداد امروز به 269 نفر رسيد.

در حال حاضر اوضاع شهر بندرعباس به حالت عادي بازگشته اما مردم همچنان در بيرون از خانه‌ها به سر مي‌برند.

سرپرست دفتر ستاد حوادث غيرمترقبه هرمزگان دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: از شمار زخمي‌هايي كه تاكنون به مراكز بهداشتي و درماني مراجعه كرده‌اند 44 نفر بستري شده‌اند و ديگر زخمي‌ها با معالجه سرپايي از بيمارستان مرخص شدند.

احمد غيبي همچنين افزود: طبق گزارش‌هاي مردمي رسيده به اين مركز 31 واحد منزل مسكوني دچار صدمه جزئي شده و دو واحد نيز در حوالي كوي ملت و سه‌راه جهانبار به طور كامل تخريب شده است.

وي همچنين افزود: مشكل شبكه‌ها و خطوط انتقال برق نيز كه از مدار خارج شده بود به طور كامل برطرف شده و تنها يك پست از پست‌هاي انتقال در حال بازسازي است كه در ساعاتي ديگر مجددا وارد مدار مي‌شود.

سرپرست دفتر ستاد حوادث غيرمترقبه استانداري هرمزگان با بيان اينكه حجم بالاي ترافيك تماس‌ها سبب اخلال در شبكه مخابراتي بندرعباس در دقايقي پس از وقوع زلزله شده بود، افزود: اين شبكه در حال حاضر بدون هيچ‌گونه مشكلي در حال خدمات دهي به مشتركان است.

غيبي در پايان افزود: در حال حاضر شهر بندرعباس در حالت عادي به سر مي‌برد و نيروهاي امداد و نجات نيز در حالت آماده‌باش كامل هستند.

زلزله به بزرگي 9/4 دهم ريشتر بامداد امروز در عمق شش كيلومتري زمين و به مركزيت 10 كيلومتري شهر بندرعباس مردم را اين شهر را وحشت زده كرد.
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
@ جناب آقای سینا 86

1- بسیار بد برخورد کردی با کاربر Bili_Joe در صورتی که چیزی نگفت این بنده خدا !

2- این خبرهای سیاسی که چند نفر دستگیر شدن و نمیدونم عناصر فریب خورده و اینها هم اینجا جاش نیست. همونطور که برای ماها ممنوع هست، برای شماها هم ممنوع هست !
 
Last edited:

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
@ جناب آقای سینا 86

1- بسیار بد برخورد کردی با کاربر Bili_Joe در صورتی که چیزی نگفت این بنده خدا !

2- این خبرهای سیاسی که چند نفر دستگیر شدن و نمیدونم عناصر فریب خورده و اینها هم اینجا جاش نیست. همونطور که برای ماها ممنوع هست، برای شماها هم ممنوع هست !

آخه خودشم مقصر بود به هر حال متاسفم
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
تاشا، دختر 19 ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با تصویر آن زندانی عراقی، تفاوت بسیار دارد. تاشا، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، «دنی گریوز» است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد.
براساس معاینات روان‌شناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند.
vzr31f2pr90pcqgo0i3.jpg

این شیوه زندگی از یک سو موجبات رضایت این زوج جوان و از سوی دیگر مشکلاتی را برای آنها فراهم کرده است. به‌طوری که یک راننده اتوبوس حاضر نشده او را با قلاده‌ای بر گردن که نامزدش زنجیر آن را به دست گرفته بوده است، سوار کند.
تاشا در اعتراض به این رفتار تحقیرآمیز راننده مذکور به روزنامه دیلی میل گفت: «او من و نامزدم را از اتوبوس بیرون انداخت و گفت به افراد عجیب و غریب و سگ‌هایی مانند ما اجازه سوارشدن نمی‌دهد».
سخنگوی سازمان اتوبوسرانی لندن در واکنش به اعتراض تاشا که راننده مذکور را متهم به انجام رفتار تبعیض‌آمیز کرده است، اظهار داشت: «راننده اتوبوس به علت نگرانی در مورد سلامتی و امنیت آنها، مانع از سوار شدنشان شده است. اگر او در حالی که به قلاده و زنجیر متصل است سوار اتوبوس شود ممکن است در صورت بروز اتفاقی غیرمترقبه، با خطر جدی مواجه شود. ما با کمال میل از سوارشدن آنها به اتوبوس‌ها استقبال می‌کنیم، اما مشروط بر اینکه وی دیگر با قلاده از این وسیله نقلیه استفاده نکند.» با این حال تاشا ادعا می‌کند که به‌رغم نامتعارف بودن شیوه زندگی‌اش اما این این شیوه به کسی آسیب نمی‌رساند.
او در دفاع از خود عنوان کرد:«من حیوان خانگی دنی هستم، این تنها آرزویی است که همیشه داشته‌‌ام. من همواره حیوان‌خو بوده‌ام. نمی‌دونم از چه زمانی به این خوی تمایل پیدا کرده‌ام اما چند سال پیش با خواندن مجله‌ای دریافتم که افرادی وجود دارند که به‌ این شیوه زندگی می‌کنند و از آن زمان به‌طور کامل به این مساله ایمان آوردم. اساسا مانند یک حیوانی انسان‌نما رفتار می‌کنم، واقعا زندگی راحت و بدون دردسری دارم و «حیوان بودن» بیشتر از هر مساله دیگر باعث نشاطم می‌شود. اگر به حرف دنی گوش کنم او با من بازی می‌کند و مرا مورد تشویق قرار می‌دهد. من هیچ کاری جز غذا خوردن و نظافت شخصی انجام نمی‌دهم و بیشتر از قبل می‌خورم و می‌خوابم و مورد توجه و علاقه قرار می‌گیرم. درست مانند یک حیوان خانگی. من هرگز آشپزی یا نظافت نمی‌کنم و بدون دنی نیز جایی نمی‌روم. شاید این شیوه زندگی عجیب به نظر برسد، اما هر دوی ما از این طرز زندگی راضی هستیم. این فرهنگ و انتخاب من است و معتقدم این شیوه به کسی صدمه وارد نمی‌کند».
4hhk5v6tfv7gg4gbf.jpg
 

