برگزیده های پرشین تولز

چه قدر تعداد فالوور ها در اینستاگرام مهم است؟

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید فالوور و افزایش فالوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما فالوور واقعی و حقیقی چه نوع فالووری است؟ افزایش فالوور چه فایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع فالوور ها می تواند برای اهداف کاربران مفید باشد.


ما بارها صفحاتی از اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این فالوورها فعال نیستند. در واقع باید گفت برخی از صفحات اینستاگرام در ظاهر امر فالوورهای زیادی داردند اما فالوورهای آنها فیک و غیر فعالند. و متأسفانه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری فالوور فیک کرده اند. حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد فالوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند!!!


اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی


باید بگوییم تعداد بازیگرانی که فالوور فیک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که فالوور فیک خریداری کرده است. دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک هفته، تمامی فالوورهای فیک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!!


بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش 600 هزار فالوور مواجه شد. حسام نواب صفوی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش فالوورها مواجه شد.


این موارد صرفاً برای نمونه بیان شد. متأسفانه پیج هایی که در اینستاگرام فالوور فیک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند.


خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت


به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. فرقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده می کنیم یا فقط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای افزایش فالوور در اینستاگرام به سراغ چه فالوور هایی برویم؟ آیا خرید فالوور جعلی منطقی است؟


اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد فالوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است افزایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با فالوور فیک این هدف محقق نمی شود. افزایش فالوور اینستاگرام بدون افزایش فروش سودی برای ما ندارد.


بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به افزایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هدف ما از افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام چیزی جز افزایش فروش نمی باشد.


شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد فالوور ها حتی اگر فالوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم. اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها فقط 45K است. اما فالوور واقعی .


هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!!


ذهنیت خود را نسبت به تعداد فالوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد فالوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!!


در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند. یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد فالوور بیشتری داشته باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید فالوور واقعی داشته باشید. فالووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این فالوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند.
 
بالا