برگزیده های پرشین تولز

چه رابطه ای میان بازاریابی محتوا و فرایند سئو سایت وجود دارد؟

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
46
سئو و بازاریابی محتوا، از مهمترین ابزارهایی هستند که شما برای بازاریابی دیجیتال باید داشته باشید. اگر بتوانید از هر دو به درستی استفاده کنید ، شانس شما برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال افرایش خواهد یافت.

این که شما یک وبلاگ نویس ، وب مستر و یا صاحب کسب و کار کوچکی هستید، مهم است که مزایای استفاده از سئو و بازاریابی محتوا را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود درک کنید. و آنچه که مهمتر است این که یاد بگیریم که آن را چگونه استفاده کنیم.

با توجه به توضیحات کوتاهی که در بالا گفته شد، واضح است، تفاوت اساسی بین سئو و بازاریابی محتوایی این است که سئو بیشتر فنی می باشد و با طراحی وب سایت، ساختار و رفتار آن مرتبط است در حالیکه بازاریابی محتوایی بیشتر در مورد چگونگی قرار دادن محتوا به صورت آنلاین می باشد.

با استفاده از سئو شما مطمئن خواهید شد که وب سایت شما دارای عنوان مناسب ،URL ها و توصیفات مناسب، سرعت بارگزاری بالا، منو آسان برای استفاده کاربران، تصاویر دارای برچسب های مناسب و بسیاری از موارد دیگر است.

با بازاریابی محتوایی شما لازم است که تصمیم بگیرید که کدام محتوا را منتشر کنید، چگونه آن را ارائه دهید و چگونه آن را به صورت آنلاین ترویج کنید.



بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا یک مفهوم نظری است که چگونه از محتوا برای اهداف بازار یابی استفاده کنیم. محتوا می تواند هر چیزی که به صورت آنلاین پخش می شود مانند متن ، تصاویر ، فیلم ، پادکست ها ، آگهی ها ، نظرات کاربران، بررسی محصولات و بسیاری از موارد دیگر باشد.

بازاریابی محتوا، یعنی چگونه محصولات خود را به صورت آنلاین، برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال ترویج کنید. برای مثال، برای دریافت ترافیک بیشتر برای وب سایت و یا وبلاگتان، برای افزایش فروش، برای اینکه افراد بیشتری در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند، در کل چگونگی استفاده از محتوا، که به نفع کسب و کار شما باشد.

بازاریابی محتوا استراتژی بازاریابی است که با استفاده از محتوای جذاب و سرگرم کننده برای مخاطبان هدف، به منظور افزایش ترافیک وب سایت می باشد. هدف آن ایجاد علاقه در مخاطبان هدف به جای استفاده از تبلیغات آزار دهنده و مزاحم است. محتوا در بازاریابی محتوایی می تواند هر مطلب جذابی باشد. مقالات وبلاگ ها، ویدئوها، پست های جذاب و آموزنده و هر نوع محتوای جذاب و سرگرم کننده که مخاطبان را جذب می کند می تواند باشد.

برخی از نمونه های بازاریابی محتوا:

  • وبلاگ نویسی (استفاده از وبلاگ برای تولید محتوا)
  • انتشارگالری عکس برای محصولات خود
  • یک ویدئو برای بررسی و مقایسه محصولات
مثال های زیادی می توان گفت و در حقیقت هر چیزی که به صورت آنلاین پخش شود، می تواند یک بازاریابی محتوایی باشد.

چرا لازم است سئو و بازاریابی محتوایی در کنار یکدیگر همکاری کنند؟
هم اکنون که این مقاله را خواندید شاید شما متوجه شده باشید که چرا این دو لازم است که باهم همکاری کنند، سئو و بازاریابی محتوایی، زمانی که آنها را به درستی و با هم استفاده کنید می توانند نتایج خارق العاده ای داشته باشند. زیرا:

  • سئو می تواند وب سایت شما را آماده کند و دسترسی آن را به موتورهای جستجو آسان کند.
  • هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، موتورهای جستجو می توانند آن را در فهرست خود استفاده کنند.
  • به تدریج این امر باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود و شما می توانید با تولید محتوای عالی بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.
  • محتوای عالی همچنین قابل به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی می باشد و باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود.
  • محتوای عالی همچنین باعث جذب لینک ها از وب سایت های دیگر می شود و این تاثیر مثبت بر روی سئو صفحه دارد، به این معنا که ترافیک سایت را بالا می برد
ارتباط بین سئو و بازاریابی محتوایی
برای پاسخ دادن به این مورد ادامه مطلب را می بینیم
 
بالا