برگزیده های پرشین تولز

چونه دات کام

CHOONE.COM

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 می 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
دوستان سلام،

اگر دوستان با سایت های آگهی آشنا باشند حتما میدونید که تقریبا تمام این سایت ها کپی از روی یک اسکریپت هستند و بنر های تبلیغاتی روی صفحه های این مدل وب سایت ها انقدر زیاده که اصل مطلب که آگهی کاربر باشه تو لابلای این بنر ها گم میشه. بیشتر این مدل وب سایت ها هم با هدف کسب درامد تعرفه های متفاوتی برای درج آگهی در نظر گرفتند.

یک گروه غیر انتفاعی ایرانی در خارج از کشور تصمیم گرفته که وب سایتی شبیه به سایت Craigslist.org درست کنه برای فارسی زبانان داخل و خارج از کشور. این وب سایت با هدف به وجود آوردن یک بازار مجازی کاملا رایگان و مردمی ساخته شده که امیدواریم مورد توجه هموطنان قرار بگیره. توی سایت چونه هیچ بنر تبلیغاتی وجود نداره. کاملا تمیز و ساده برای درج هرگونه آگهی از خرید و فروش لوازم کامپوتر و موبایل گرفته تا بازار کار و مسکن.

یکی از مزایای این سایت اینه که کاربران برای ثبت اگهی نیازی به ثبت نام و رمز ورود به سایت ندارند. کاربر بعد از درج آگهی یک ایمیل دریافت میکنه که با کلیک کردن روی لینک فعالسازی، آگهی خودش را تو سیستم ثبت میکنه. احیانا اگر آگهی کاربر با قوانین سایت منطبق نباشه، کاربری دیگه میتونن آگهی مربوطه رو گزارش بدن که به این وسیله آگهی به صورت اتوماتیک از سیستم حذف میشه. با کمک کاربران این سایت میتونه مثل سایتهای معروف رایگان دنیا مثل ویکیپدیا اداره بشه.

امیدواریم که به مرور زمان وب سایت های مردمی بیشتری از این نوع را ببینیم.

آدرس وب سایت هم هست:


http://www.choone.com
 
Last edited:
بالا