d4r

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2009
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
1
خاک بر سرش
آشغال ها

پ.ن:من حتی بدم صاحب همچین حیونی باشم:puke:
 

R.H

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2007
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
2
از برکات همین فرقه های جدید هست که جز پوچی و ... چیزی درش نیست!!
 

Muhammadinfo

کاربر فعال علم و دانش
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,000
لایک‌ها
72
سن
39
بابا خب فرق میکنه روحش.
شماها چرا اینقدر خودخواهید
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
هرساعت چند نفر در ایران متولد می شوند؟


واحد مرکزي خبر: 152 نفر در هر ساعت در کشورمان متولد مي شوند.

معاون امور حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال کشور امروز در همايش مديران کل ثبت احوال در مشهد گفت: از ابتداي امسال تاکنون 677 هزار نفر در کشور متولد شده اند که بر اين اساس در هر ساعت 152 نوزاد ديده به جهان گشوده اند .

سعيد عبوري افزود: در اين مدت 190 هزار مورد فوت نيز در کشور به ثبت رسيده که معادل 43 نفر در هر ساعت است.

معاون امور حقوقي و سجلي ثبت احوال همچنين از وقوع 466 هزار مورد ازدواج و 61 هزار و 701 مورد طلاق در کشور از ابتداي امسال تاکنون خبر داد .

رئيس سازمان ثبت احوال کشور هم در اين مراسم گفت : کارت ملي هوشمند تا پايان امسال به صورت آزمايشي در استان قم در اختيار مردم قرار مي گيرد.

ناظمي اردکاني ، مکانيزه کردن خدمات ثبت احوال را در اولويت برنامه هاي اين سازمان دانست و افزود: براي اجراي آزمايشي طرح کارت ملي هوشمند در استان قم 13 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده است.

وي گفت: طرح مطالعاتي کارت ملي هوشمند در حال پايان است و هم اکنون براي ارائه خدمات مختلف ثبت احوال در حال هماهنگي با ساير دستگاه هاي اجرايي هستيم.

30 نفر از مديران کل ثبت احوال کشور در اين همايش يک روزه با جديدترين دستور کارها و سياست هاي سازماني خود آشنا شدند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
تجاوز 6 نفر به يك زن در حوالی قيامدشت

در پي ربودن و تجاوز به يك زن در جنوب تهران، شش متهم بازداشت شدند و پرونده‌اي پيش روي داديار جنايي پايتخت گشوده شد.

به گزارش ایسنا سه روز قبل زماني كه گشت انتظامي قيامدشت حين گشت‌زني در منطقه‌ استحفاظي خود بود، به سه خودرو كه در كنار جاده توقف كرده بودند مظنون شد و با ورود ماموران به صحنه مشخص شد كه شش نفر در حال تجاوز به يك زن در داخل خودرو هستند.

به دنبال بازداشت هر شش متهم، پرونده‌اي در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد و قاضي اميراسماعيل رضوانفر داديار شعبه چهارم دادسرا، تحقيق درخصوص اين جنايت را آغاز كرد.

شاكي پرونده كه زني 32 ساله و خانه‌دار است به قاضي رضوانفر گفت: ساعت 7 شب در حال رفتن به سمت خانه بودم كه در حوالي خيابان خاوران، راننده‌ي يك خودروي پرايد برايم ايجاد مزاحمت كرد. به او توجه نكردم اما در يك لحظه راننده از خودرو پياده شد و با تهديد چاقو مرا سوار كرد. پس از طي مسيري، يك جوان ديگر نيز سوار خودرو شد و مرا به نقطه‌اي متروكه در حوالي قيامدشت بردند. در آن‌جا نيز دو نفر ديگر به آنها ملحق شدند و در كنار جاده خاكي در داخل ماشين اقدام به تجاوز كردند.

وي ادامه داد: در همين حين رانندگان دو ماشين نيز كه در حال عبور از جاده بودند متوقف شدند و با معرفي خود به عنوان مامور قصد داشتند از چهار جوان اخاذي كنند كه بعد از چند دقيقه آنان نيز به چهار نفر ديگر پيوستند و مرا مورد تجاوز قرار دادند.

در پي اظهارات تكان‌دهنده‌ي شاكي، شش متهم مورد تحقيق قرار گرفتند كه همه‌ي آنها به جرم ارتكابي اعتراف كرده و مدعي شدند كه به دليل وسوسه‌هاي شيطاني دست به اين كار زده‌اند.

به دنبال اظهارات شاكي و متهمان براي هر شش نفر قرار قانوني صادر شد تا به اتهامات آدم‌ربايي، اختفا و غصب عنوان در دادسراي جنايي و به اتهام تجاوز به عنف توسط متهمان در دادگاه كيفري استان رسيدگي شود.
 

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر
با نظارت مجلس؛ اختیار صددرصدی درآمد و هزینه هدفمندکردن یارانه ها به دولت واگذار شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند صد در صد درآمد حاصل از هدفمند کردن یارانه ها را در قالب قانون بودجه هزینه کند. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه پس از یک ساعت و نیم بحث در ماده 16 لایحه هدفمند کردن یارانه ها آن را به تصویب رساندند.
با این مصوبه هم اختیارات نظارتی مجلس حفظ شد و هم اختیار دولت در خصوص نحوه هزینه کرد و درآمد حاصل از هدفمند کردن یارانه ها تامین شد و مغایرت واگذاری صدر درصد اختیارات به دولت با مصوبه مجلس در ماده 13، رفع شد.
بر اساس این مصوبه مجلس دولت مجاز شد در راستای اجرای این قانون وجوه حاصل را به ردیف درآمدی مربوط مندرج در قانون بودجه واریز و معادل صد در صد اعتبار تحت عنوان اعتبارات موضوع هدفمند سازی یارانه ها (درآمد - هزینه) را هزینه کند.
نمایندگان مجلس در ماده 13 دولت را مکلف کردند که تمام منابع حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها را به حساب خاصی به نام هدفمند کردن یارانه ها نزد خزانه داری کل واریز کند.
همچنین بر اساس تبصره یک این ماده دولت مکلف شد اعتبارات منابع را در 4 ردیف در لایحه بودجه سنواتی درج کند.
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
یعنی همه یارانه ها پر؟
danesh_35.gif
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran

منصور قیامت

کاربر ویژه گفتگوی آزاد
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2007
نوشته‌ها
4,707
لایک‌ها
297
محل سکونت
شهر باحال قم
باورتون میشه من هنوز نمیدونم قضیه یارانه ها چیه؟ :lol: به قول امام جمعه تهران رایانه :lol:
 

MasoudM

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2008
نوشته‌ها
1,870
لایک‌ها
651
محل سکونت
in the shadow of the statue

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
"حاجی ها چاق نشوند، حرام است!"

يك مفتي مصري به تازگي فتوي داده است كه هر حاجي بعد از ايام حج نسبت به قبل اضافه وزن داشته باشد مرتكب فعل حرام شده است . به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا به مدينه منوره اظهارات اين مفتي مصري ديروز در برخي رسانه ها منعكس شده است . مفتي هاي مصري اخيرا فتواهاي پر سروصدا و بي مبنا صادر مي كنند.
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
باورتون میشه من هنوز نمیدونم قضیه یارانه ها چیه؟ :lol: به قول امام جمعه تهران رایانه :lol:
شما میری یک کیلو پرتقال بخری 1000 تومان، دوستت 600 تومنش رو میده تو 400 صد تومن ممکنه خوشحال باشی که دوستت 600 تومن داده ولی نمیدونی که از جیب عقبت 600 تومن رو در آورده تازه بعدش هم شیش برابرش رو ازت میگیره :lol: این میشه یارانه

اختیار صددرصدی درآمد و هزینه هدفمندکردن یارانه ها به دولت واگذار شد
دیگه هر خوبی و بدی از ما دیدید خلال کنید
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا